tuguna

Just another WordPress.com site

>Mac Dazzleglass

with 10 comments

>

Macseverlerin favori glossu oldu sanirim bu dazzlelar. Gecen yil limited olarak cikti fakat cok satmasindan dolayi bu mayista permatent olarak geri donuyorlar. Macin lipglasslari sponge aplikatorlu normalde, lustreglasslar ve dazzleglasslar fircali. Benim icin sunger yanda fircali farketmez, her turlu surerim. Dazzleglasslar ultra isiltili, cam gibi duruyor ve asiri kalici. Kalici gloss olmaz demeyin, gercekten oyleler. Klasik makyaj temizleme mendiliyle bile zor cikiyorlar. Ben bu kadar kalici glosstan pek hoslanmiyorum genelin aksine. Bebisimi opesim geliyor, o an hemen silivermem lazim herhangi bir peceteye:) Buna cozum olarak da altina herhangi bir lipbalm suruyorum. Nivea mesela. O zaman yapiskanligi cok kalmiyor ve kolay temizleniyor.

Her neyse, ben dazzleglasslarin yedi rengine sahibim. Daha cok alasim var fakat permatent olacagi icin kendimi ve parami tutuyorum:)

Glamour O.D: Bu gloss benim en sevdigim ton olan mercan tonlarinda. En cok bunu kullandim sanirim. Gayet sicak ve hos bir renk. Icindeki isiltilar coral kirmizi.
Love Alert:Koyu pembe-kirmizi arasinda gidip gelen bir renk bu, cok fazla kullanmadim ama seviyorum. Icindeki isiltilar bordomsu kirmizi.
Get Rich Quick :Cok ama cok seviyorum bunu. Yazin neredeyse hergun kullandim. Harika bir bronz karamel tonu. Yazin benim gibi makyaj yapmiyorsaniz, bir bronz pudra
(ben lancome star bronzerla beraber kullandim) bir rimel ve bu glossla bitti gitti yapabilirsiniz.
Money Honey: Lilamsi pembe bu gloss benim tenime pek olmuyor. Ben NC25-NC3o um ve bence daha acik tenlilerde daha guzel durur. Gene de zaman zaman kullaniyorum.

Spanking Rich: Mac bu glossu “Raspberry pink with red and gold pearl” olarak tanimlamis. Tam olarak tanimina uyuyor, benim favorilerimden. Yazin pek kullanmadim ama kisa cok yakisiyor bence. Cok sik kullaniyorum.

Steppin’ Out: Clean yellow pink with red pearl olarak tanimlanmis ve cok ilginc bir renk. Biraz iddiali bence, cok fazla neon tonlar var icinde. Ben seviyorum ama gunduz kullanima cok uygun olmadigi kanisindayim. Henuz bir kez kullandim ama yaz aksamlari gelsin canini cikaririm gibime geliyor.
Date Night:Bu da benim favorilerimden. Yazin almamistim ama Red She Said koleksiyonuyla donunce alayim dedim. Cok hos bir murdum rengi, icinde mavi sari kirmizi glitterlar var ve bence cok degisik bir gloss.

Written by tuguna

Şubat 26, 2009 11:11 am

gloss, mac kategorisinde yayınlandı

10 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Ben de makyaj blogu okuya okuya makyaj delisi olucam.Trye gidince ilk is MAC e ugramak🙂

    serrose

    Şubat 26, 2009 at 12:20 pm

  2. >tavsiye ederim, ugra bayilirsin:)

    tuguna

    Şubat 26, 2009 at 12:49 pm

  3. >Süper görünüyo MAC bebişlerin,Love Alert i ben de çok seviyorum.Ama en sevdiğim dazzleglass Honey Money:))

    ebvata

    Şubat 26, 2009 at 12:54 pm

  4. >Sagol ebvatacim. Bana ek yakismiyor o gloss maalesef, benim favorim spanking rich sanirim:) Gerci hepsi harika:)

    tuguna

    Şubat 26, 2009 at 1:10 pm

  5. >Bende olmayan renkler var sende Tubacım;) Neyse mayıs gelsin coşarız yine hehe

    Justmakeup

    Şubat 26, 2009 at 2:27 pm

  6. >Sen genelde henuz piyasaya surulmemisleri almissin da ondan Derya:) Mayista birbirimizdekilerden de aliriz artik:)

    tuguna

    Şubat 26, 2009 at 3:00 pm

  7. >:)) süper olmuş tugunacım.. bloga başladığımdan beri aklımda ama sen gerçekleştirmişsin bile :)) benim favorim glamour OD.. kullanmaya kıyamıyorum resmen😦

    Marjo on makeup frenzy

    Şubat 26, 2009 at 8:33 pm

  8. >Glamour benim de favorilerimden, umarim mayista o da geri gelir, zaten hemen bitiyor rahat rahat kullanmak istiyorum.

    tuguna

    Şubat 26, 2009 at 9:45 pm

  9. >ay seker gıbıler ya :)evet mayıs gelsın bende olmayan renklerı de tamamlıyım, olanların yedegını kapayım🙂 eheheh yasasın kotulukkkk

    caramel macchiato

    Şubat 28, 2009 at 9:25 am

  10. >Evet evet yapalim bunu caramelcigim:)

    tuguna

    Şubat 28, 2009 at 10:33 am


Bir Cevap Yazın

