tuguna

Just another WordPress.com site

>Milk ve Seven Pounds

with 6 comments

>Oscara cok az kalmisken Oscar adayi bir film daha izledim, bir de Oscar adayi olmayan baska bir guncel film izledim. Ilki Milk…
Milk escinsel politikaci Harvey Milk’in gercek hayat hikayesinden uyarlanmis. Umut ve mucadele uzerine cok hos cok naif bir film.Gus Van Sant yonetmenligindeki bu filmde Harvey Milk karakterini Sean Penn cok basarili bir sekilde canlandirmis. Sean Penn basarili bir oyuncu, hatta oscarli fakat ben kendisine ozel bir sevgi beslenezdim ki bu filmdeki oyununa hayran kaldim. Bence oynamamis, cekimler suresince Harvey Milk’in kendisi olmus. Ben filmi begendim, 70’lerin yansitilmasini, oyunculuklari, Sean Penn’i, insanlarin farkli olan her seye nefretle yaklasmasini cok dogru bir aciyla gostermesini…Izleyin derim. En iyi film oscarini alir mi derseniz, yok alamaz. Birincisi Slumdog Millionare ve Benjamin Button’in yaninda sonuk kaliyor ve de Amerika boyle gayli filan filmleri odullendirmez. Sean Penn En iyi erkek oyuncu oscarini alir mi derseniz kesinlikle hak ediyor derim fakat, Brad Pitt’in artik oscar zamaninin geldigini dusunup ona da verebilir juri. Bence iki turlu de guzel olur, iki oyuncu da basarili oyunlar cikartti filmlerinde. Bu arada gayet sig ve yuzeysel bir yaklasimla soylemeden gecemeyecegim ki James Franco kivircik saclariyla ne guzel adammis oyle, begendim.

Ikincisi Will Smith’in son filmi Seven Pounds. Bu film bence 21 Grams’dan -ki cok ama cok sevdigim bir yonetmenin cok ama cok sevdigim bir filmidir- etkilenmis. Filmin ilk yarisi epey agir bir tempoda, o kimdi? bu buna ne demis de oyle olmus? hmmm? dur geri al? diye diye gecti. Sanirim yonetmen ikinci yarida “Dur ayol zaman kalmadi” diye dusunup bir anda cosup hizlandirmis filmi. Will Smith guzel oynamis bence,gerci cok zor bir rol degil ama olsun begendim. Will Smith de ne cok film cekiyor degil mi? Her yil en az uc filmde adini goruyorum ama benim gonlumde hala en iyi filmi ve en iyi performansi The Pursuit of Happyness adli muhtesem sahaser.
Seven Pounds’daki muzikler cok iyi, senaryo cok ozgun olmasa da guzel. Ben begendim, pisman olmadim izledigim icin. Sahaser degil ama guzel bir film.

Written by tuguna

Şubat 20, 2009 10:15 pm

sinema kategorisinde yayınlandı

6 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >sen bir bebekle uğraşırken bu kadar ruhunu doyuruyorsun yaa, herşeye zaman bulabiliyorsun yaa, bayılıyorum sanaaa🙂

    caramel macchiato

    Şubat 21, 2009 at 12:03 pm

  2. >Ahh caramelcim bazen kendime garezim mi var acaba diyorum:)

    tuguna

    Şubat 21, 2009 at 12:12 pm

  3. >canım ben de senin film yorumlarına bayılıyorum, senin tavsiyelerine göre seçtim ben de izleyeceklerimi🙂 oscar tahminlerini bekliyorum bir de :)))

    Marjo on makeup frenzy

    Şubat 21, 2009 at 12:26 pm

  4. >valla marjocum yetismeyecek sanirim malum yarin oscar, ama film yazilarim devam edecek:) begenmene sevindim.

    tuguna

    Şubat 21, 2009 at 12:57 pm

  5. >Tugunam,fasıla gideriz sen TR ye gelirsen:)))

    ebvata

    Şubat 23, 2009 at 1:29 pm

  6. >Ayy sagol ebvatam benim gideriz tabi:)

    tuguna

    Şubat 23, 2009 at 9:34 pm


Bir Cevap Yazın

