tuguna

Just another WordPress.com site

>Sosyal Kelebek

with 10 comments

>

Burda havalar guzellesince o mangal partisi senin bu bahce sefasi benim gezdik durduk haftasonu. Umudcuk pusetinde acik havada uyudu, biz sevgilimle sarila sarila salincak keyfi yaptik. Ben on kisilik filan yemek yedim, sevgilim daha makuldu. Bu ara zaten yemekten baska bir sey dusunmuyorum, harika Adana yemekleri, kebaplar, icli kofteler yapan ve ya bizi davet edip ya da tepsi tepsi bize yollayan kayinvalidem ile dunya mutfagindan kendi denemelerim isimi iyice zorlastiriyor. Neyse emziriyorum ihtiyacim var diye vicdan azabi cekmeyerek yiyorum:) En son Hollanda’nin en meshur yemegi olan ispanakli-patatesli pure olarak tanimlayabilecegimiz stamppot denedim, ustune de fransiz creme brulee. Stampot beni tek basina asla doyuramayacak kadar hafif bir yemekti, gece atistirmaligi olarak yedim ben acikcasi 23 sularinda. Creme brulee harika oldu, daha sik denemeliyim.Bir de cikolatali yas pasta yaptim, o sevgilimin favorisi o yuzden cok sik yapiyorum. O da guzeldi. Evet bu kadar yemek muhabbetinden sonra – kisa kesemememden de anlayabileceginiz gibi su anda da acim ve bu postu bitirince bir seyler yiyecegim- postumun asil konusuna geciyorum.
Bahsettigim mangal partisine guzel havalar nedeniyle dolabimda cok fazla cesidi bulunan mini elbiselerimden biriyle katildim. Acikcasi bu ara kiyafetler hakkinda pek dusunmek istemiyorum. Elbise bu anlamda tek parca olmasi, ne kadar kisa olursa olsun opak corapla rahat kullanilmasi, beni yormamasi, zor kirismasi gibi nedenlerle kurtaricim her zaman. Usendigim her zaman elim elbiselerime gidiyor.
Kiyafetlerden bahsetmisken, bugun dersim yoktu ve ben bir gardrobumuzda bahar temizligi yaptim ki harika oldu. Benim dolabim zaten duzenli fakat benden iki kat fazla kiyafeti olan sevgilimin kiyafetlerini eledim, ayirdim filan ki kendisi cok mutlu oldu:)
Gelelim bu kiyafetin icerigine;

Elbise, canta, hirka, kolye:H&M(acaba H&M’den tesvik primi talebinde mi bulunsam?)
Corap:Calzedonia
Babetler:Steve Madden

PS:Fotograflar hos degil biliyorum ama idare edin artik, bir de coraplar cok opak olmasina ragmen flashtan saydam gorunmus. Kameralarin kurbaniyim:P Celebrityleri anliyorum artik:P

Written by tuguna

Nisan 6, 2009 10:12 pm

today's outfit kategorisinde yayınlandı

10 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Tugunacım bu çok yemiş halin mi allasen🙂 Benim Umudcuk gibi bir bebişim olsa nasıl görünürüm hayal dahi edemiyorum,çok şanslısın ve çok güzel zarif bir yüze ve fiziğe sahipsin :**Kıyafetlere gelecek olursam elbise ve babetine bayıldım cnm çok tatlı olmuşsun her zaman güle güle giy bu güzel elbiselerini :**

    Shopaholic

    Nisan 6, 2009 at 10:48 pm

  2. >tuguna maşallah ne kadar fitsin,hem de annesin,hem de emziriyorsun,bence maşallah süpersin…

    "PRETTYCOOL"

    Nisan 7, 2009 at 8:26 am

  3. >Cok sekersiniz ailecek maasallah🙂 Heleki minik kus :)Yazilarini zevkle takip ediyorum.Cok seker giyiniyorsun cevremde minik bebekleri olup her haliyle dagilmis kisileri gordukce hele🙂 Tarzin bana da cok yakin. Okudugum kadariyla da Umudu emzirmektesin. Gittigin yerlerde emzirme olayini nasil hallediyorsun (kiyafetleri goz onune alarak soyluyorum)? Ya da biberonla falan mi besliyorsun? Yakinlarda emzirme adayi olan bir kisi olarak soruyorum :)*Asli*

    Anonymous

    Nisan 7, 2009 at 8:34 am

  4. >Shopaholic cok tesekkurler utandirdin beni, sanirim bisiklete binmekten, emzirmekten filan alamiyorum kilo. Ne desem simdi:) Pretty cok tesekkur ederim:)Asli cok tesekkur ederim, gittigimiz yerler genelde yakinlarimizin evi oluyor o yuzden musait bir odada rahat rahat emziriyorum. Eger gittigimiz yer ev degilse ustten dugmeli ya da alttan kolay acilan ustler giyip bir kosede emziriyorum. Bir de Hollanda’da istedigin yerde emzirme ozgurlugu diye bir sey var, herhangi bir kafeye oturup gorevlilerden rica ederek, yalniz basima emzirdigim de oldu. Insanlar uzak masalara oturdu ben emzirirken, sirtimi donunce de hic sorun olmuyor. Eger hicbirini yapamayacak durumdaysam, mesela okula giderken yaptigim gibi sut pompalayip buzdolabina stokluyorum onu isitip veriyoruz. Bir sekilde rayina oturur merak etme.Bu arada cok tebrik ederim, hayirli ugurlu olsun.

    tuguna

    Nisan 7, 2009 at 2:30 pm

  5. >Oyy çok güzel olmuşsun yine Tubacım;)) İmrenilmeyecek gibi değil.Kolyene de ayrı bayıldım ♥

    JustMakeup

    Nisan 7, 2009 at 2:48 pm

  6. >Deryacim sagol canim, kolyeyi gecen yil almistim hala varsa aliyim yolliyim sana.

    tuguna

    Nisan 7, 2009 at 3:17 pm

  7. >Afiyet olsun şekerim :)) Havalar düzelmiş anlaşılan, e yeni jean şortunla bir post beklerim o zaman ben🙂

    MODA CADISI

    Nisan 10, 2009 at 11:34 am

  8. >Bu gecen haftasonundan cadicim:( Bu hafta pek hos degildi ama guzellessin tekrar ben de derhal giymek istiyorum:)

    tuguna

    Nisan 10, 2009 at 12:39 pm

  9. >Çoraplarınız çok güzelmiş gerçekten…. Kaç denye opak acaba??

    Anonymous

    Temmuz 24, 2009 at 8:59 pm

  10. >Tesekkurler:) Su an cok iyi hatirlamiyorum ama 80 olabilir ya da 60? Bilemedim simdi:S

    tuguna

    Temmuz 24, 2009 at 10:22 pm


Bir Cevap Yazın

