tuguna

Just another WordPress.com site

>Gri – Kahve

with 5 comments

>

Sevdigim bircok yerli yabanci blogda today’s outfit kosesi var ve bakmaktan buyuk keyif aliyorum. Madem blog actim ve canimin istedigi her seyi yaziyorum biraz gardrobuma da goz atalim dedim. Bu ciciler dune ait. Size bugunun diye yutturacagim musadenizle.

Bakalim kiyafetim nelerden olusmus;

Denim pantolon: H&M

Dik yaka kazak:The Silver (yerel bir hollanda markasi sanirim)

Yelek:Bershka

Kolye:H&M

Cizme:Aldo

Canta:H&M

Evet sponsored by H&M gibidir benim dolabim, farkindayim. Bir de kilolarima laf yok, yeni dogum yaptim mazeretim var:)Bir de yuzum pek bir bed geldi gozume ondan kestim. Hep boyle olmayacak.

Written by tuguna

Şubat 3, 2009 6:37 pm

today's outfit kategorisinde yayınlandı

5 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Bugün bir maşallah da sana:) Fotoğrafı görür görmez hayran kaldım fiziğine ama sen gittin kilolarıma laf yok dedin. Fıstık gibisin:) Kendine haksızlık etme.

    bettlejuice

    Şubat 3, 2009 at 7:28 pm

  2. >cok iyisin cok tesekkur ederim, utandim bak:)

    tuguna

    Şubat 3, 2009 at 8:50 pm

  3. >1) kilolu falan değilsin, nispet yapıyon demiiiiiii :)2) çocuk dogurup bu kadar ınce kaldıgın ıcın kınıyorum senı, hıhhhh gıcıkkk🙂

    caramel macchiato

    Şubat 4, 2009 at 7:47 am

  4. >tuguna, seninle beraber "H&M Turkiyeye gelsn artık!!!, hatta gelmisken Victorias secret ı da getirin" protestosu yapalım o zaman🙂 bavul bavul H&M tasımaktan bıktım artık eve donerken.

    Hello Kitty

    Şubat 4, 2009 at 9:26 am

  5. >caramel;1-valla fazla kilom eskiye gore, nispet yaar miyim askolsun.2-normal dogum yapi emzirmenin hediyesi diyebilirim:)Hellokitty;H&M in gelmesi soz konusuymus bu afra sanirim.Gerci sikiliyor insan bir sure sonra.Ben yurtdisina ilk yerlestigimde ne alacagimi sasiriyordum ama doydum sanirim:) VS konusunda kesinlikle katiliyorum.

    tuguna

    Şubat 4, 2009 at 11:37 am


Bir Cevap Yazın

