tuguna

Just another WordPress.com site

>In Brugge

with 5 comments

>

Evet o ayaklar bizim:)

Biz gecen yil Belcika’da yasiyorduk ve ben Belcika’yi pek sevmem. Sevgilim de sevmez, nedense isinamadik biz oraya hic. Belcika’da tek sevdigimiz sehir Brugge oldu. Biz aslinda Brugge’un fotograflarina bakip orada yasamayi hayal etmistik fakat esimin islerini ordan yurutmesi pek mumkun olmayacagindan (benim icin sorun degil, nerde olsa okula giderim) Hollanda’ya yakin bir sehirde karar kilmistik.

Brugge fotograflardan da anlasilabilecegi gibi Belcika’nin en eski sehirlerinden. Orda gezerken insan kendini ortacagda hissediyor. Ya da bir film dekoru icinde.

Brugge gezisi fikrimiz de In Brugge filmini izlememizle ateslendi. Neyse eylul ayinda kalktik gittik, sansimiza hava guzeldi ki Kuzey Avrupa’da guzel hava demek yagmursuz hava anlamina gelir. Oyle sicacik zaten olmaz. Gittigimizde ben yaklasik sekiz aylik hamileydim. Havalar isinsin belki bir de Umud’la gideriz.Filmi izleyenler bu kuleyi tanimis olmali. En az basrol oyunculari kadar basrolde. Zaten filmi izleyip gitmenin etkisiyle “bu su cafe aaaa bu su sahnedeki bina” ruh halinde gezdik, guzel oldu.

Brugge dantelleri, cikolatalari,biralari,el yapimi oyuncakcilariyla unlu bir sehir. Biz de geri kalmadik hepsini gezdik. Benim gibi cikolatayla aranizda duygusal bir iliskiniz varsa bayilirsiniz.

Gogus cikolatalar:)

Bu adam yillar once Brugge’un en unlu cikolata yapimcisiymis. Oldukten sonra ogrencisi bir cikolata dukkani acmis ve vitrinine de ogretmeninin cikolatadan heykelini yapmis. Kisacasi bu gordugunuz adam cikolatadan, hem de her seyi.

Sok icinde duvardaki yuzlerce bira cesidini inceleyen ben.

Bu da benim Brugge hatirasi el yapimi dantel brosum.
Ve son olarak ben, sevgilim ve kocaman karnim:)

Written by tuguna

Şubat 26, 2009 1:53 pm

gezi, kisisel, sinema kategorisinde yayınlandı

5 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Tuguna ne güzel gezmişsiniz çok imrendim..🙂

    Shopaholic

    Şubat 26, 2009 at 3:27 pm

  2. >Tesekkur ederim Shopaholiccim, darisi basina diyeyim o zaman:)

    tuguna

    Şubat 26, 2009 at 3:49 pm

  3. >resımdekı 3 kişi🙂 çok tatlıııııdarısı benım başıma ya🙂

    caramel macchiato

    Şubat 28, 2009 at 9:23 am

  4. >Sagol caramelim, aminnnn:)

    tuguna

    Şubat 28, 2009 at 10:11 am

  5. >Paran ve sevgilin olacak gezeceksin arkadaş…🙂

    Recep Hilmi Tufan

    Mart 15, 2009 at 10:38 am


Bir Cevap Yazın

