tuguna

Just another WordPress.com site

>Weekend

with 11 comments

>

Cok yaratici bir baslik olmadiginin farkindayim ama bu seferlik boyle olsun. Bu haftasonu paskalya munasebetiyle her yer erkenden kapanacagi icin dun alisveris ve baska birkac isimizi daha erkenden halledip ayaklarimiza kara sular inene kadar gezdik. Umuda cok guzel yazlik ayakkabilar, denizci tulumlari, sapkalar, tisortler aldim. Aslinda cok cok coook fazla kiyafeti var. Soyle soyleyeyim esimle benim kiyafetlerimizin toplaminin iki kati filan. Iki yasina kadar cok az sey alsak yetecek ama o kadar guzel seyler var ki dayanamadim. Daha da alacaktim ama kendimi evde giyilmeye sira gelmeden kuculmus ya da henuz bir kez giyilip kuculmus kiyafetleri dusunerek mantikli olmaya davet ettim. Sonra guzel havanin tadini cikarmak icin bahceli bir cafeye oturup sevgilimle sohbet ettik. Umudcugun ayakkabilarini coraplarini cikardik hoplattik, sevdik, optuk, o da acikhavada herkes gibi cok keyifliydi. Aksam evimize donunce oglumla beraber dus aldik -ki kendisi buna bayiliyor- sonrasinda o misil misil uyudu. Ben de bir sure sonra yorgunluguma yenilip uyudum. Bir saat sonra kadar siddetli bir gok gurultusuyle uyandim, arka arkaya simsekler cakiyor, tabiri caizse bardaktan bosalir gibi de yagmur yagiyordu. Sonra siren sesi filan duydum, sanirim ambulans ya da itfaiyeydi. Umarim ciddi bir sey yoktur. Umudcuk korkar diye yanima getirdim, sarildim beraber uyuduk koklasa koklasa. Sevgilimin haberi bile olmamis hicbir seyden, ben de bu kadar gamsiz olmak istiyorum. Sanirim cozumu erkek olmak:)
Bugun dun gecenin aksine fena bir hava yoktu. Biz yine guzel yemeklerin yenecegi bir bahceye davetliydik. Erken gitmeyi planlamistik ama Umud nedense bir seye cok sinirliydi bagirip durdu evde. O yuzden cikmamiz cok uzun surdu. Neyse ki sonradan sakinlesti, sanirim bunlar dislerin geliyorum alarmi. Yoksa oglumun durup dururken bagirdigini, huysuzluk ettigini hic gormedim. Genelde uyumlu bir bebektir. Nihayet cikabildigimizde fotograflardaki gibi gorunuyordum. Biraz suratsiz ve saci basi daginik durdugumun farkindayim. Bir de bugun icin son zamanlardaki favori basit makyajimi yaptim. Tippy allik, most popular ruj ustune date night dazzleglass, kirpiklerde plushlash bitti gitti. Bakalim ne giymisim;
Sort:Zara
Organik Koton Ust:H&M
Corap:Calzedonia
Babetler:Steve Madden
Canta:H&M
Kolye:Accessorize
Umarim begenirsiniz:)

Written by tuguna

Nisan 12, 2009 7:34 pm

today's outfit kategorisinde yayınlandı

11 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Siyah beyaz kıyafetini mavi çantayla renklendirmene hatta bizzat mavi çantanın kendisine, Most Popular ruj ve Date Night Dazzle ikilisine, ve şortuna, rahatlığına bayıldım!🙂 Anne olursam senin gibi olmak istiyorum ben :**

    Shopaholic

    Nisan 12, 2009 at 8:19 pm

  2. >:):) Shopcum cok tatlisin, herzamanki gibi cok hos seyler yazmissin tesekkur ederim begenmene cok sevindim.

    tuguna

    Nisan 12, 2009 at 9:19 pm

  3. >Üstünün bordosu bende de vaar :)) Pişti olurmuşuz giyseydim :PKombin çok hoş ve rahat gözüküyor. Gerçekten anne olduğuna inanmak çok zor, ben de senin gibi olmak istiyorum! Buarada H&Mi çok özledim kim bilir neler vardır😦

    Z FASHION

    Nisan 13, 2009 at 7:32 am

  4. >Tugunacım,aksesuar delisi olarak çantaya ve kolyeye bayıldığımı söylemem gerek.Kıyafetlerin ise sade,sportif ve çook şık olmuş.Öpüyorum :*

    ebvata

    Nisan 13, 2009 at 8:04 am

  5. >Z;H&M bu sezon cok guzel, harika elbiseler, ustler, sortlar var ama girmemeye calisiyorum yoksa tum dolabim tek bir marka olacak ki bu a hos olmaz:) Tesekkurler guzel sozlerin icin.Ebvata;Ben de bir aksesuar delisiyim, ozellikle de kolye. Begenmene cok sevindim, tesekkur ederim.

    tuguna

    Nisan 13, 2009 at 8:23 am

  6. >Tugunacım, güzel anne, fıstık gibi olmuşsun yine. Gülüşünü çok beğenen biri olarak 2. fotoğrafa hayran kaldığımı belirtmeden geçemeyeceğim:)

    beetlejuice

    Nisan 13, 2009 at 9:02 am

  7. >BJ; ben de kendimi bir o kadar suratsiz buldum bu fotolarda:)Begenmen o yuzden iki kat mutlu etti, tesekkur ederim.

    tuguna

    Nisan 13, 2009 at 9:05 am

  8. >canim tam bir pazar kiyafeti olmus sik ve rahat! cok hosuma gitti! sade makyajin da kiyafetine uymus cok hossun🙂

    tinkerbell

    Nisan 13, 2009 at 5:48 pm

  9. >Tinkerbell tesekkurler:)Begenmene sevindim.

    tuguna

    Nisan 13, 2009 at 5:55 pm

  10. >Çantan yıkılıyor🙂 Yüzünde çok sıcak ve samimi🙂

    Stil Direktörü

    Nisan 30, 2009 at 12:04 am

  11. >Cok tesekkürler:)

    tuguna

    Nisan 30, 2009 at 7:01 am


Bir Cevap Yazın

