tuguna

Just another WordPress.com site

>Dogumgunu Senlikleri

leave a comment »

>Evet evet ihmal ettim biliyorum. Once laptopum bozuldu, obur bilgisayarla da blog yazmayi sevmiyorum, sonra internet baglantimizda sorun cikti derken ihmal ettim.

Gecen pazar sevgilimin dogum gunuydu. Otuzuncu dogum gununu senlikler halinde uc gune yayarak kutladik. Cuma gecesi esimin kuzeni ve esi tarafindan yaptirilan pasta bizi cok mutlu etti. Ben pastanin Umud olan kismini yedim🙂

Cumartesi esimin ailesi bize geldi, once yemek ardindan ikinci bir pasta seramonisi oldu. Gerci benim sevgilim sevmiyor pasta-hediye-kutlama ucgenini ama nerden baksan 30 onemli bir yas diye onu pek kimse dinlemedi.


Pazar gunu yani dogum gunu olan gunde de ikimiz benim yaptigim cikolatali pastayi keserek ufak bir kutlama yaptik.

Yine tabi ki filmler izledim bu hafta. Ilki pek sevgili, canim cicim Edwart Norton ve Colin Farrel’in oynadigi Pride and Glory idi. Cok begenecegimi dusunuyordum ama hayal kirikligina ugradim. Kotu mu kesinlikle degil. Sadece bu tarz cok film izledim. Cok Hollywoodvari olmus. Ama gormek isteyenleri engellemeyeyim herkesin zevki baskadir, gidiniz gorunuz.

Ikincisi bol odullu bir Hindistan filmi olan Slumdog Millionaire oldu. Bu film icin ne desem az cok ama cok begendim. Bir kere senaryo bence cok ozgun ama bir o kadar da icten ve tanidik. Filmdeki goruntuler, oyuncular ve muzikler cok ama cok iyi. Filmi izlerken cektigim yogun bas agrisina ragmen basindan kalkamadim. Kesinlikle izlenmeli. Ben vakit bulunca yeniden izleyebilirim.


Son olarak bu sabah herkesin coook ovdugu Issiz Adam’i izledik. Evet gec kaldik biliyorum ama izledikten sonra gec kaldigima hic uzulmedim. Bence hakkinda okuduklarimin aksine gayet vasat bir film. Evet olduka gercekci, evet boyle adamlar var, evet modern dunya insanlari yalnizlastiriyor filan ama ben cok daha fazlasini beklemistim filmden. Ozellikle Cagan Irmak yonettigi icin… Yine de oldukca seveni oldugunu dusunerek fazla elestirmek istemiyorum.


Umudcugum bu ara cok uslu ve cok seker nazar degmesin. Uyku duzeni oldukca duzeldi, nesesi yerinde, kilosu ve beslenmesi guzel. Surekli kikirdiyor, gulucukler saciyor, aguu, guguu, aaaa, buuu gibi sesler cikariyor. Onu o sekilde izlemek beni cok ama cok mutlu ediyor. Oglum hayatimdaki mutlulugun kisa tanimi haline geldi. Aksama kadar ona kac kez sarilip opuyorum sayisi yok. Ona olan sevgimi anlatabilmem mumkun degil. Ne iyi ettim de anne oldum di mi🙂

Written by tuguna

Ocak 30, 2009 2:27 pm

bebegimiz, kisisel, sinema kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

