tuguna

Just another WordPress.com site

>Iyi Ki Dogdun Selin!

with 8 comments

>
Selin benim esimi ”dayi” yapan guzel kiz. Gecen yil bugunlerde annesinin karnindaki son anlarini yasiyordu. Yarin Selin bir yasina giriyor, biz de zaman ne cabuk gecti yahu modunda saskin saskin bakiyoruz. Selin’in dogumgunu yarin olmasina ragmen, kalabalik ailemizdeki herkese uyan bir gun olmasi acisindan dun aile ici kutlamamizi yaptik.


Hmm ne dilesem ne dilesem?

Kendisi benim hayatimda gordugum en guler yuzlu bebektir. Annesi daha bir aylikken isleri olunca ilgilenmem icin bir kac saatligine bana birakirdi ve o zaman bile uslu uslu yatar, hic sorun cikarmazdi. Biraz buyudu, disarda gezerken herkese gulucukler sacmaya, ona el salla, buna sirit seklinde yasamaya basladi hala da oyle. Hic insan secmez, herkesi cok sever. Tum kizlar gibi suslenmeyi sever, ayaklarina pembe oje surulmesine bayilir. Ben makyaj yapip uzun kolyelerimden taktiysam kucagimdan inmek istemez, bakimsizsam uzaktan gulmekle yetinir:) Poz vermeyi cok sever, fotograf makinesi gordu mu guler. ”Hedi beni op” deyince yanagimizi sulu sulu oper, baskasinin evinde uyumaz prensiplidir:)

Selocan Umud Ali ilk dogdugunda hepimize en cok da bana cok kusmustu, zamanla Umud’un varligina alisti. Simdi ”Ayy ciciiiii beyyybiii beyybiii” diye diye seviyor Umud’u:)


Dogumgunu surungeni Umud Ali:)

Bu da dogumgunu soytarisi, annesi onun burnunu yer:)

Ben bir kez de burdan ona annesiyle, babasiyla beraber saglikli, huzurlu, sansli, onurlu ve insanca bir omur diliyorum.

Written by tuguna

Mart 22, 2009 7:56 pm

bebegimiz, kisisel kategorisinde yayınlandı

8 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Ya Tuguna, ben evli değilim daha nişanlı bile değilim ama senin bloguna girdikçe anne olmak istiyorum:) O kazaklı beyefendiyi benim için burnundan öp. Kadir İnanır bakışlı maşallah:)

    beetlejuice

    Mart 22, 2009 at 8:38 pm

  2. >:) agali dizilerde oynaticam kendisini, bez parasini cikarsin:P operim canim, umarim sen de ilerde cok guzel bir bebege sahip olursun:)

    tuguna

    Mart 22, 2009 at 8:45 pm

  3. >Seline mutlu yaşlar dilerim,senin delikanlının da o kukuletalı haline bayıldım,küçük büyücüler gibi :)))

    ebvata

    Mart 23, 2009 at 7:29 am

  4. >Cok tesekkurler Ebvatacim:)

    tuguna

    Mart 23, 2009 at 9:07 am

  5. >İkisi de birbrinden tatlıymış, maşallah.. Ne kadar şanslılar beraber büyüyecekler. Benim böyle iki tane arkadaşım var 20 senelik arkadaş sayılırız. Çok güzel bir duygu..

    Z FASHION

    Mart 24, 2009 at 4:24 pm

  6. >Z’cigim tesekkurler. Benim de aynen bir kuzenim bir de arkadasim var neredeyse dogdugumuzdan beri arkadasiz, gercekten guzel.

    tuguna

    Mart 24, 2009 at 7:54 pm

  7. >Benim de bıcırık yeğenimin d.günü yaklaşıyor, hala demiyor gerçi bana inatla 2 yaşına geldi eşşek, adımı söylese ona da razıyım!!;)İkisini de mıncır benim yerime;))Nice senelere xxx

    JustMakeup

    Mart 25, 2009 at 5:02 pm

  8. >Deryacim ben de yegenine iyi yaslar dilerim, simdiden dogumgunu kutlu olsun, birkac yil sonra kozmetik hazineni kesfetsin dibinden ayrilmaz. Aaa yazdiktan sonra dusundum belki de erkektir ama kizmis gibi geldi. Op benim icin onu:)

    tuguna

    Mart 25, 2009 at 10:57 pm


Bir Cevap Yazın

