tuguna

Just another WordPress.com site

>Changeling ve Gran Torino

with 4 comments

>Harika filmler izledim. Surekli bunu yazasim var, harika filmler izledim ve Clint Eastwood’u ne kadar sevdigimi fark ettim. Izledigim filmlerin ilki Angelina Jolie’nin basrolunde oldugu Changeling oldu. Filmin yonetmeni Clint Eastwood. Filmin gercek bir hikayeden uyarlanmasi ve konusu itibariyle bir anne olarak benim icimi cok acitti. Izledikten sonra kalbimin ustundeki agirlik uzun bir sure gitmedi. Izledigim filmler hakkinda spoiler vermekten hoslanmadigim icin daha fazla anlatmiyorum, izlemeyenlerin zevki kacmasin.

Ikinci film yine Clint Eastwood yonetmenligindeki Gran Torino oldu. Bu filmde Clint Eastwood ayni zamanda basrol oyuncusu olarak da yer aliyor. Ben bu filmi cok ama cook begendim. Film boyunca cok guldum, sonunda ise Clint Eastwood filmlerinin ustumde yarattigi klasik etkiyle kalp acisi cektim. Kesinlikle cok ozgun bir senaryo, harika goruntuler, mukemmel oyuncular ve sahane bir kurguydu bu film.

Iki filmi IMDB’de arattigimda Changeling Top 250 listesinde 248. Gran Torino ise 81. olmus. Hic sasirmadim. Izlemek isteyen herkese iki filmi de siddetle tavsiye ediyorum.

Written by tuguna

Şubat 8, 2009 6:01 pm

sinema kategorisinde yayınlandı

4 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Changeling i ben de çok beğendim,Aşırı zayıflamış bir Angeline J.gözümü bazı sahnelerde yorsa da film güzeldi.Gran Torinoyu bu hafta izlemeyi düşünüyorum,Clint Baba oyunculuğunu aştı bence yönetmenlik yeteneğiyle.

    ebvata

    Şubat 8, 2009 at 10:04 pm

  2. >Angelina icin aynini dusundum ben de. Artik zayif otesi olmus. Gran Torinoyu da muhakkak izle begenecegine eminim:)

    tuguna

    Şubat 8, 2009 at 10:14 pm

  3. >Selamlar :)Changeling benim de seyrettigim bayıldıgım bir film. Bir sonraki post konum bu film olacak.Clint (baba diyorum kendisine🙂 ) ne yapsa sevicem heralde ama Gran Torinoyu da merakla bekliyorum.

    kirazsevdasi

    Şubat 15, 2009 at 3:43 pm

  4. >Merhabalat:) ayni sekilde ben de clint baba:) ne yapsa severim. ben de izledikten sonraki yorumlarini merakla bekliyorum. sevgiler.

    tuguna

    Şubat 15, 2009 at 7:08 pm


Bir Cevap Yazın

