tuguna

Just another WordPress.com site

>Mutlu Yillar

leave a comment »

>

2008 benim icin ilginc ve dolu dolu bir yildi. Sevgilimle oldukca zor kosullarda istediklerimizi gerceklestirebildik. Iki farkli ulke degistirdik. Hatta benim icin uc. Bir de bebek yaptik. Ben yeni bir dili az da olsa ogrendim. Guzel filmler izledik, konserlere gittik, bol bol seyehat ettik. Bence hic fena sayilmaz. 2009’dan da tabi ki beklentilerim var.
– sevgilim ve minik bebegimle saglikli, huzurlu ve guzel gunler
– sevgilicigimin planladigi ve diledigi is anlaminda bir kac seyin gerceklesmesi
– hollandacami gelistirmek
– mumkunse artik tasinmamak, burda kalmak

– yine bol bol seyahat etmek, yeni yerler gormek (Umud’la mumkun oldugu kadar)

– daha cok kitap okumak, daha cok film izlemek

Bu aksam sevdiklerimizle mutevazi bir ev partisinde yeni yili karsilacagiz. Ben bu postu tamamladiktan sonra kalkip guzel bir yeni yil pastasi yapacagim ve aksama hazirlanacagim.

Umarim her sey guzel olur.

Herkese iyi yillar.

Written by tuguna

Aralık 31, 2008 9:46 am

kisisel kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

