tuguna

Just another WordPress.com site

>Kotu Surprizler

with 14 comments

>Bebegim dogdugunda basinin arkasinda bozuk para kadar bir yerde sac olmadigini fark etmistik. Gittigimiz kontrollerde doktora bu durumu sordugumuzda zamana birakmamiz gerektigini soylemisti. Gecen gun ikinci asilarini yaptirmaya gittigimizde farkli bir doktor vardi ve basindaki o yerde normal derinin ustunde olmamasi gereken bir tabaka oldugunu, o tabakanin 12 yasindan once alinmasi gerektigini soyledi. Dedigine gore ergenlikle birlikte buyuyebilirmis. Ama 5-6 yasinda kendiliginden de gecebilirmis.

Biz olmasi gereken buysa yaptiririz o zaman diyerek evimize donduk. Kendi kendime epey uzuldum ama bir taraftan da basit bir sey bu, cok daha kotu seyler oluyor diyerek uzuluyor olmama sinirlendim.Neyse…

Dun gece oglumu emzirdikten sonra hic sutumum gelmedigini fark ettim. Once yaniliyorum sandim, sagma aletini getirip biraz sagmaya calistim. En fazla birkac damla geldi. Sok oldum.

Cok ama cok uzuldum. Kendimi tutamadim agladim. Esim moralsizlikten oldugunu birkac saat sonra eskisi gibi olacagini soyleyerek beni sakinlestirmeye calisti. Ama ya gece de gelmemeye devam ederse diye dusunduk ve esim riske atmamak acisindan gidip mama aldi:(

Cok uzuldum gercekten mamalari da gorunce. Bebegim sabaha karsi acikip uyanma saatinde uyandi, ben de kalkip mamayi hazirladim. Ama biberonu uzattikca agzini kapatip kafasini gogsume uzatti. O boyle yaptikca icim iyice acidi. Bir ihtimal diyerek gogsumu acip emzirmeye basladim. Yaklasik 30 saniye sonra sut yeniden gelmeye basladi🙂 Oglum normal surede emdi ve uykusuna dondu. Sabahtan beri de iki kez emzirdim, bir sorun yok gibi gorunuyor.

Boyle seyler olabilir mi ara sira? Biz taze anne baba olarak cok mu panik olduk sizce? Umarim tekrarlamaz. Oglumu mamayla beslemek zorunda kalirsam cok uzulurum,cok.

Written by tuguna

Şubat 10, 2009 11:37 am

bebegimiz kategorisinde yayınlandı

14 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Canım, anne değilim ama insanın psikolojisinin bedenine anında yansıyacağına inanırım. Bir anlık üzüntüyle gelmemiştir sütün, içini ferah tut. Olumsuz düşünceleri uzak tut kendinden. Bir de emzirmekten falan konuştuk ya geçen, istemeden nazarımız değmiş olmasın:) Bir nazar boncuğu tak kendine.Sevgiler

    bettlejuice

    Şubat 10, 2009 at 12:04 pm

  2. >öncelikle merhaba.ben mine =)süt gelmeme nedeni bebeğin için doktorunuzun söylemiş olduklarını kafana fazlasıyla takmandan kaynaklanmış.bu durumlarda hekimlere güvenmelisin ve sorun etmemelisin.benım kızım da 6. ayına girdi ve her gece doktorlardaydık, gazlı bebekti ilk 4 ay sonra bronşit başlangıcı yaşadık, iğneler,şuruplar derken; şimdi de diş problemimiz var… bebek bunlar , her gün yeni hikayeleri olacak , bence mamaya fazla yüklenme şimdiden , kendini toparla ve bebeğine sıkı sıkı sarıl , süt kendiliğinden gelecektir … hiç olmadı emziren anne çaylarından al (humana ya da milupa) ben kullandım işe yarıyor …Bu da bizim sitemiz =) kendine ve bebişine dikkat et … http://mge_dulger.bloggum.com/

    mge_dulger

    Şubat 10, 2009 at 12:33 pm

  3. >merhaba canım ben 6 aylık ece nur’un annesiyim … doktorlara guvenmelısın ve bu kucuk olumsuzlukları fazla negatifleştimemelisin bence … benim bebeğim de ılk 4 ay gaz sorunu yaşadı o bıttı bronşit başlangıcı oldu , iğneler,şuruplar derken dişimiz çıkacak …yani bebek bunlar tabi ki her yeni gün, yeni hikayeleri olacaktır … bebeğimize ve kendine çok dikkat et , bebeğine sarıl,moralini bozma sütün kendiliğinden gelecektir.şimdiden mamaya baş vurma ki bebeğinin seninle uyuşması kolaylaşsın emzirmek şahane çünkü …bu arada emziren anne çaylarından tavsiye ederim ( humana veya milupa) bende çok işe yaradı … bu da bizim sitemiz=)http://mge_dulger.bloggum.com/

    mge_dulger

    Şubat 10, 2009 at 12:37 pm

  4. >Canım benim,geçmiş olsun.Hassas dönemindesin en ufak üzüntü,stress hemen böyle sonuçlar doğurabilir bedeninde.Her zaman olumlu düşünmeye çalış,Umudcumun saçı için de üzülme,onun yakışıklılığını hiç bir bozamayacak,çaresi de nasılsa var.İkinizi de kocaman öpüyorum.

