tuguna

Just another WordPress.com site

>Bahar mi Geldi?

with 13 comments

>

Buraya iki hafta boyunca araliksiz yagmur yagdi.Her sabah gri bir gokyuzu gorerek uyanmak kadar insanin enerjisini somuren bir sey yok. Gunlerdir ayni jean ve kazak ikilisiyle yasiyordum ki dunden beri gordugum gunes bana biraz enerji verdi. Kalktim sacimi basimi duzene soktum, evimi temizleyip guzellestirdim, ders calistim. Nasil mutlu oldum anlatamam.Bugun sevgilimin isleri vardi ve dersten erken cikmak zorunda kaldim. Bahsetmis miydim bilmiyorum ama Umud’a biz ortaklasa bakiyoruz.Cok sansliyim ki sevgilim cogu zaman evden calisiyor, ben de haftada uc gun okula gittigimde Umud’u bakici ya da kres yerine sevgilime birakabiliyorum. Ucumuz de bu durumdan cok memnunuz.

Bugun dedigim gibi dersten erken ciktim, hava da cok guzel olunca aldim bebegimi gezmeye ciktim.Umudcugum da ben de cok iyi vakit gecirdik. Aksamustu sevgilim gelince de bir posta beraber ciktik, yorgunum ama enerjim ve moralim yuksek. Fotograftakiler bugunun rahat ve renkli kiyafeti, cok ozel bir sey degil ama keyfim iyi oldugu icin paylasmak istedim.
Umarim seversiniz.
Jean:Zara
Ust:Topshop
Hirka:H&M
Canta:Mudo
Korsan Botlar:Vero Moda
Gozluk:Top-Ten
Bere:H&M

Written by tuguna

Mart 31, 2009 7:25 pm

today's outfit kategorisinde yayınlandı

13 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Canım çok tatlı görünüyosun. Bu arada ben de Ankarada uzun zamandır hep gri bir hava görüyordum bugüne kadar ama bugün müthiş bi hava vardı inşallah sürer hep böyle

    SaR

    Mart 31, 2009 at 10:07 pm

  2. >Çanta ve bereye bayıldım, tam baharlık bir outfit olmuş🙂

    Alışveriş Cini

    Mart 31, 2009 at 10:57 pm

  3. >Sarcigim tesekkur ederim, umarim boyle gider havalr diyecegim ama buralarda gitmeyecegini biliyorum. En fazla iki hafta sonra yagmurlar doner:(A.C:Cok tesekkurler, begenmene sevindim:)

    tuguna

    Nisan 1, 2009 at 8:54 am

  4. >Yine güzel yine güzel. Ama bu sefer en çok 2. fotoğraftaki kocaman gülümsemeni sevdim. Hep gül canım sen:)

    beetlejuice

    Nisan 1, 2009 at 5:44 pm

  5. >BJ ayy cok sagol, cok mutlu ettin beni.Hep birlikte gulelim:)

    tuguna

    Nisan 1, 2009 at 5:55 pm

  6. >2. resim ne tatlı öyle, çok içten gülmüşsün çok beğendim🙂

    Z FASHION

    Nisan 1, 2009 at 8:57 pm

  7. >Z’cigim cok tesekkur ederim:)

    tuguna

    Nisan 1, 2009 at 11:03 pm

  8. >Canta super :))) renk te ebatta :))iyi gunlerde kullan

    serrose

    Nisan 2, 2009 at 10:24 pm

  9. >Cok tesekkur ederim serrose:)

    tuguna

    Nisan 3, 2009 at 3:18 pm

  10. >Oyyy çok şeker olmuşsun hale bakk;))) Ben artık yemişim kışını da havasını deyip bütün gün kısa kolluyla dolaştım. Hafiften popom dondu ama umrumda değill;)) xxx

    JustMakeup

    Nisan 3, 2009 at 6:22 pm

  11. >Sagol Deryacim, en iyisini yapmissin ben de bunaldim kazaklardan filan bahar gelsin artik.

    tuguna

    Nisan 3, 2009 at 7:40 pm

  12. >ahanda benim idol annem :)bahar gelmiş hem de nee gelmişşş!

    caramel macchiato

    Nisan 4, 2009 at 6:51 am

  13. >Caramelim XO:)

    tuguna

    Nisan 4, 2009 at 7:16 am


Bir Cevap Yazın

