tuguna

Just another WordPress.com site

>Dark

with 5 comments

>

Ben kisin gri-fume-siyah ucgenini cok severim. Renkli giyinme askim arada gelse de koyu renklerle daha iyi hissediyorum. Dun de yine koyu renk askim alevlendi ve ortaya boyle bir sonuc cikti.
Hirka,Elbise,Sal,Bere -H&M
Corap-Calzedonia
Cizme-Manfield(tasarim ve fiyat acisindan Hotic’e benzettigim bir hollanda markasi)
Canta-Mudo
Kolye-Koton

Written by tuguna

Şubat 12, 2009 9:32 am

today's outfit kategorisinde yayınlandı

5 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Canim cok tesekkürler yorumun icin, bu sayede bende senin blogunu bulmus oldum ve bundan sonra kesinlikle takip edecegim! :)<3Nesli

    Styleseeking Zurich

    Şubat 12, 2009 at 12:24 pm

  2. >Canim cok tesekkürler yorumun icin, bu sayede bende senin blogunu bulmus oldum ve bundan sonra kesinlikle takip edecegim! :)<3Nesli

    Styleseeking Zurich

    Şubat 12, 2009 at 12:24 pm

  3. >Kim inanır senin 3 aylık bir oğluşun olduğuna:) Çok güzel olmuşsun yine canım, maşallah. Seni birine benzetiyorum ama çıkaramıyorum bir türlü. Genelde kime benzetirler seni:)

    bettlejuice

    Şubat 12, 2009 at 8:13 pm

  4. >Nesli tesekkur ederim, hep beklerim:)Bettlejuice cok tesekkurler, utandiriyorsun beni. Kiloya pek musait bir yapim yok sanirim ondan. Beni pek kimseye benzetmezler ama sen kime benzettin merak ettim:) Aklina gelirse soylersin:)

    tuguna

    Şubat 12, 2009 at 9:45 pm

  5. >Tuguna’cım,Seni bloguma bekliyorum:)

    bettlejuice

    Şubat 13, 2009 at 5:04 pm


Bir Cevap Yazın

