tuguna

Just another WordPress.com site

>Mim

with 4 comments

>

Sevgili Bettlejuice beni mimlemis. En sevdigi bloglar listesinde bana da yer vermis. Oscari almis gibiyim ey okur, daha da gam yemem:) Bettlejuice beni gercekten mutlu etti, ona cok ama cok tesekkur ederim.

Simdi sira geldi benim sevdigim yedi bloga, sira gozetmeksizin yaziyorum. Beni mimleyen bettlejuice’i basa alarak baslayayim:)

Styleseekingzurich;ikisinin de tarzini cok seviyorum ve takip etmekten cok keyif aliyorum.

Crebro; hamileligimde kesfettigim bir site. Sevgili Arel ve annesi Meltem’i tanisiyormusuz gibi seviyorum.

Anne ve bebisi;ayni sekilde hamileligimde merak sardigim anne-bebek bloglarindan en sevdigim diyebilirim. MK’yi gorsem yegenim gibi cekinmeden severim.

Marjo;baska bir platforma tanidigim, kozmetikteki derin bilgisi ve detayli anlatimiyla cok sevdigim bir blogger.

Ebvata;ayni sekilde baska bir forumda tanidigim, canayakinligi ve her zaman ilgili nazik tavirlariyla cok sevdigim bir blogger daha:)

Justmakeup;o bir mac fani:) kozmetikle ilgili aklima gelen her seyin cevabi onda:)

Moda cadisi;uzun zamandir sevdigim izledigim bir blog.

Hadi bakalim sevdigim bloglarda sira. Ya siz kimleri seviyorsunuz?

Written by tuguna

Şubat 13, 2009 7:04 pm

mim kategorisinde yayınlandı

4 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >aa cok tesekkur ediyorum🙂

    Anne ve Bebisi

    Şubat 13, 2009 at 11:43 pm

  2. >Çok teşekkürler tugunacım :))))

    Marjo on makeup frenzy

    Şubat 14, 2009 at 10:52 am

  3. >Tununacım teşekkürler,mimlenmenin böylesi ne güzelmiş canıımm:)))

    ebvata

    Şubat 14, 2009 at 10:55 am

  4. >Canım çok teşekkür ederim;)

    DeRy@

    Şubat 16, 2009 at 7:15 pm


Bir Cevap Yazın

