tuguna

Just another WordPress.com site

>Viva La Vida!!!

with 4 comments

>

Frida’yi sever misiniz? Ben severim. Hem resimlerini, hem hayatini, hem asklarini hem guclu kisiligini hem uzun eteklerini, sallarini, kaslarini…

Frida’nin bircok calismasina uzun uzun bakarim, kimi bana yasama sevinci verir kimi huzunlendirir kimi de kizdirir. Bu calismasi icimi isitanlardan…Ben bu resmi ilk gordugumden beri aklimin bir kosesinde bir ses ”Viva La Vida” diye fisildar. Her seye ragmen Viva La Vida!

Written by tuguna

Şubat 19, 2009 9:00 pm

resim kategorisinde yayınlandı

4 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Frida Kahlo,Salvador Dali’nin dişi versiyonu bence.Uçlarda yaşamış bir insan, çok severim eserlerini,sinemada Salma Hayek mükemmel canlandırmıştı,izlemişindir.:))

    ebvata

    Şubat 19, 2009 at 9:31 pm

  2. >Kesinlikle katiliyorum, izlemistim evet, gercekten guzel bir uyarlamaydi.

    tuguna

    Şubat 19, 2009 at 10:04 pm

  3. >çok severim🙂 hayatını merakla okumuş, filmini Salma’ya hayran kalarak seyretmiştim. ne iyi geldi bu resim…

    caramel macchiato

    Şubat 21, 2009 at 12:02 pm

  4. >Bana da cok iyi geliyor caramelcigim, senin de begenmene sevindim:)

    tuguna

    Şubat 21, 2009 at 12:13 pm


Bir Cevap Yazın

