tuguna

Just another WordPress.com site

>Umud Ali’den Haberler

with 4 comments

> Ciddi insan:)Anne ogul halleri:)

Umud ilk iki ay surekli gaz problemi yasadi. Emzirdikten sonra en az emzirdigim sure kadar gazini cikatmasi icin ugrasiyordum. Eger cikartmazsa uyumuyor ya da sancidan surekli agliyordu. Bu son bir aydir hic yasanmiyor, emdikten sonra ben hic ugrasmadan kendiliginden gazini cikartiyor. Fakaaatt…Bebeklerin derdi bitmiyor maalesef. Bir haftadir da kabizlik problemi cekti bebekcigim. Anne sutu alan bebeklerde pek olmaz der herkes ama garantisi yok tabi ki. Ilk iki gun onemsemedim cunku bu kadar kucuk bebekler hele bir de anne sutu aliyorsa her gun kaka yapmak zorunda degil. Ucuncu gun geldiginde ise artik stres oldum ve her dakika bir umitle cocugun poposunu kontrol etmeye ve inernetten bu konuyla ilgili bir seyler arastirmaya basladim. Buldugum kaynaklardan birinde kabizligin uc gunden fazla surerse doktora bildirilmesi gerektigi yaziyordu.

Kalktik cocuk burosunu aradik. Hollandalilarin en belirgin ozelligi olan sakinlikleri burda da beni sinir etmeyi basardi, benim gibi her dusundugu ayni anda olsun isteyen biri icin kabus gibiler. Neyse…Gorustugumuz kisi ‘Bebek kaka yapmayabilir, uc gunden bir sey olmaz isterse on gun de yapmayabilir, telaslanmayin, karnina masaj yapin vs’ gibi benim icin hicbir anlami olmayan laflar etti. Bunu sonradan telefonda anneme anlatinca ‘Cok kolaysa kendisi on gun tutsun’ tarzi bir yorumla karsilastim:)

Ne varsa eskilerde var sozunun dogrulugu burda da ortaya cikti ve annem kucuk bir cay kasigi zeytinyagi icirmemi ve poposuna birazcik yagdan surmemi soyledi. Panik anne olarak hemen denedim yarim saat sonra gunlerdir bekeldigimiz nihai sonucla karsi karsiyaydik:) Oldies but goodies diye bosa dememisler.

Sabah cok neseli bir sekilde uyandi oglum ve ben her sabah oldugu gibi onu besikten yanima alip, emzirip uyumaya devam ettim:) Oglum da benim yuzumu elleyip, sacimi yolarak hosca vakit gecirdi. Bir sure sonra sikilip beni uyandirdi, bir saat kadar da opusup koklasip kahkaha attik.Simdi o oglen uykusunu uyuyor, ben de bu postu yazip ders calismayi planliyorum. Gunler sonsuz bir siesta rehavetinde gecse de bir hafta sonra girmem gereken cok onemli bir sinav var. Bana sans dileyin.

Written by tuguna

Şubat 18, 2009 11:05 am

bebegimiz kategorisinde yayınlandı

4 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Tam yazını okurken zeytinyağından bahsetmeyi planlıyordum ki sen de bahsetmişsin;) işe yaradığına sevindim.İyi şanslar bu arada..! xxx

    derya

    Şubat 19, 2009 at 11:22 pm

  2. >Aklin yolu bir iste:) Cok tesekkur ederim:)

    tuguna

    Şubat 20, 2009 at 9:28 am

  3. >bebeginiz cok tatli. Allah anali babali, saglik ve mutluluk icinde buyumeyi nasip etsin. benim merak ettigim, adi neden Umut degil de Umud? sevgiler…

    Anonymous

    Şubat 27, 2009 at 1:05 pm

  4. >Belli bir nedeni yok, esim ozellikle d ile bitmesini istedi. Ama soylerken bir sey degismiyor yani umut olarak soyluyoruz.

    tuguna

    Şubat 27, 2009 at 3:03 pm


Bir Cevap Yazın