    ebvata

    Şubat 10, 2009 at 12:41 pm

  5. >Canım, üzülüp içine attımışsın herhalde ondan o anda sütün gelmemiştir.. Üzüldüğünü tahmin edebiliyorum ama sonuçta halledilmesi kolaymış, Allah beterinden korusun.. Bende ve kardeşimde de ufak imalat hataları var, olacak o kadar :)))

    Marjo on makeup frenzy

    Şubat 10, 2009 at 1:01 pm

  6. >Gecici bir seymis ki bak normala donmus🙂 Sut arttirici seyleri yemeye ozen goster. Herkeste baska bir sey ise yariyor ama benim hemen aklima gelenler, ozellikle firinlanmis sogan. Hem tatli oluyor firinlayinca hem inanilmaz sut yapiyor. Irmikli herhangi bir sey. Sutlac. Sut iceren her sey de diyebiliriz🙂 Ve tabii aslinda en basta bol bol su. Uyumak-dinlenmek. vs. Insallah kendiliginden gececek basit bir seydir.Sevgiler.

    Anne ve Bebisi

    Şubat 10, 2009 at 3:55 pm

  7. >Ya yazını okurken sütünün sonunda geldiğini okuyunca sevinçten evde çığlık atasım geldi,benim hiç bilgim yok böyle şeylerden,okurken hem çok üzüldüm hem de çok sevindim..Bloglar ne ilginç yerler,hiç tanımadığın birinin derdiyle dertlenip sevinciyle mutlu oluyorsun.İnşallah başının orası iöin de iyi haberler alırız…

    "PRETTYCOOL"

    Şubat 10, 2009 at 8:47 pm

  8. >bettlejuice; nazar boncugunu birkac kisi daha soyledi, takayim olmazsa. gercekten insan hemen etkileniyormus demek ki:(mine merhaba.tavsiyelerin ve ilgin icin cok tesekkur ederim. cayi hemen deneyecegim.umarim senin bebegin de bir daha asla saglik sorunu yasamaz.ebvatacim cok sagol destegin icin. haklisin guzel seyler dusunuyorum artik surekli:) biz de seni optuk kocaman.marjocum cok sekersin imalat hatasi varmis:):)guldurdun beni. cok sagol canim benim, iyi seyler duymak nasil iyi geliyor.anne ve bebisi;tavsiylerin icin cok ama cok tesekkurler. firinda sogani denedim, sut bol bol iciyorum. henuz eski temposuna kavusmadi sut miktari ama bebis de bi huzursuzluk yok. ac olsa aglar uyumaz degil mi? sen tecrubelisin benden:) MK ya sevgiler.prettycool cok samimi ve sicak yorumun icin tesekkur ederim. cok iyisin.umarim hepimiz icin her sey guzel olur.

    tuguna

    Şubat 10, 2009 at 11:59 pm

  9. >canım benimm çok geçmiş olsunnn…bırkac zaman yorum yazamadım teknık bır arızadan dolayı…en azından de ki, ne güzel bır yavrum var, benım ve kocamın canından kanından…yapamayanlar naapsın :)ve hemen bır nazar boncugu!

    caramel macchiato

    Şubat 16, 2009 at 2:54 pm

  10. >tsekkurler caramelcigim orasi oyle..her seye ragmen cok sansliyiz. peki siz ne zaman planliyorsunuz?

    tuguna

    Şubat 16, 2009 at 3:20 pm

  11. >Ben bu konulardan hiç anlamam ama süt kesilmesinin stresle doğrudan alakalı olabileceğini okumuştum. Her ne olursa olsun canını sıkmamaya çalış, annenin üzüntüsü-stresi herzaman bebeğe yansır malesef. Çok geçmiş olsun, çok zor bir durum..

    DeRy@

    Şubat 16, 2009 at 7:33 pm

  12. >derya cok sagol, neyse ki simdi duzeldi umarim tekrar etmez..

    tuguna

    Şubat 16, 2009 at 8:15 pm

  13. >canım ya, bız de ıstıyoruz ama demek hayırlı zaman daha gelmedı😦 ne zaman gelır onu da bılmıyorum ya….

    caramel macchiato

    Şubat 16, 2009 at 9:10 pm

  14. >demek ki sizin bebeginiz kendi kararlarini kendi veren, gelecegi zamani kendi belirleyen guclu bir bebek olacak..sevinmelisin bence:) bekliyorum mujdeli haberlerini.nasil anne sutu verilir, uykusuzluga nasil dayanilir gibi yeni sohbet konuslarimiz olur ne guzel:)

    tuguna

    Şubat 16, 2009 at 9:15 pm


Bir Cevap Yazın

