tuguna

Just another WordPress.com site

>Twilight

with 17 comments

>

Bircok bloggerin bahsetmesiyle merak ettigim ama bir turlu izleme firsati bulamadigim Twilighti’i izledim. Bilindigi uzre bu bir fantastik kitap uclemesi. Ben kitaplarini okumadim, bu seriyle tanismam filmle oldu. Acikcasi ben filmi cok begenmedim, durun hemen kizmayin nedenlerim var:)

Oncelikle ben oyle cok buyuk bir ask var yazik yahu moduna giremedim. Bir suru bir suru bosluk ve eksik vardi. Bence yonetmen o imkansiz aski yansitamamis.Hani Edward kizin gozu onunde birini yer, kiz buna ragmen onu sevmekten vazgecemez, Edward hem kizi yemek ister hem cok asiktir filan…bene cook daha yogun yansitilabilirdi.

Sonra kadin oyuncu neydi adi Kristen Stewart hic uygun bir Bella karakteri olamamis. Bir kere kiz insanin yiyesi gelecek kadar guzel degil:P Edward’a yani Robert Pattinson’a gelirsek cocukcagiz kendi capinda guzel oynamis ama goruntu yonetmeni ve makyoz berbat etmis her seyi. Bir kere inci beyazliginda olmasi gereken surat, olmus bir pudra kutusu. Hayir bir de uyduruk mu kullandiniz nedir anlamadim pudrayi, pudrayim ben diye bagiriyor. Sonra kirmizi lensler lens lens duruyor, dudaklar rujlu…Ayh yani ne korkabildim Edward’dan ne de kuzenlerimin msn iletileri gibi ”Isir beni Edward, ye beni Edward” durumu yasadim. Evet boyle kuzenlerim var ehehe.

Bir de filmde Edward tam lisenin arzulanan cocugu olmus, son model araba, gunes gozlugu, havali saclar filan. Biraz genc kizlari Edward hayrani yapmaya yonelik olmus gibi gedi:)

Ben izledigim fantastik filmlere olur mu canim diye yaklasan bir insan degilimdir, hatta bir Harry Potter fani oldugumu soyleyebilirim:) Filmi izlerken aklima su geldi, Harry Potter filmlerini izlerken sinirlene sinirlene izlemistim. Kitaptaki dunyanin yanina bile yaklasamamisti cunku. Bence bu serinin de kitabi daha guzeldir. Oyle umut ediyorum. Turkiye’ye gidince bir alip okumak lazim.

Simdi filmdeki begendigim taraflara gelelim. Oncelikle muzikler gercekten cok guzeldi. Basta bahsettigim gibi Robert Pattinson’un oyunculugu guzeldi. Beyzbol sahnesi ve agactan kusbakisi goruntu cok guzeldi.

Kisaca kotu bir film olmamasina ragmen bende pek iz birakmadi, ama sikilmadan da izledim. Izlemek isteyenler izlesin ben film konusunda cok zor begenen gicik bir tip oldugumdan illa elestirme ihtiyaci hissediyorum.

Written by tuguna

Mart 19, 2009 11:13 am

sinema kategorisinde yayınlandı

17 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Fantastik filmlerini bayıla bayıla izliyorum.. Ama mesela Stardust kadar beğenmedim bu filmi. İzlemdiysen mutlaka izle çok güzel bir aşk filmi.Film bana da çok kopuk geldi, bence konusunu iyi değerlendirememişler ama yine de kitabını okumak için can atıyorum. Eminim çok güzeldir kitap.

    Z FASHION

    Mart 19, 2009 at 12:33 pm

  2. >Tugunam,yanlış bilmiyosam makyaj sponsoru MAC di bu filmin.Studio fix Powder C2 yi fazla kaçırmışlar sanırsam😛

    ebvata

    Mart 19, 2009 at 12:45 pm

  3. >Z’cigim Stardust’i izlemistim bence de cok guzel bir filmi, cok eglenmistim. Tim Burton’in fantastikleri de iyidir bak. Big Fish filan.Ebvata, MAC’ten cok daha iyisini beklerdim acikcasi:)

    tuguna

    Mart 19, 2009 at 12:55 pm

  4. >Ben de bu kitabı herkesin elinde görüyorum son zamanlarda. Beni pek çekmediği için izlemedim ama MAC sponsor diyince fikrim değişti🙂

