tuguna

Just another WordPress.com site

>Flowers

with 15 comments

>

Bir yakinimizin bebegi bir yasina girdi bugun ve biz o minik beyefendinin dogumgunune davetliydik. Secimlerim havaya inat oldukca renkli oldu. Bakalim begenecek misiniz? Fotograflari aksam eve dondukten sonra cektigimiz icin elbisem biraz kirisik, kusura bakmayin:) Ayrica bugun BBR’den All’s fair rujumu ve Hellokitty Tippy alligimi hayirlamis bulunmaktayim, mutluyum. Ikisi birbirine cok yakisti. Gelelim kiyafet secimime;

Elbise ve Hirka:H&M

Corap:Calzedonia

Cizme:Manfield

Canta:Koton

Kolye:Accessorize

Bence bu kiyafetle siyah peeptoe ayakkabilarim daha guzel olurdu ama yagmurlu hava buna musade etmedi:)

Written by tuguna

Şubat 28, 2009 10:20 pm

today's outfit kategorisinde yayınlandı

15 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >tugunacım harika görünüyorsun :))) elbise çok güzel, sana çok yakışmış, maşallah :)) çizmeye aşık oldum, ben de istiyorum😛 senin bu resimlerin bana motivasyon oluyor, utanıyorum valla halimden, bir an önce eski fiziğime dönmeliyim.🙂😛

    Marjo on makeup frenzy

    Şubat 28, 2009 at 11:28 pm

  2. >cok tesekkur ederim marjocum guzel sozlerin icin. valla aslinda delice yiyorum ama okul, ev,bebek,kendine vakit ayirma derken kalmiyor kilo.bir de emzirmekten sanirim. emzirmesem ve normal dogum yapmasam hayatta veremezdim bence. bakiniz alt posttaki yuvarlak insan da benim:D

    tuguna

    Şubat 28, 2009 at 11:41 pm

  3. >Elbisene bayildim super :)Fizik konusunda Marjoya katilyorum vallahi imreniyor insan😦 eski hallerimi dusununce😦

    serrose

    Mart 1, 2009 at 1:02 am

  4. >Elbisen süper canımm,gördüğüm en fitannesin seeen:))))

    ebvata

    Mart 1, 2009 at 10:11 am

  5. >serrose ve ebvata cok tesekkur ederim, cok mutlu ettiniz beni:)

    tuguna

    Mart 1, 2009 at 12:14 pm

  6. >Flower power! Elbise tatlıymış, ben de arkadaşlara katılıyorum, bayağı fit görünüyorsun🙂

    MODA CADISI

    Mart 2, 2009 at 11:54 am

  7. >Cok tesekkurler cadicim o senin fitligin😛🙂

    tuguna

    Mart 2, 2009 at 12:04 pm

  8. >Ben de çizmelere bayıldım. Çok güzel olmuşsun gerçekten🙂

    Nil

    Mart 2, 2009 at 12:05 pm

  9. >Tesekkur ederim Nil:)

    tuguna

    Mart 2, 2009 at 12:08 pm

  10. >Harika görünüyosun ya! Ben doğum yapsam yuvarlanırdım heralde, arkadan ittirirdiniz beni hehe.Bu arada Umud un fotolarını koymuyosun ne zamandır..! Foto isterükk😉

    justmakeup

    Mart 2, 2009 at 2:47 pm

  11. >Tesekkur ederim Deryacim inan ben de oyleydim hamileyken. Ozellikle son aylarda, yataktan kalkmak icin esim arkadan itekliyordu filan cok acikli gunlerdi hehe. Ama normal dogum yapinca buyuk kismi gidiyor endiselenme.Yarin Umud’la ilgili bir post yazacagim:)

    tuguna

    Mart 2, 2009 at 3:05 pm

  12. >Tuguna’cım, ilerde kendi doğumumdan sonra senin fotoğraflarının çıktısını alıp her yere asacağım. Bundan iyi motivasyon olamaz:)

    beetlejuice

    Mart 3, 2009 at 6:58 pm

  13. >Beetlejuice simdi iki uc kilo fazlam var diyecegim bana saldiracaksiniz o yuzden susuyorum:) Ya sanirim sadece normal dogum yapip emzirmekle ilgili. Sezeyanla dogum yapanlar genelde daha uzun surede veriyor. O da cok siki rejim yaparsa. Zaten emzirmek de cok enerji harcatiyor. Oyle gitti kilolar. Yoksa hamileyken ben az kilo almamistim. TOplamda 16 kilo almistim.

    tuguna

    Mart 3, 2009 at 10:05 pm

  14. >muhteşem görünüyorsun canım benimm🙂 seni gördükçe marjo gibi bana da motivasyon oluyor vallahi!

    caramel macchiato

    Mart 10, 2009 at 10:49 am

  15. >Aslinda hala fazla kilolarim var ama yine de idare ederim sanirim. Sagol caramelcim canim benim..

    tuguna

    Mart 10, 2009 at 10:56 am


Bir Cevap Yazın

