tuguna

Just another WordPress.com site

>Mac Hello Kitty Alliklari

with 12 comments

> Mac’in cok buyuk heyecanla beklenen Hellokitty koleksiyonundan sadece iki alligi aldim. Belki inceledikce hosuma gider ve birseyler eklerim bilemiyorum. Acelem yok:) Aslinda bunlari alali bir hafta olmustur ama tembelligimden Fun&Games’i denememistim. Bugun deneyince yazayim bir seyler dedim.


Tippy ve Fun&Games

Alliklarin yapisi diger Mac alliklardan farkli geldi bana. Sanki Mac degil de Lancome Blush Subtil’in yapisina benziyor. Ben iki markanin alliklarini da severek kullaniyorum. Mac’in diger alliklari fircayi dokundurdugum an asiri tozlaniyordu, bunlarda kesinlikle olmadi. Bu alliklarin finishini bilen var mi? Belki bende olmayan bir finishe dahildir, ondan farkli geldi bilemiyorum.

Tippy: Mac bu alliga ”Mid tone blue pink” demis dogru demis. Benim yoktu boyle mavi alt tonlu bir pembem ve bazi glosslarim-rujlarim oksuz kaliyordu:) Acik tenlilerde cok ben burdayim diyecegini dusunuyorum, en az bir NC-NW25 olmak gerek bence. Tabi 187 gibi bir fircayla sheer bir uygulama yapilirsa guzel olabilir.Bu alligi Dollymixle filan kiyaslamislar ki bence hic ilgisi yok.Tamemen yeni bir renk Tippy. Ben kendisini cok sevdim.

Fun&Games:Benim Hellokitty’den en cok almak istedigim urun buydu. Bende seftali tonlu alliklar var fakat bu tarz yoktu. Mac bu allik icin ”Soft orange peach” demis. Bence peach degil de apricot fian denmeli cunku oldukca zor kendini belli eden bir renk. Gerci mac de soft demis durumu kurtarmis. Bu alligi sert bir fircayla iki uc kat surdum ve bende oyle belli oldu. Gerci gun isiginda bakmaya usendim:) Orda nasil gorunur bilemiyorum. Benim tam da istedigim buydu; cok soft bir allik istiyordum. Bu anlamda benim beklentilerimi karsiladi. Siz belirgin allik ihtiyacindaysaniz bosverin bunu. Bir de ben Fun&Games’i bronzerla kontur uygulayip onun ustune surdum, bence tam da boyle kullanilmak icin yaratilmis bu bebek. Zaten HK face chartlarinda da Tahitian Sand pudrayi kontur yapmak suretiyle kullanilmis.


Tippy ve Fun&Games swatch

Kisacasi ben secimlerimden son derece memnunum, kendimi kutluyorum guzel seyler almisim:)

Written by tuguna

Mart 5, 2009 4:52 pm

allik, mac kategorisinde yayınlandı

12 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Güle güle kullan canım:))

    ebvata

    Mart 5, 2009 at 5:47 pm

  2. >Sagol canim:)

    tuguna

    Mart 5, 2009 at 6:13 pm

  3. >güle güle kullan tugunacım her iki renk de çok güzel🙂 pink fish almamana hayret ettim😛 ben allıkları pas geçip pink fish TLC alıcam🙂

  4. >Sagol Marjom, canim..Ya Tlc bana ters biraz:P Parmagimi bandirip surmekten nefret ediyorum, onun icin ayrica firca edinmeye de usenirim ben:) yani benim icin pek pratik degil:)

    tuguna

    Mart 5, 2009 at 9:21 pm

  5. >Tubacım güle güle kullan e mi;))Sorduğun sorunun cevabı “beauty powder blush” bu arada.Tamamen farklı bir yapı evet. xxx

    justmakeup

    Mart 6, 2009 at 3:59 am

  6. >Tesekkurler Derya, cevabin senden gelecegini tahmin etmistim heheh:)

    tuguna

    Mart 6, 2009 at 8:20 am

  7. >aklımı çeliyorsun şekerimmm :)güle güle kullan

    caramel macchiato

    Mart 10, 2009 at 10:40 am

  8. >Sagol caramelcigim:)

    tuguna

    Mart 10, 2009 at 10:50 am

  9. >Ben de bu seriden bişiler almak istiyorum ama daha Mac’e yolum düşmedi, iyi günlerde kullan.

    MODA CADISI

    Mart 13, 2009 at 2:18 pm

  10. >Cadicim tesekkur ederim.Bu pazartesi satisa sunulacak tr’de hellokitty. Muhtemelen carsambaya bitmis olur, eger istiyorsan ya telefonla ayirt ya da cok acele et.Gercekten epey bekleyeni vardi bu koleksiyonun.

    tuguna

    Mart 13, 2009 at 3:05 pm

  11. >Cok tatliymis bunlar, renkleri de cok güzel! Iyi günlerde kullan canim!Nesli

    Styleseeking Zurich

    Mart 20, 2009 at 10:18 pm

  12. >Cok tesekkurler Nesli:)

    tuguna

    Mart 21, 2009 at 7:32 am


Bir Cevap Yazın

