tuguna

Just another WordPress.com site

>The Reader

with 2 comments

>

Nihayet The Reader’i da izledim. Bu yilki oscarlik filmleri neredeyse hepsini izlemis olmanin mutluluguyla doluyum:) Ben Kate Winslet’a da Ralph Fiennes’a da bayilirim. Filmi sevdim mi sevmedim mi diye dusundugumde sevdigim de bir cok sey oldu sevmedigim de. Ama kesinlikle izlenmeli bence. Oyunculuklar ve senaryo cok iyi ama cok etkilendigim goruntuler ya da resim gibi sahneler bulamadim ben. Yani yonetmen ve goruntu yonetmenini begenmedim. Eminim onlar da uzuntuden uyuyamaz ben begenmedim diye. Olsun burasi benim blogum, istedigim her seyi yazayim diye actim:)

Simdi bir de tahmin yazayim tam olsun. Bence Kate Winslet bu filmle En Iyi Kadin Oyuncu oscarini alir fakat Brad Pitt Benjamin Button’la En Iyi Erkek Oyuncu Oscari odulunu alacagindan bunu da Changeling ile Angelina Jolie’ye verebilirler. Malum orasi Hollywood. Ya da beni sasirtip yasi basi itibariyle Meryl Streep’e verebilirler ki bence gerek yok.

En iyisi ben eksik filmlerimi de izleyince bu yilki oscar odulleri icin bir tahmin listesi yapayim, once dersime doneyim, cok calismam gerek cok.

Written by tuguna

Şubat 19, 2009 2:11 pm

sinema kategorisinde yayınlandı

2 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >filmi çok çok çok merak ettimmmm!

    caramel macchiato

    Şubat 21, 2009 at 12:04 pm

  2. >tavsiye ederim canim, bir de herkese soyluyorum sana da soyleyeyim gran torino’yu da izle, harrriiikkaaa.

    tuguna

    Şubat 21, 2009 at 12:15 pm


Bir Cevap Yazın

