tuguna

Just another WordPress.com site

>Bu Kose Mim Kosesi

with 2 comments

>Sevgili Beetlejuice beni evimdeki en sevdigim koseleri gostermemi isteyerek mimlemisti. Gerci ben biraz geciktim bu postu yazmakta ama gec olsun temiz olsun di mi:P Ben evimi cok severim, bir hafta hic disari cikmadan evde oturabilirim ve hic sikilmam. O yuzden bu post icin fotograf cekerken karar vermekte epey zorlandim. Her yeri seviyorum galiba evimde:) Neyse sectiklerim bunlar…

Oncelikle kapidan girer girmez beni karsilayan Audreycigimin fotografi ve ona eslik eden palyaco. Bu palyaco uc kardesti ama ikisi kirildi:(
Zaman gecirmekten en cok zevk aldigim yer olan mutfagimda bulunan, yer azligina super cozum getirmis, sevgilimin elleriyle yaptigi baharatligim.

Benim ve sevgili esimin yillardir biriktirip okudugumuz kitaplarimiz. Benimkilerin bir kismi Turkiye’de kaldi onlari da yavas yavas getirmeyi dusunuyorum.


Yalniz kitapligin fotografini cekerken kadraja sigdirmak epey zor oldu:)

Ve son olarak duvardaki birkac girinti cikintiyi kapatmak icin buldugumuz dekoratif cozum:) Esimle beraber yaptigimiz duvar stickeri. Yemek masamizin arkasinda guzel guzel yasiyor bu cicekler:)

Ben de yanitlamak isterlerse Caramel’i, Marjo’yu ve Ebvata’yi sobeliyorum.

Written by tuguna

Mart 11, 2009 8:30 pm

mim kategorisinde yayınlandı

2 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Benim ev savaş alanı modundan çıkmadıkça zor biraz fotolamam.Hakkım ileriki bir tarihe kalsın canım:))

    ebvata

    Mart 12, 2009 at 9:43 am

  2. >ahh canımm cok sevdım bu fikri! hemen yarın yapıp koyucam bloga🙂 hatta senle ortak fotomuzu da gorursun🙂

    caramel macchiato

    Mart 12, 2009 at 7:02 pm


Bir Cevap Yazın

