tuguna

Just another WordPress.com site

>Rahatim Rahatsin Rahatiz

with 8 comments

>

Bugun guzel havanin hatrina aldim sevgilimle bebegimi Utrecht’e gezmeye gittik. Uzun uzun gezebileyim diye oldukca rahat giyindim. Ben sonuctan memnunum, bakalim siz ne dusuneceksiniz.

Gezimizle ilgili yazim bir sonraki postta gelecek. Takipte kaliniz:)

Hirka ve Tisort: H&M

Jean: Zara

Korsan Botlar: Vero Moda

Kolye ve Canta: Koton

Written by tuguna

Mart 11, 2009 9:46 pm

today's outfit kategorisinde yayınlandı

8 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >harika görünüyosun tugunacım🙂

    Marjo on makeup frenzy

    Mart 11, 2009 at 11:38 pm

  2. >Aman da kızımız pek bir cool olmuş,canım maşallah hiç kilon yok,ne yapıyorsun?

    "PRETTYCOOL"

    Mart 11, 2009 at 11:45 pm

  3. >Tesekkur ederim Marjocum:) xoPrettycim senin kadar cool olamam:) Ya kilo icin bi sey yapmiyorum, cok yiyorum ama emzirmekten sanirim kilo almiyorum.

    tuguna

    Mart 12, 2009 at 8:26 am

  4. >Gerçekten çok fit gözüküyorsun ben de çok beğendim🙂

    Z FASHION

    Mart 12, 2009 at 3:19 pm

  5. >Tubacım sen gittikçe zayıflıyo musun yoksa bana mı öyle geliyor;))Süper olmuşsun rahatlık en güzeli..!xxx

    justmakeup

    Mart 12, 2009 at 3:30 pm

  6. >Z:Cok tesekkurler.Derya:Gittikce zayiflamiyorum ama bu oglancik buyudukce daha cok oyun oynamak, daha fazla sut icmek,daha cok kucagimda gezmek istiyor. Yani kilo filan hak getire:)Tum kaloriler gidiyor. Zayiflamak isteyenlere sesleniyorum bebek yapin:P

    tuguna

    Mart 12, 2009 at 3:38 pm

  7. >bende bu metabolizma olduğu sürece ben duba gıbı olurum eheueheuh :)ya gercekten muhtesem gozukuyorsun be şeker🙂

    caramel macchiato

    Mart 13, 2009 at 10:04 am

  8. >Caramelcim oyle deme kendine bak alti kilo vermissin bile:) Tesekkur ederim canim.

    tuguna

    Mart 13, 2009 at 1:20 pm


Bir Cevap Yazın

