tuguna

Just another WordPress.com site

>Umud Ali Dort Aylik

with 12 comments

>

Son bir ayda Umud o kadar degisti ki saymakla bitmez. Uc aydir uykusuna hafif hafif sallanarak daliyordu fakat son birkac haftadir bu degisti. Simdi uykusu gelince pijamalarini giyiyor, sutunu iciyor, sonra ikimiz bizim yatagimiza gelip yanyana uzaniyoruz, ben ona sariliyorum, o benim sacimla oynayarak uyuyor. Tabi bu arada ben uyuma numarasi yapiyorum ki o da uyusun:) Eger bizim uyumadigimizi fark ederse o da uyaniyor. “bensiz film izlersiniz ha” ifadesiyle dudagini buzup agliyor:) Bazen o kadar direniyor ki bizimle olmak icin; biz film izlerken salonda o gurultude uyuyor. Film bitince hep beraber kalkip yataklarimiza gidiyoruz. Bu aylarda bebekler anne ve babasindan cok ilgi istermis, biz de kendisini ilgiye boguyoruz:)


Bu ayki en yakin arkadasi devekusu Zulfiye:)

Hala geceleri bizim yatak odamizda kendi besiginde uyuyor, babasi odasina gitmeye hazir oldugunu dusunse de ben bir sure daha bizimle kalmasini dogru buluyorum.Bu ayin sonunda odasina gecer sanirim. Gece bir kez oylesine uyaniyor, aciktigi icin degil bizi ozledigi icin sanirim. Opuyorum sariliyorum, bes dakika sonra uykuya donuyor. Sabah 6 gibi de sut icmeye kalkip, karnini doyurduktan sonra yine uyuyor.

Zulfiye’yi de Mahmut kadar olmasa da seviyor…

Bu ay ayaklarini inceliyor surekli, elleriyle ayaklarini tutup onlarla konusuyor. Bir de artik hic ama hic uyanikken yatmak istemiyor. Surekli oturup etrafi izlemek istiyor. Biz de onun icin bir sandalye aldik, ana kucagi deniyor sanirim Turkiye’de. Sandalyesini pencereyi gorecek sekilde ayarliyorum, yoldan gecen arabalara bakiyor:)
Artik oturmayi ogrendi ya elini tuttugumuzda kendiliginden oturma pozisyonuna gecip, basardim der gibi guluyor. Karninin ustune yatmayi onceki aylarda hic sevmezdi, simdi yatirdigimizda hafif surunuyor, yuzer gibi bacak hareketleri yapiyor.Ayrica bu ay aynaya bakmaya bayiliyor.Aynadan kendisine gulumsuyor sonra utanip kafasini gogsume sakliyor:)

Bir de sanirim ufaktan dis cikarma hazirligi yapiyor. Erken biliyorum, belki de yaniliyorumdur ama surekli salya akitiyor, eliyle dis yerlerini kasiyor.Bakalim…

Degismeyen ender seylerden biri bebegimizin asosyalligi:) Ya da kibarca anne babasina cok duskunlugu:) Hala dedesi, babaannesi, halalari da dahil kimsenin kucaginda bes dakikadan fazla oturmuyor. Babasina ya da bana bakip aglamaya basliyor. Zamanla alisir diyoruz ama bakalim nasil olacak.

Gobusumu sadece babam yiyebilir:)

Degismeyen baska bir sey de bebegimizin hayatimiza kattigi nese, enerji ve sevgi. Gun gectikce onun varliginin adi gibi bize umut oldugunu daha cok hissediyoruz.

Written by tuguna

Mart 3, 2009 9:44 am

bebegimiz kategorisinde yayınlandı

12 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Oyy Oyy Oyyy,maşallah bu tosuna yaa:)))

    ebvata

    Mart 3, 2009 at 11:22 am

  2. >Fotolar gelmiş oy ;))İlk fotodaki bakışına bayıldım, uleen beni bi rahat bırakın der gibi bakıyo;)))En son fotosunu koyduğundan beri baya büyümüş velet, maşallah diyelim maşallah!

    justmakeup

    Mart 3, 2009 at 3:31 pm

  3. >Oyyy maşallah, Allah nazarlardan saklasın Umud Ali’i yerim ben onu ya. =) Yalnız; nazar boncuksuz koyma bu fotoları, mazallah nazar değer…

    Roxana60

    Mart 3, 2009 at 6:38 pm

  4. >Ayy inanılır gibi değil,gözümüzün önünde büyüyor. Son fotoğrafındaki gibi hep gülsün inşallah.

    beetlejuice

    Mart 3, 2009 at 6:56 pm

  5. >tugunacım sabahtan beri uğraşıyorum yorum yazamadım bir türlü, sayfada hata veriyordu. umarım bu sefer olur. allah sağlık versin maşallah bebişe🙂 gerçekten kocaman olmuş yahu ne çabuk büyüyolar🙂

  6. >Ebvata cok tesekkurler:)Deryacim gina geldi cocuga fotograf makinesi gormekten ondandir:)Roxana cok sagol, sizler iyi bakiyorsunuz nazariniz degmez sanirim.Beetlejuice; hakikaten buyumesini sizinle paylasiyorum bir anlamda degil mi.Amin hep guler umarim.Marjocum bloggerda bir sorun var bugun ben de bu cevabi bir turlu yollayamadim. Umarim bu sefer olur. Cok tesekkurler kocaman oldu valla.

    tuguna

    Mart 3, 2009 at 10:01 pm

  7. >Canım, senin için bir sürpriz var blogumda;)

    beetlejuice

    Mart 4, 2009 at 5:22 pm

  8. >aa gordum canim yarin yazayim o zamam:)

    tuguna

    Mart 4, 2009 at 5:38 pm

  9. >ay bu iyice koca heriff olmuşşş :)canımmm benim, maşallahhhhh!bu aralar hayatımda ilk kez erkek bebek takıntım baş gösteriyor. hadi hayırlısı🙂

    caramel macchiato

    Mart 10, 2009 at 10:42 am

  10. >Caramelcim kafani baska tarafa cevirmeye bile gelmiyor, jet hiziyla buyuyup degisiyor:)Ben de erkek oldugunu ilk ogrendigimde evde iki adet erkek, futbol maci, kirli coraplar, daginiklik ayyy diye dusunuyordum ama artik ikinci cocugum da erkek olsa sevinirim. Bir de erkek cocuk anneyi guzellestitirmis:P Iyi yani memnunum:)

    tuguna

    Mart 10, 2009 at 10:55 am

  11. >oy oy oy ne tatli oglusun var canim allah bagislasin masallah yakisikliya:))

    AskinAy

    Mart 19, 2009 at 5:54 pm

  12. >cok tesekkurler askinay, senin oglusun da cok tatli ona da kocaman bir masallah:)

    tuguna

    Mart 19, 2009 at 7:37 pm


Bir Cevap Yazın

