tuguna

Just another WordPress.com site

>Mac Hello Kitty Ruj ve Glosslari

with 13 comments

> Most Popular ve Strayin lipstickler. Glosslarin renkleri gercegiyle birebir uyumlu ciksa da rujlar icin aynisini soyleyemeyecegim. Bir ton kadar acik cikti fotografta renkler.

Nice To Be Nice, Mimmy, Sweet Strawberry, She Loves Candy, Nice Kitty.

Su yazimda Hello Kitty koleksiyonundan iki alligi aldigimi yazmistim.Maalesef Hello Kitty ile iliskim o kadarcikla sinirli kalamadi. Bes adet lipglass ve iki adet ruj almis buldum kendimi. Aslinda ben bu rujlari almayi hic dusunmuyordum, HK’den sadece cute-ster ruju alacaktim fakat burda ayni gun sold-out oldu. Hala baska kaynaklardan bulma umudum var, bakalim. Uzun uzun urunleri anlatmayacagim cunku zilyon tane yerde bahsedildi swatch yapildi. Ben kullandikca dudagimda cekip eklemeye calisacagim bloga. Aldiklarimin hepsini denedim ve neredeyse hepsine bayildim. Bir tek Strayin ruj hakkinda emin degilim. Birincisi benim warm cildimde cok cool kaldi, ikincisi ben o kadar belirgin rujdan pek hoslanmiyorum ama belki aksam filan disari cikarken hos durabilir bulunsun dedim, ucuncusu ben frost finishli rujlardan hoslanmiyorum. Lustre olsun uc kurus fazla olsun diyorum. Aslinda son kalan Fast Friends lipglassi da alsaydim dedim simdi, asker gibi takim tamam olurdu ama alasim gelmedi o an. Simdi de yeter artik deyip MAC’e gitmiyorum. Su HK bitsin artik da alsam mi almasam mi, ay bir suru sey aldim allah bana akil fikir versin ruh halinden ciksak toptan diyorum:P

Written by tuguna

Nisan 1, 2009 5:29 pm

gloss, lipstick, mac kategorisinde yayınlandı

13 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Sweet Strawberry, She Loves Candy lipglosslar bende aldım tuguna ama dudağımda hiç belli olmadı sweet strawberry rengini hiç vermiyor beğenmedim acıkcası ama kokuları çok güzel :))güle güle kullan sende HK’lerini😀

    K.

    Nisan 1, 2009 at 6:31 pm

  2. >Aaa cok sasirdim bende ozellikle o ikisi cok cok belirgin durdu, bilemiyorum tabi herkesin dudak rengi farkli oldugundan degisebilir mutlaka:)

    tuguna

    Nisan 1, 2009 at 7:26 pm

  3. >aaa sweet strawberry halbuki en pigmentli olan gloss bu koleksiyonda.. tabii herkesin yapısı farklı.tugunacım güle güle kullan canım hepsi şahane görünüyor, gloss koleksiyonu yapmışsın😀 bu HK bir an önce gitmeli yoksa birer ikişer tüm koleksiyonu toparlicaz :)))

    Marjo on makeup frenzy

    Nisan 1, 2009 at 8:22 pm

  4. >guzel gunlerde kullan canım.ben begenmedigim, bende sırıtttıgını dusundugum rujlarımın uzerine begendigim glossları suruyorum ve bambaska bir guzellik cıkıyor ortaya…ya da baska bir ruj ile karıstırıpta surebilirsin bence.

    Hello Kitty

    Nisan 1, 2009 at 9:50 pm

  5. >Marjocum cok tesekkurler canim, toptan gule gule kullanalim. Valla bi gidisle tum standi alip basimizi goge erdiricez hep birlikte:)Kittycigim cok tesekkur ederim, sanirim ben de cesitli combolar deneyip kullanilabilir sekle getirecegim bu ruju:)

    tuguna

    Nisan 1, 2009 at 11:01 pm

  6. >Tugunacım,güzel günlerde kullan,HK koleksiyonundan 3 parça ile kurtarabildim ya paçamı ona şükrediyorum:)))

    ebvata

    Nisan 2, 2009 at 7:26 am

  7. >HK degil ama Grand Duos sana yaradi Ebvatacim:) Ben Grand Duos’tan bir sey begenemedigimden rahat rahat aldim bu koleksiyondan:)

    tuguna

    Nisan 2, 2009 at 9:05 am

  8. >Inanmiyoruuum ne kadar güzel bu renklerin hepsi! Iyi günlerde kullan canim cok ciciler!!Nesli

    Styleseeking Zurich

    Nisan 2, 2009 at 6:48 pm

  9. >Neslicim cok tesekkur ederim:)

    tuguna

    Nisan 2, 2009 at 7:15 pm

  10. >Tugunacım güle güle kullan cnmm strayin harika duruyo

    SaR

    Nisan 2, 2009 at 8:09 pm

  11. >Tesekkurler Sarcim, ben de strayinle barisma denemeleri yapiyorum evde bu ara:)Pek gitmedi bana sanki.

    tuguna

    Nisan 2, 2009 at 9:32 pm

  12. >renklerin herbiri çok kullanışlı ve sweety görünüyor..

    "PRETTYCOOL"

    Nisan 28, 2009 at 7:04 am

  13. >Renkler gercekten harika prettycigim, ben de bayiliyorum.

    tuguna

    Nisan 28, 2009 at 7:30 am


Bir Cevap Yazın

