tuguna

Just another WordPress.com site

>Oscar Da Bitti

leave a comment »

>

Pazartesi oglen su cok onemsedigim sinavim oldugundan pazar gecesi oscari sonuna kadar izlemedim, gittim yattim. Gerci sinavim olmasa da coluklu cocuklu bir kimse olarak gene de izleyemezdim, oglancagizima ertesi gun kim bakacakti? Neyse ben uyudugumda daha oduller filan yoktu ortalikta, kirmizi halida kim ne giymis kismini izledim, sevgilime ”hmm bu su marka bak bu filan markanin vintage olani” filan diyerek ahkam kestim. O da ”hmmm” diye diye ilgilenirmis gibi beni dinleyip arada su elbise de hosmus filan gibi yorumlarda bulundu. Evlilik hayatimin detaylarini gecersek ertesi gun sonuclara bakinca ben oldukca memnun oldum. Genelde tahminlerim tuttugu icin hafif kabardim:) Yalniz en iyi ozgun senaryo dalinda In Brugge’u harcadiniz ya akademi ne diyeyim ben size. Harikaydi In Brugge…

Bu arada Brugge benim cok ama cok sevdigim bir sehir. Biz gecen yil Belcika’da yasiyorduk ve Belcika’nin hicbir yerini sevmedigim kadar Brugge’u sevmistim. O zamanlar ben hamileydim, Umud yoktu ve biz her dakika gezerdik. Havalar isinsin yine ayni tempoya kavusacagiz.Umarim:)

Ben In Brugge filmi hakkinda ve Brugge gezimizle ilgili bir yazi yazayim en iyisi bir ara.

Pazartesi dedigim gibi cok onemsedigim sinavima girdim. Ben sinavdayken bebegimize sevgilim bakti. Sinav tahminimden iyi gecti fakat yeterli olur mu bilemiyorum. Belli degil daha. Hayatimda okumadigim kadar uzun Hollandaca paragraflar okudum, yorucuydu.

Bebegim, minik kusum, kucuk suratlim gene kabiz oldu, yine dort gun kakasini yapamadi. Stres ve uzuntuden olecektim. Bu sefer zeytinyagi da fayda etmedi, yine annemi aradim. Babannem ben kabiz oldugumda sabunu inceik keser fitil gibi kullanirmis. Onu soyledi annemle babannem, ben de hemen denedim. Bes dakika sonra yapti da rahatladi cocugum. Dort gun boyunca gece uykusunda bile ikinip agliyordu, rahat uyudu hic degilse. Ama korkuyorum artik kroniklesirse ve hep yardimla kaka yaparsa ne olacak?

Bu yazi da her telden caldi. Bu seferlik idare edin artik.

Written by tuguna

Şubat 24, 2009 9:44 am

bebegimiz, kisisel, sinema kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

