tuguna

Just another WordPress.com site

>Ispanyol Haftasonu

with 2 comments

>

Bu pazar aslinda gunubirlik bir Belcika ziyaretimiz olacakti, esimin kizkardesini gormeye gidecektik fakat planlar degisti. Evden cikmaya hazirlanirken Umud’un altini degistireyim dedim ve karsilastigim manzaranin uzun bir dusa ihtiyaci vardi:):) Acil bir sekilde bebegimize banyo yaptirdik, misler gibi oldu. Fakat banyo yaptirdigim gunler Umud’u disari cikarmama gibi bir huyum var, Belcika;ya gitmeye cesaret edemedik. Gerci yol cok uzak degil sadece iki saat ama havalar oyle soguk ki ertelemeye karar verdik. Ben bir bilene sormak istiyorum; Sevgili Bir Bilen neden benim oglum banyo yaptigi gunler cok mizmiz ve huysuz oluyor? Bebegimizi yikamaya korkar olduk:) Her seferinde ayni seramoni. Hic yapmadigi halde kucaktan inmemeler, on dakika uyuyup uyanmalar. Hayir evimizi de iyice isitiyoruz usumesin diye ama neden anlamadim. Halbuki kuvetindeyken cok keyifli oluyor.Ogleden sonramizi sonsuuuz bir tembellik icinde gecirdik ve Woody Allen’in son filmi ‘Vicky Cristina Barselona’yi izledik. Ben Woody Allen severim, sevgilim sevmez. O Scarlette Johansson sever, ben sevmem. Penelope Cruz ve Javier Bardem’i ikimiz de severiz. Yani bu filmi izlemeliydik:)

Ben filmi cok sevdim, sevgilim eh iste dedi. Ikimiz de filmde calan muzikleri ve esimin iki kez gordugu fakat benim henuz gitme firsati bulamadigim Barselona goruntulerini sevdik. Ben ozellikle Penelope Cruz ve Javier Bardem’in oyunculuklarina bayildim. Bir de Ispanyolca’ya tabii. Keske konusabildigim, hic degilse sik duydugum bir dil olsaydi.

Ben filmin konseptine uysun diye aksam yemegi icin bir Ispanya yemegi olan ”paella” hazirladim. Bol baharatli, bol sebzeli, tercihe gore tavuk ya da karidesli bir tur pilav olan bu besleyici yemegi biz sevdik. Tatma sansiniz olursa tavsiye ederim. Benim Paellam cok footojenik degildi sanirim, guzel fotograf cekmek icin ugrasamayacak kadar actim:)

Written by tuguna

Ocak 18, 2009 8:06 pm

bebegimiz, sinema, yiyecek kategorisinde yayınlandı

2 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Oh paella, afiyet olsun🙂

    MODA CADISI

    Ocak 21, 2009 at 11:46 am

  2. >tesekkurler. barselona’da tatmissindir:)

    tuguna

    Ocak 30, 2009 at 2:25 pm


Bir Cevap Yazın

