tuguna

Just another WordPress.com site

>İki Aşı – İki Film

with 2 comments

>

Minik bebegim birkac gun once ilk asilarini oldu. Iki bacagindan birer kez asilandi. Ben epey tedirgindim, caninin yanmasindan, ateslenmesinden, aglamasindan korktum. Evet hepsi biraz biraz oldu ama kisa surdu neyse ki. Aksama kadar bacak agrilarindan agladi, sonra yorgun dusup uyudu. Gece atesi 39’a kadar yukseldi ama cok normalmis, ustunu soyup islak bezle silerek dusurduk. Sabah her zamanki nesesi ve keyfiyle uyandi oglum.

Benim icin varsa yoksa Umud. O usumesin, aglamasin, hep yanimda olsun. Sanirim tum anneler bunu ister zaten.

Gecen esimle iki film izledik. Biri Nuri Bilge Ceylan’in Uc Maymun’u, digeri Kate Winslet ve Leonardo Dicaprio’nun Revolutionary Road’u. Ikisini de cok begenecegimi dusunuyordum. Uc Maymun beni yaniltmadi fakat digeri icin aynisini soyleyemeyecegim. Bence anlatmak istedigini anlatamamis eksik bir filmdi. Uc Maymun ise hic bitmesin istedigim ender filmlerden. Nuri Bilge Ceylan’i ilk izledigim filmi olan Uzak’tan beri cok severim. Iklimler’den cok hoslanmamistim ama Uc Maymun kesinlikle arsivlik bir film olmus.

Simdi Zeki Demirkubuz’dan bir film bekliyorum ben sabirsizlikla.

Written by tuguna

Ocak 10, 2009 2:09 pm

bebegimiz, sinema kategorisinde yayınlandı

2 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Ne kadar yakışmış montu. Çok tatlı bir bebek nazar değmesin.

    Crebro

    Ocak 18, 2009 at 4:34 pm

  2. >Tesekkurler:) Giydirene kadar epey ugrastiriyor ama sagolsun. Ciplak olmak istiyor.

    tuguna

    Ocak 18, 2009 at 7:59 pm


Bir Cevap Yazın