    SaR

    Mart 19, 2009 at 1:58 pm

  5. >ya yazıyı görup sırf yorum yapayım dıye gırıs yaptım ahaha kendıme ınanamıyorum :)tugunam canım aynen katılıyorum senın sozlerıne… ben de dehşet bır harry potter fanı olarak aynı duyguları hıssetmıstım… twilight’a gelınce, ınan 3 kıtabı da oku, hatta mayısta turkceye cevrılecek olan 4.yu de oku, ıste o zaman hayali edward’ımıza feci aşık olursun🙂 s. meyer kıtaplarda gercekten cok masum ve gercekci anlatmıs bu aşkı.. ben de o yuzden vuruldum zaten. yoksa fılm tam duşkırıklıgı!hele kıtabı okuduktan sonra :(dığer yandan evet robert gercekten rolüne yakısmıs, bazı sahneler cok guzel cekılmıs.. ve 3 haftadır durmadan fılm muzıklerını dınlemem gayet normalmiş anladığım kadariyla😀 muzıklere bayıldım bayıldımustelık bellanın kanını emerken calan let me sign ve restorandakı never think sarkıları robert pattinson’un kendi söylediği eseri! adam tam bir van morrison hastası ve bence gercekten müzik konusunda da super!ohh rahatladım ahahahahaha muckkkkkkkkk bebeğimeeeeee

    caramel macchiato

    Mart 19, 2009 at 3:40 pm

  6. >sarcim bir de sen izle bakalim degisik yorumlar gorelim:)caramelcim acikcasi sen bana epey cemkirirsin gibi gelmisti begenmedim diye:PRobert Harry Potter’da Cedric’ti hatirliyo musun:)Buyudu de vampir oldi sipa:) Bence de iki sarkiyi guzel soylemis.Soz Tr’ye gelince kitaplari satin alicam canim. O zaman tekrar konusalim.

    tuguna

    Mart 19, 2009 at 4:41 pm

  7. >aaa twilight sevmeyen biri😛 herkes çok beğenmiş bayılmış ya filme şaşırdım valla😛 aslında iyi oldu, ben de beklentimi çok yüksek tutmicam sayende tugunacım, beğenmezsem büyük hayal kırıklığı yaşamam😛

    Marjo on makeup frenzy

    Mart 19, 2009 at 7:34 pm

  8. >Marjocum bakiniz posttaki son cumle “ben film konusunda cok zor begenen gicik bir tip oldugumdan illa elestirme ihtiyaci hissediyorum” sen gene de izle begenebilirsin:)

    tuguna

    Mart 19, 2009 at 10:03 pm

  9. >:)) tamam canım, ama ne de olsa filmi izlemedim, önce kitabını okiyim ;)bu arada seni mimledim!!🙂

    Marjo on makeup frenzy

    Mart 20, 2009 at 11:28 pm

  10. >Bakiyorum canim:)

    tuguna

    Mart 21, 2009 at 7:27 am

  11. >Aaaa aaaaaaa, walla dusunduklerimi yazmissin… Ben hatta filmin bazi sahnelerinde bayagi guldum; mesela Edward’in Bella’yi sirtina alip dag tepe kostugu sahneyi unutamiyorum🙂

    Berna

    Mart 21, 2009 at 5:10 pm

  12. >Berna yorumlarimizin benzesmesine sevindim, ben de ozellikle herhangi bir lise romantik komedisi izler gibi hissettigim; son model araba ve gunes gozlukler esliginde okula sarmas dolas gelme sahnesine epey guldum:)

    tuguna

    Mart 21, 2009 at 11:11 pm

  13. >bu filmi bende çok merak ediyorum internet ortamında bile bu filmin üstüne o kadar çok aşk şarkısı yapılıp yayınlandı ki ama bende seninle aynı hisssettim daha izlemedim bencede çok hoş bir aşk hikayesi yokizledikte sonra tekrar gelip yorum yaparım:)

    Jojee

    Mart 22, 2009 at 12:57 pm

  14. >Tuguna Mimledim seni🙂

    SaR

    Mart 22, 2009 at 2:38 pm

  15. >Jojee izledikten sonraki yorumlarini merakla bekliyorum:)Sar,oyy mimler birikti:)

    tuguna

    Mart 22, 2009 at 2:57 pm

  16. >ben de filmi izlediğimde etkilenmedim.alıp kitapları okuduktan sonra filmi tekrar izledim,işte o zaman anlamlı geldi ancak.edward gzl rol yapmış da sanki konuşmaları accık kabız gibi olmuş,aklıma hep hımmm tarzı boşluklar geliyor=)beyzbol sahnesinde çalan şarkıyı ise kaç gündür dinliyorum bıkamadımm;)

    gizemel

    Ağustos 9, 2009 at 4:35 pm

  17. >Gizemelcim ben de sonradan bir kez daha izlemiştim ama pek fikrim degişmedi:) Edwardın konusması aslen ingiliz olup amerikan aksanıyla konusmaya kasmasından o kadar batıyor insana:)

    tuguna

    Ağustos 26, 2009 at 8:07 pm


Bir Cevap Yazın

