tuguna

Just another WordPress.com site

>Iki film Bir Yemek

with 2 comments

>

Hava guzelken asla ama asla evde oturamayan bir aile olan biz, havanin eksilere dusmesiyle eve kapanmak zorunda kaldik. Gerci fena olmadi, guzel yemekler, guzel filmler esliginde tembellik yapiyoruz. Klasik pazar gunu ‘Dunya mutfaklarindan secmeler’ gunumuzun bu haftaki ayagi bir Surinam yemegi olan ‘Roti’ oldu. Sevgilimin daha onceleri bana ove ove bitiremedigi, Rotterdam’da bir Surinam restaurantinda tattigi bu yemegi pisirince epey ovgu aldim kendisinden:) Tavsiye ederim, deneyin.

Bugun izledigimiz filmlerin ilki Brad Pitt ve Cate Blanchett’in son filmi The Curious Case of Benjamin Button oldu. Filmi genel olarak begendik ama cok fazla film izlemenin etkisinden mi nedir cok fazla etkisinde kalmadik. Detaylari anlatmiyorum ki izlemeyenler olabilir. Ozgun bir senaryo, oyuncular zaten harika fakat eksik buldugum bir suru sey oldu. Ama derim ki en iyi makyaj dalinda oscar alir bu film.

Ikinci film ise ne zamandir aklimda olan fakat izlemeye bir turlu sira gelmeyen Hilary Swank ve Gerard Butler in basrollerini paylastigi P.S. I Love You idi. Filmi cok fazla beklenti icine girmeden sevgilinize sarilip sicacik evinizde izlerseniz hosca vakit gecirebilirsiniz. Ama ekrani kapatinca etkisi biten filmlerden. Yine de ben sevgilime sarila sarila izledim pisman degilim.

Written by tuguna

Şubat 1, 2009 10:28 pm

sinema, yiyecek kategorisinde yayınlandı

2 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Roti dedigin Indian’larin “chapati”si mi? Fotograftaki bizim lavas ekmege benzeyen ekmegi mi kastettin? Eger oyle ise ben de hastasiyim ama hic evde denemedim:)) Chapati unu alip deneyeyim bari artik😀

    Anne ve Bebisi

    Şubat 1, 2009 at 11:13 pm

  2. >Bu uclu kombinasyonun adi roti.Bir tarafta soslu tavuk, diger tarafta fasulye ve patatesli bir cesit yemek ve durum ekmegi. Chapati sadece ekmek di mi. Yemistim onu ama ben de evde denemedim.

    tuguna

    Şubat 2, 2009 at 8:47 am


Bir Cevap Yazın

