tuguna

Just another WordPress.com site

>Wall-e

with 19 comments

>

Kim derdi ki bir animasyon filmi, izledigim en duygusal filmlerden biri olacak. Ama oldu. Bu yil en iyi animasyon film oscarini alan Wall-e’yi yeni izledim ve cok begendim. Ben animasyon filmlerini cok severim hele bir de onu Pixar yapmissa.Pixar’dan cikan her animasyon filmi bir oncekinden guzel oluyor, cizimler artik cizim degil de gercek kadar canli. Filmin cizerlerine gercekten saygi duydum. Wall-e’nin disinda Ratatouillle, Finding Nemo, The Inceredibles, Monsters Inc, The Cars, aklima gelen Pixar yapimi harika animasyonlar.

Wall-e’ye donersek bence tuketim toplumuna harika bir elestiri olmus. Sadece almakla ve tuketmekle mutlu olan insanlarin sonunu gormek acisindan cok faydali olmus bu film. Ayrica cok da masum bir ask hikayesi, cok begendim gercekten.IMDB’de de en iyi 41. film olmus.

Bu ara tembelligim ustunde oldugundan film hakkinda uzun uzun yazi yazasim yok. Hatta o kadar tembelim ki aklimdaki bir suru post konusunu es geciyorum. Tabi bu tembelligimde gunlerdir ancak bugun kesilen yagmurun icimi bunaltmasi ve agirlasan derslerim var. Kendime kolayliklar diliyorum.

Written by tuguna

Mart 29, 2009 11:22 am

sinema kategorisinde yayınlandı

19 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Ben de perşembe günü izledim. Animasyon filminde insanın gözü dolar mı yahu? Benim doldu:) Şimdi erkek arkadaşım arayınca telefonum şöyle çalıyor:-Name?-Wall-e-Eve-Eeee-va-Eee-ve Eee-ve-Eeeeeeva:)))

    beetlejuice

    Mart 29, 2009 at 1:42 pm

  2. >:D:D Evet ben de bayildim o diyaloga.Bizde de bir sure gitti vooolliiii-evveeaaa mevzusu:)

    tuguna

    Mart 29, 2009 at 2:09 pm

  3. >Ben sanirim gecen sene izlemistim, ve izledigim gunden beri Wall-e faniyim. cok tatliiiiiiiiiiiiiiiiii ve romantik…. twilight e basar :))

    Berna

    Mart 29, 2009 at 2:53 pm

  4. >Sanirim ben de wall-e fani oldum Bernacigim:)Ne guzel sen cok daha once izlemissin, ben epey geciktim.

    tuguna

    Mart 29, 2009 at 3:59 pm

  5. >Ok itiraf ediyorum ben 3 defa izledim bunu. Ve her seferinde de ağladım, manyak mıyım neyim. Animasyon filmi manyaklığı bende de var, hiçbirini kaçırmam. Wall-E kesinlikle aldığı ödülü sonuna kadar haketti.İkinci favorim Monsters hehe.xx

    JustMakeup

    Mart 29, 2009 at 6:16 pm

  6. >Monsters’i ben de severim, Ratatouille da guzeldi ama:) Yasasin animasyon:)

    tuguna

    Mart 29, 2009 at 9:21 pm

  7. >ben de izledim ben deee:))))animasyon manyağı olarak diyorum ki pixar aşmış!!! artık bazı görüntülerde gerçek mi diye düşünüyorum. konusu ve muhteşem görüntüleri ile harika bir animasyon

    C-bell

    Mart 30, 2009 at 8:47 am

  8. >C-bell’cim pixar bu yil bir de “Up” diye yeni bir animasyon yapiyor, seviyorsan aklinda olsun:)

    tuguna

    Mart 30, 2009 at 9:44 am

  9. >ya ben animasyon izleyemiyorum :S çok sıkılıyorummmmbende bır sorun mu var🙂

    caramel macchiato

    Mart 30, 2009 at 12:19 pm

  10. >Caramelcim bazilari sikici olabiliyor ama pixar yapimi olanlar gercekten kaliteli. Bir sans daha vermeni tavsiye ederim:)

    tuguna

    Mart 30, 2009 at 1:01 pm

  11. >kolay gelsin sana :)))izlemedim ben henuz filmi izleyecegim ama

    serrose

    Mart 31, 2009 at 6:05 am

  12. >Cok tesekkur ederim Serrose’cum:) Izle ama:)

    tuguna

    Mart 31, 2009 at 7:53 am

  13. >ET den sonraki en duygusal bilimkurgu bence Wall-e :)))Animasyonun hastasıyımPixarın ise hayranıyım

    ebvata

    Mart 31, 2009 at 11:18 am

  14. >Senin animasyon sevdigini biliyordum ebvatacim:) Sanirim sen de blogunda bahsetmistin:)

    tuguna

    Mart 31, 2009 at 12:50 pm

  15. >Wall-e’yi deli gibi izlemek istememe rağmen bir türlü fırsat olmadı ama çok merak ediyorum!! Bayılıyorum animasyon filmlerine!Monsters Inc., The Cars ve Finding Nemo’nun hastasıyım! Ayrım yapamıyorum hepsini onlarca defa izledim (tabii bu kadar izlememde minik yeğenlerimin de katkısı büyük😛 ) The Cars’ın sonunda Cars sinemasında Monsters Inc’i oynatmaları çok çok çok güzel yaaaa inanılmaz tatlılar :)Bi de yine sonlarda güya film hataları oluyor ya, çok seviyorum o kısımları :)Hatrı kalmasın Ratatouille’yi de izledim🙂 Ama diğerlerinin yeri daha bi ayrı bende🙂

    Shopaholic

    Mart 31, 2009 at 9:38 pm

  16. >Wall-e süper gerçekten, benim telefon temam🙂

    MODA CADISI

    Nisan 1, 2009 at 7:48 am

  17. >Shopaholic; Sen de az degilmissin animasyon konusunda:) Ben ayrim yapamiyorum hepsini seviyorum.Ama en kisa zamanda bir Wall-e dvd gecesi yap, bunu da cok seversin.Ben simdi heyacanla Up’i bekliyorum.MC:Aa ben de istiyorum o temadan nerden buldun:)?

    tuguna

    Nisan 1, 2009 at 9:12 am

  18. >bende gösterime girdiğinde erkek arkadsımla gitmiştim gercekten güzel bir animasyon duygusal ve komik aynı zamanda🙂

    K.

    Nisan 1, 2009 at 4:56 pm

  19. >K bence de oyle:) Siz sanslisiniz cok oncede izlemissiniz ben geciktim epey:)

    tuguna

    Nisan 1, 2009 at 6:08 pm


Bir Cevap Yazın

