tuguna

Just another WordPress.com site

>Almazsam Olmaz….Mi?

with 2 comments

>Sarcigim beni almak istedigim, ruyalarima giren seyler hakkinda mimlemisti. Dusundum tasindim aslinda almazsam catlayacagim hicbir sey yok. Uzun zamandir mutlu olusumu bir seyler almaya baglamiyorum. Alirsam alirim almazsam saglik olsun derim gecer. Zaten al al nereye kadar, sonu yok yani. O yuzden bir yerde insanin kendini dengelemesi, frenlemesi gerekiyor.O yuzden ben bu mimi “Almazsam catlarim” modunda degil de “Alsam fena olmaz” seklinde yaziyorum.

Ilk olarak Turkce kitap alisverisi yapmayi cok ozledigimi soyleyerek Elif Safak’in son kitabi Ask’i cok almak istiyorum diyebilirim. Aslinda yazin Turkiye’ye gittigimde epey kitap stoklayip getiriyorum.Kitapligimizda da okumadigim kitaplar var hala, onlari da okuyorum yani kitapsiz kalmiyorum hic ama Elif Safak’in Dogan Medya’dan kitap cikarmasini, Zaman’da yazmasini, susunu busunu sevmesem de edebiyatini sevdigimi itiraf etmeliyim.Ayrica bu kitap Amsterdam’da geciyormus merak ettim.Bir de Murathan Mungan’in bende olmayan birkac kitabi var. Biri eskilerden digerleri son cikanlardan onlari da bunu alirken almayi planliyorum.

Ikincisi benim tum zamanlarda en cok arzuladigim nesne olan Vespa. Kendisine ask duzeyinde hisler besliyorum.Aslinda almayi dusunebilirim fakat su an benim icin cok gereksiz. Cok kucuk bir sehirde yasiyoruz, okulum bile bisikletle 5 dakika. Diger yerlere zaten arabayla gidiyoruz. Yani Vespa hicbir ise yaramayacak.Bir gun ihtiyacim oldugunda kesinlikle almak istiyorum.Bu arada bisiklet demisken bahsedeyim biraz; Hollanda’da baslica ulasim araci bisiklettir.3 yasindaki cocuklardan 80 yasindaki teyzelere amcalara kadar herkes her yere bisikletle gider.Bu yuzden hava gercekten temizdir ve trafik sorunsuzdur. Bir de Hollanda devletinin iddiasina gore bisiklet yolundan hic cikmadan tum Hollanda’yi bisikletle gezebilirsiniz. Grcekten sehirler arasi yollarin kenarinda bile bisiklet yolu olan tek ulke sanirim.Kadinlar Umud kadar bebeklerini bisikletin onune monte edilen sandalyeye baglayip yagmur camur demeden bisiklete biner burda.Ben Umud’la binmeye biraz cekiniyorum acikcasi. Belki yaza dogru olabilir.Amsterdam’da otopark gibi bir bisiklet parki var ki icinde en az 100.000 bisiklet park edilebildigi soyleniyor, yolunuz duserse gormenizi tavsiye ederim. Ben ilk gordugumde sok olup onunde fotograf filan cektirmistim turistler gibi ehehe.


Bu gayet ulasilabilir bir istek:) Sugarsweet koleksiyonundan birkac parca bir sey almayi planliyorum. Ayni sekilde almazsam catlamam ama alma planim var:)

Listenin en astronomik fiyatli parcasi bu Chanel canta. Ne kadar hip bir parca olsa da bir cantaya bu kadar para verecek kadar dellenmedim.Fazladan bu kadar param olsa alir bir kimsesiz cocugu okuturum. Ikisine birden sadece Angelina Jolie’nin parasi yeter.

Bu Minnetonka’lardan almayi dusundum hala da dusunuyorum fakat icimdeki baska bir ses “Hergun ama hergun yagmur yagan bir ulkede yasiyorsun, bu suet botlari kac kez giyebilirsin ki allasen” diyor, ben de mantikli olmaya calisiyorum.

Sarcigim umarim cikan sonucu begenmistir:)

Written by tuguna

Mart 26, 2009 3:43 pm

mim kategorisinde yayınlandı

2 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Canım ellerine, yüreğine sağlık. Çok zevk aldım okurken. Çok özendim sana mutlu biz kızın kaleminden bu yazıları okumak çok iyi geldi bana🙂

    SaR

    Mart 26, 2009 at 7:36 pm

  2. >Begenmene sevindim Sarcigim:)Ben de beni mimledigin icin tessekkur ederim, ben de yazarken cok keyif aldim.

    tuguna

    Mart 26, 2009 at 8:35 pm


Bir Cevap Yazın

