tuguna

Just another WordPress.com site

>Yes Man

with 4 comments

>

Ben Jim Carrey’i cok severim. Her filmini elimden geldigince takip etmeye calisirim, bence sesini, yuzunu, vucudunu cok iyi kullanan harika bir oyuncu. Jim Carrey’nin son filmi Yes Man’i izleyeli biraz oldu aslinda ama hep sinema yazmak istemedigimden bu filmle birlikte bes alti filmi yazmayi da biraz beklettim.

Filmde Jim Carrey’e Zoeey Deschanel adli guzel insan eslik ediyor. Film Jim Carrey oynamasa ortalama bir Hollywood yapimi olabilecekken, bu haliyle beni cok eglendiren, cok guzel bir film haline gelmis. Tamam kabul ediyorum Jim Carrey’nin Kate Winslet’la beraber oynadigi Eternal Sunshine of Spotless Mind kadar superin ustunde olmamis ama yine de cok cok guzel. Bu arada Eternal Sunshine of Spotless Mind’i izlemediyseniz bu postu okuyup bitirdikten sonra bulun izleyin:) Bulamazsaniz bana bir mail yazin kopyalar yollarim, gordugunuz gibi bu filmi izlemeniz icin korsanci bile olmayi goze aliyorum:P

Film dedigim gibi cok eglenceli, genel olarak karma felsefesi ustune yazilmis bir senaryo, insana olumlu dusunmenin, pozitif ve etrafindaki insanlara duyarli, sevgi dolu olmak gerektigini hatirlatiyor, muzikler cok guzel, tavsiye ederim. Yalniz filmde gordum ki Jim Carrey cidden yaslanmis artik, uzucu oldu bunu gormek.

Written by tuguna

Nisan 8, 2009 9:11 am

sinema kategorisinde yayınlandı

4 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Yes Man’i yarısına kadar izleyebildim vakitsizlikten, diğer yarısını da izleyeyim madem. Bu arada blogumda bir sürpriz var canım:)

    beetlejuice

    Nisan 8, 2009 at 9:44 am

  2. >ben de 2 hafta önce izlemiştim keyifli bir filmdi

    SaR

    Nisan 8, 2009 at 4:04 pm

  3. >dvdcımden alıp koymustum kenara, ızlenecekler lıstesınde beklıyordu :)ıyı kı yazdın canım, en kısa surede ızlıcem kesıneternal sunshine başkadır, birtanedir, delidir🙂

    caramel macchiato

    Nisan 9, 2009 at 7:12 am

  4. >ben de çok sevmiştim,insana iyi glene bir film…

    "PRETTYCOOL"

    Nisan 9, 2009 at 9:28 am


Bir Cevap Yazın

