tuguna

Just another WordPress.com site

>Cantani Gorelim!

with 10 comments

>

Gun gecmiyor ki yeni bir mimle karsiniza gelmeyeyim.Marjo’cum beni cantanin icindekileri gostermem icin mimlemisti. Sarcigimin da bir mimi var o da yarina hazir olacak diye umuyorum. Cantami bosaltirken fark ettim ki yok yok, bohcaci gibiyim valla. Buyrun bunlar benim cantamdakiler, yalniz belirteyim cantamin ici genelde degisir. Bunlar benim okul gunu cantamdakiler. Eger Umud’la bir yere gidiyorsam kitap, defter, kalemlik vs yerinde yedek bebek bezi, yedek kiyafet, kucuk oyuncaklar, dis kasiyici filan olur.
Sayalim bakalim neler varmis.
Delice su icen bir insan olarak suyumu yanimdan ayirmam.
Cep telefonu ve cuzdan zaten demirbas.
Kayinvalidemin hediyesi boncuklu bozuk para cuzdani. Bozuk paralarim olmazsa kendimi cok parasiz hissederim. Illa ki singir singir bozuk para olacak yanimda.
Bozuk para cantasinin ustunde parfumum var; Miss Dior Cherie. Uzun zamandir bunu kullaniyorum.
Bozuk para cantasini altindaki ayicikli sey de aynam. O da kayinvalidemin hediyesi.
El kremi.Markasi Atrix, yerel bir Hollanda markasi kendisi, fena bir sey degil.
Mickey Mouse kafasi seklinde gorunen sey benim not defterim.O da kayinvalide hediyesi.
Kalemligim. Yanindakilerde kalemligin icinde yasayan kalem, kalemtras (evet kursun kalem kullaniyorum ben hala), silgi setim. O setin bir diger urunu de solda duran defterim. Hepsini cok seviyorum. Sasiracaksiniz ama bunlar da kayinvalidemin hediyesi:P Cocuk ruhluyuz biz kaynannemle.
Ders aralarinda okumak icin kitap. Haliyle bu degisken bir oge. Bu ara Louis Althusser’in otobiyografisini okuyorum.
Yukardaki kozmetiklere gelirsek; bir adet Labello lipbalm, bayiliyorum kendisine. Bir adet Blistex lipbalm.Bunu geceleri suruyorum aslinda, yanma hissini sevmiyorum gun icinde. O yuzden plushglass da sevmem ben.Bu nerden karismis bir fikrim yok.
Mac Hellokitty koleksiyonundan Mimmy lipglass. Cok guzel bir sey kendisi, aldigimdan beri hep kullandim bunu.
Lancome juice tubes Miss Cherie. Bu bir limited edition gloss. Ben bunu bir yil once mi ne almistim, unutmus gitmisim, gecen surdum isiltisina her seyine bayildim. Normalde juicy tubes cok sevmem, daha dogrusu o kadar sheer gloss sevmem. Bir tane de fraise mi ne vardi bende evde suruyorum. Konuyu dagitmayalim.
Cok aciktigim ve acikmaya dayanamadigim icin hep yanima yiyecek bir seyler alirim. Sabahkilerden arda bu gofret kalmis.
Gofretin yanindaki beyaz minik sey de torpu. Hayir bunu yanimda tasimiyorum, gecen Mac’ten rimel almistim Douglas’tan hediye verdiler. Atmistim cantama unutmusum.Dogalligi bozmayayim diye fotograftan cikarmadim.
Ayh yoruldum yazarken. Marjocum umarim cikan sonuctan memnundur.

Written by tuguna

Mart 24, 2009 6:33 pm

mim kategorisinde yayınlandı

10 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Tuguna sana öylesine özendim ki anlatamam. Bayılıyorum su şişesi ile gezen insanlara. Bu arada su hariç diğer konularda aynıyız🙂

    SaR

    Mart 24, 2009 at 9:28 pm

  2. >Sarcigim cok tavsiye ederim, hem cok saglikli, hem kilo alinmiyor hem cildi duzgunlestiriyor. Tek handikapi cantada lingir lingir sallanmasi ve olur olmadik yerde wc arama muhabbeti:P

    tuguna

    Mart 24, 2009 at 9:39 pm

  3. >Bayılıyorum Miss Dior Cherie çok güzel bi parfüm…

    VespaGirL

    Mart 24, 2009 at 10:19 pm

  4. >eline sağlık tugunacım :))) bayılırım çanta karıştırmaya :))

    Marjo on makeup frenzy

    Mart 25, 2009 at 9:25 am

  5. >vespacim ben de cok seviyorum ama biraz sikildim sanki artik. bitsin baska bir sey alicam.marjocum ben de bayilirim canta karistirmaya:)

    tuguna

    Mart 25, 2009 at 12:09 pm

  6. >tuguna, kalem kutuna bayıldım! Ne kadar şeker=)Bende senin gibi suyum çantamda olmadan bir adım atmam, hatta bu aralar 2 şişe taşıyorum😀 Handikapta çok doğru😀

    Roxana

    Mart 25, 2009 at 5:44 pm

  7. >roxanacigim cok tesekkurler, o zaman biz senle bulussak surekli wc arariz super olur:P

    tuguna

    Mart 25, 2009 at 10:42 pm

  8. >oo super fıkır🙂 ben de en kısa surede kendı kendımı mimliyım🙂

    caramel macchiato

    Mart 26, 2009 at 2:18 pm

  9. >merakla bekliyorum caramelcim:)

    tuguna

    Mart 26, 2009 at 2:58 pm

  10. >Defterin ve kalem kutusunun üstündeki o kız figürüne bayılıyorum. Aynısı Madonnanın İngiliz Gülleri adlı kitabının kapağında da var. Arada orda burda rastlıyorummm ama henüz o figürleri içeren defter vb bulamadım… Çok tatlılar di mi ??

    XOXO Kayra

    Haziran 14, 2009 at 7:35 pm


Bir Cevap Yazın

