tuguna

Just another WordPress.com site

>Haftasonu

with 2 comments

>

Bu haftasonu biraz tembellikle gecti. Tabi bunda esimle ikimizin yorgun ve uykusuz olmamizin payi cok buyuk. Cumartesi sabah erkenden pazar-market alisverisi icin disari ciktik. Ve nedense nasilsa pek bir sey almayiz diyerek “arabasiz” gitmek gibi bir gaflete dustuk. Ama maalesef ne zaman beraber markete ya da pazara ciksak yaptigimiz hatayi yapip gerekli-gereksiz bir suru sey aldik. Birkac sebze almaya ciktigimiz alisverisi -abartmiyorum- dort dev gibi poset bir de kocaman pazar cantasiyla tamamladik. Tabi bir de Umud’un bebek arabasi. Halimizi tahmin edersiniz, dort bir yana dagilmis bir halde ve yorgunluktan olecekken kendimizi kahvalti icin sirin bir yere attik. Umud uyanmadan karnimizi hizla doyurup -zaten artik jet hiziyla yemek yiyoruz, cunku nedense Umud hep biz yemek yerken huysuzlaniyor- eve donduk.

Aklimizda pijamalarimizi giyip guzel bir film izlemek vardi fakat bebegimiz biraz hastalandi. Ciddi bir seyi yoktu ama sanirim gaz sancisi vardi. Bu yuzden de saatlerce agladi. Esimle elimizden gelen her seyi yaptik, sanci damlalari filan da ise yaramadi. Bir sure sonra agrisi gecti ama bu sefer de uyku saati gectigi icin bagirmaya basladi. Uyuyabildiginde gece saat uctu. Kucagimda uyuttugum icin yatagina birakmaya cesaret edemedim, yeniden uyanmasindan korktum. Yavasca yanima yatirdim, artik bebegim nasil yorulup korktuysa bir eliyle sacimi bir eliyle kolumu tutup uyudu. Hafif kipirdadigimda bagirmaya basladi. Oyle put gibi uyuduk sabaha kadar oglumla. Neyse ki sabah oldukca neseli uyandi. Etrafa gulucukler saciyordu ve onun bu hali bizi de epey neselendirdi. Ama bir onceki gecenin yorgunlugu ve uykusuzlugundan canimiz hicbir sey istemedi. Aksama kadar uyukladik. Oysa evimizi temizlemek, film izlemek gibi planlarimiz vardi. Neyse bebegimiz iyi olsun da yine yapariz bunlari. Aksamustu bebegim biraz uyudu ben de firsattan istifade biraz uyudum ama aksamustu uyumak bana iyi gelmediginden basagrisiyla uyandim. Umarim bu gece daha iyi olur.

Biraz once annem aradi. Ananemle dedem annemlerdeymis. Kameradan Umud’u sevdiler, onlarla sohbet etmek bana da iyi geldi.

Noel indirimleri her yeri sarmis. Herkeste bir alisveris istegi. Bu kadar kalabalik magazalarda alisveris yapmaktan hic hoslanmiyorum. Bakmadim pek. Biraz durulsun oyle🙂

Written by tuguna

Aralık 21, 2008 6:41 pm

bebegimiz kategorisinde yayınlandı

2 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Zormuş Tugunacım,o haftasonunu hatırlıyor musun:)

    "PRETTYCOOL"

    Haziran 8, 2009 at 12:58 pm

  2. >Simdi okudum da hatirladim:) Unutmus gitmisim, neyse ki blog bunun icin var:P

    tuguna

    Haziran 8, 2009 at 2:00 pm


Bir Cevap Yazın

