tuguna

Just another WordPress.com site

>Blair Loves Red

with 6 comments

>Gossip Girl’u duymayan kaldi mi? Kalmamistir muhtemelen. Evet gayet sabun kopugu, sacma sapan, eglencelik bir dizi. O onunla, bu bununla karmasik iliskiler yumagi:) Ben daha cok Blair’in dizideki kiyafetleri icin izliyorum. Ne guzel giyiniyor degil mi? Bir de Chuck Bass tabi. Beyler siz hala stil ikonu diye David Backham’a mi diyorsunuz?Konumuz Blair’in kirmizi sevgisi. Benim kirmiziya olan sevgim ara ara hortlar, ara ara hic giymem. Calkantili bir iliskimiz var kendisiyle. Simdi karsinizda Blair ve kirmizi cicileri.

Blair Waldorf
Blair Waldorf – by geishainkyoto on Polyvore.com

like blair
like blair – by burju♥ on Polyvore.com

Blair Waldorf.
Blair Waldorf. – by rachelbbybescaredvrymuch on Polyvore.com

Dress Like Blair Waldorf: You've Got Yale
Dress Like Blair Waldorf: You’ve Got Yale – by fiorellarose on Polyvore.com

Dress Like Blair Waldorf
Dress Like Blair Waldorf – by xopriyaaaa on Polyvore.com

I'll be wearing a red coat...
I’ll be wearing a red coat… – by geishainkyoto on Polyvore.com

Chuck in Real Life
Chuck in Real Life – by geishainkyoto on Polyvore.com

Dress Like Blair Waldorf
Dress Like Blair Waldorf – by xopriyaaaa on Polyvore.com

Written by tuguna

Şubat 3, 2009 9:15 pm

moda kategorisinde yayınlandı

6 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Harika olmuş bu derleme, uğraşmışsın belli ki. Eline sağlık tuguna’cım (blog aleminde nasıl hitap edeceğimi bilemedim😐 ) Blair ve Chuck’ın resimlerini ben de biriktirmeye çalışıyorum, çok tarz giyiniyorlar. Blair’in saç bantları ve kırmızı ruju da ayrı güzel yalnız😀

    Marjo on makeup frenzy

    Şubat 3, 2009 at 10:34 pm

  2. >Tesekurler Marjocum.Hangisini begenirsen oyle hitap edebilirsin:)Ama Tuguna da olur yani.Nasil istersen. Blair dizide Stilanin odullu glosslarindan kullaniyormus ama ben yeni aldigim mac venetianla da ayni goruntuyu elde ediyorum. sende de vardi:)

    tuguna

    Şubat 3, 2009 at 10:43 pm

  3. >Eline sağlık canım.Ben Chuck Bass in hayranıyım valla,hele o başını eğik tutup sinsi sinsi bakışı yok mu.Adamım benim!:))))

    ebvata

    Şubat 4, 2009 at 1:41 pm

  4. >Di mi di mi:) Bi de I am Chuck Bass efsanesi var tabi:)

    tuguna

    Şubat 4, 2009 at 1:44 pm

  5. >güzel ama yukarıdaki yorumunu beğenmedim o kadarda sacma bir dizi değil tabiki sen boş izliyorsan o baskadır😉

    Anonymous

    Mart 28, 2009 at 10:20 pm

  6. >Bu tur yorumlar da hep adsiz gelir herhalde. Adinizi yazma cesaretiniz mi yok adiniz mi yok ben anlamadim.Siz bana anlatin da ufkum aydinlansin.Hos bir dizi ama o kadar, guzel kizlar ve erkekler, guzel kiyafetlerden baska bir numarasi oldugunu dusunmuyorum.Tabi benim bu dizideki derin felsefeyi cozemeyecek kadar bos bir insan olmamdan da kaynaklanabilir fikirlerim.

    tuguna

    Mart 29, 2009 at 9:40 am


Bir Cevap Yazın

