tuguna

Just another WordPress.com site

>Utrecht

with 12 comments

>

Bir onceki postumda Utrecht gezimizden bahsedecegim demistim. Aslinda gitme planimiz yoktu fakat okulumla ilgili uzun suren bir bekleyis sonunda aldigim guzel haberleri kutlamak gerektigini dusunerek paldir kuldur karar verdik. Hatta o kadar paldir kuldur oldu ki, sunu unuttum bunu unuttum diye bir kac kez eve cikip inmek zorunda kaldim. Her sey tamam diyordum ki yolun yarisinda baktim fotograf makinesini yani en onemli seylerden birini almamisim. Sevgilim “Neyse cep telefonuyla cekeriz” dedi de geri donmedim. Utrecht’te cep telefonuyla kotu kalite fotograflar cektik ama eve gelince bir de baktim fotograf makinesi cantamdaymis:S Kendime ne desem bilemiyorum.
Gereksiz detaylari gecebilirsem ki gecemiyorum nedense Utrecht benim cok sevdigim bir sehir. Kocaman kutuphanesi, en genci yuz yillik binalari, kanallari,kanallarin hemen yanina kurulmus cafe ve restorantlari ve sevgilimin de mezun oldugu universitesiyle cok entelektuel ve bohem bir sehir. Ben orda kendimi cok iyi hissediyorum.

Biz Utrecht’e bagli bir yerde yasiyoruz yani dolayisiyla bize cok yakin. O yuzden trenle gitmek istedik. Zaten otopark bul, tren bileti kadar para bayil, ustune merkeze kadar yuru uff bir suru is. Mis gibi sehir merkezinde trenden inip kalabaliga karismak varken. Hollanda’ya gelmeyi dusunenlere muhakkak trenle gezmelerini tavsiye ederim, gidemeyeceginiz hicbir yer yok.

Bu bizim Umud’la ilk tren yolculugumuzdu. Oglum treni o kadar sevdi ki, bindigimiz anda bizimle iliskisini kesip etrafi, pencereden disariyi izlemeye koyuldu. Bir sure sonra da kucagimda uyuyakaldi.Trenden sonra sehri kendi bebek arabasindan inceledi:)

Anne disariyi izliyorum ne fotografi simdi durusu:)

Basta bahsesettigim gibi Utrecht’te harika cafeler var. Biz de tavanlari neredeyse gorunmeyecek kadar yuksek, harika dekorasyonu olan bahceli bir cafeye oturduk. Bebegimi kucagima aldim, battaniyemize sarilip guzel havanin tadini cikardik. Umud ona gul, otekine sirit, surdakine agula, gozlerini kocaman ac etrafa bak derken bir saat sonra uyuyakaldi yine kucagimda. Biz onu arabasina yatirip gezmeye devam ettik ve ayaklarimiza kara sular inince eve donduk.

Bence insan istedikten sonra kucuk bir bebekle bile gezmek hic zor degil. Ben emziren bir anne oldugum halde bunu dert etmiyorum. Hollanda’da emziren annelere cok yardimci olmak gerektigine dair, emzirenleri destekleyen bir kurum var. Yani ihtiyaciniz varsa size yer bulmak zorunda oturdugunuz isletme. Ben de oturdugumuz cafede oglumun karnini doyurmam gerekince gorevlilerin yardimiyla kuytu bir yer buldum, arkami donup oglumu emzirdim. Zaten o sirada gorevli hanimlar gelen musterileri benim bulundugum masadan uzaga yonlendirdi, cok rahat ettim.

Bunlari makinemin yanimda oldugunu bilmedigim icin ben cekmedim fakat sehir hakkinda fikir edinmeniz acisindan internetten bularak yayinliyorum.

Kisaca bizim icin guzel bir gundu, en kisa zamanda tekrarlamak lazim.

Written by tuguna

Mart 14, 2009 11:42 am

bebegimiz, gezi kategorisinde yayınlandı

12 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >çok güzelmiş :)umud her gecen gun buyuyo be..koca herıf olmus:) ahh inşallah ben de bebegımı boyle koyarım pusete, gezenti bir anne olurum🙂

    caramel macchiato

    Mart 14, 2009 at 3:11 pm

  2. >çok güzel görünüyor utrecht, tam da benlik bir şehirmiş, inşallah bir gün gezmek kısmet olur :)umud her resimde daha büyümüş oluyor maşallah, etrafına ilgili ve uyumlu bir bebek olması da çok akıllı olacağının göstergesi bence :))caramelcim; çok içten yazmışsın, inşallah canım🙂

    Marjo on makeup frenzy

    Mart 14, 2009 at 4:44 pm

  3. >Ben de yüksek lisans için Hollanda’ya geliyorum.Gelecek sene ordayım inşallah =( iyi bir seçim mi,kötü mi şu an karar veremiyorum.Ama senin resimlerinden anladığım kadarıyla masal ülkeleri gibi görünenlerden bir tanesi. (Diğeri de Prag benim için )

    LenOosh~

    Mart 14, 2009 at 4:46 pm

  4. >caramelcim insallah canim:)marjocum umarim gelebilme sansin olur da beraber gezeriz, senin de cok sevecegini dusunuyorum cidden:)Lenoosh umarim seversin. Ben bircok acidan burda olmaktan cok mutluyum, tabi cok sinirlendigim ne isim var burda dedigim de oluyor:) Rotterdam haric Hollanda gercekten masal ulkesi gibi dogru.Brugge de oyledir bak:)

    tuguna

    Mart 14, 2009 at 5:39 pm

  5. >Tugunacım bebişin çok tatlı Allah bağışlasın. Chara adıyla izlemeye aldım seni🙂 Ayrıca yaşadığınız yere de bayıldım

    SaR

    Mart 15, 2009 at 12:45 pm

  6. >Tesekkurler sar;)

    tuguna

    Mart 15, 2009 at 2:27 pm

  7. >Tugunacım, Umud’un babasının kucağında olduğu ve seninle cafedeki fotoğraflarında bakışlarına bayıldım. Çok dolu dolu bakıyor. Utrecht ise kesinlikle görülesi bir şehirmiş.

    beetlejuice

    Mart 15, 2009 at 7:44 pm

  8. >Cok tesekkurler beetlejuicecim. Dusunceli kendisi simdiden, uzsklara bakmalar filan:)

    tuguna

    Mart 15, 2009 at 7:49 pm

  9. >hele o son resimde şehrin ışıkla aydınlanmış hali beni tek kelimeyle büyüledi,ne kadar ferah,ve romantik!

    "PRETTYCOOL"

    Mart 16, 2009 at 5:20 pm

  10. >evet gercekten romantik:)

    tuguna

    Mart 16, 2009 at 5:52 pm

  11. >Çok kıskandım ya, ben de gelmek istiyorum oraya :((

    JustMakeup

    Mart 17, 2009 at 2:44 pm

  12. >Hemen kalk gel:) Ben seni gezdiririm sen de bana hergun guzel guzel degisik makyajlar yaparsin harika olur:)Hemen kendimi dusunuyorum:P

    tuguna

    Mart 17, 2009 at 3:44 pm


Bir Cevap Yazın

