tuguna

Just another WordPress.com site

>School Styles

with 15 comments

>Havalar bir iyi bir kotu. Benim ruh halim de oyle:) Blogum da gitgide bir hava durumu sitesine donusuyor farkindayim. Yapabilecegim bir sey yok, havanin iyi ya da kotu olusu beni cok etkiliyor. Guzel havalarda okula gitmek icin kendimi zorladigimi itiraf etmek zorundayim. Umud’la yatakta yuvarlanip oyun oynamayi ya da sevgilimle gezmeyi yuz kere tercih etsem de sorumluluklarimdan dolayi okulu ekmiyorum. Kendi kendime bisiklet surmek icin harika bir hava oldugunu tekrar edip, okula gittigim klasik yolu degistirip, kanal kenarindaki, harika agaclarin, bitkilerin oldugu yoldan gidip hic degilse o sekilde havanin tadini cikariyorum. Eger kesmezse okul sonrasi sevgilim de islerini bitirirse mutlaka disari cikiyoruz. Zaten gezenti oglum evde durmaktan hoslanmiyor, ustunu degistirmeye baslayinca disari cikacagimizi anlayip heyecanlaniyor, gulucukler saciyor:) Fotograftakiler benim bu hafta icinde okula giderkenki secimlerimden ikisi. Gordugunuz gibi bisikletten dolayi kiyafetlerim oldukca kirisik ama kimin ugrumda:) Bir de benim fotografciligimi yapan sevgilim erkek gozunun olanca inceliksizligiyle hirkanin kolu yamuk duzelt ya da sacin boyle daha iyi demiyor ama zamanla ogrenecek sanirim.Ilk kiyafet

Gomlek:Divided by H&M
Hirka, kemer ve canta:H&M
Jean:Mavi
Babetler:Aldo
Saat:Sevgili hediyesi

Ikinci kiyafet goruldugu gibi bir “bad hair day” mahsulu. Bere gerekli kamuflaji yapti sagolsun.

Denim Pantolon, Bere ve Babetler:H&M
Mor Ust:Vero Moda
Blazer ve Canta:Koton

Written by tuguna

Nisan 16, 2009 7:05 pm

today's outfit kategorisinde yayınlandı

15 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Tugunacım, skinny jeansi ne güzel taşıyorsun canım ya. Böyle başkasında görünce ben de hevesleniyorum, denediğimde hüsran:) Bisiklet üzerinde fotoğraflarını da isterim:)

    beetlejuice

    Nisan 17, 2009 at 5:41 pm

  2. >Harika görünüyosun tugunacım gömleğini çok beğendim🙂

    Marjo on makeup frenzy

    Nisan 17, 2009 at 5:56 pm

  3. >Beetle sagol canim, bence kolay bir model ama yakisiyordur yahu, sana yakismiyor gibi geliyor olmasin:) Bisikletle fotograf neden olmasin bir ara yapabilirim:)Marjocum tesekkurler canim, gomlegi yaklasik alti ay once almistim ama yeni giyebildim nedense, modasi gecmeden giyeyim bari dedim(bizahmet:P)

    tuguna

    Nisan 17, 2009 at 6:08 pm

  4. >tugunacım digerleri gibi bunuda cok begendimmmmm

    Hello Kitty

    Nisan 18, 2009 at 10:25 am

  5. >ya sen nasıl guzel bır annesın ya🙂 maşallahhh canım benım!yalnız ılk resımdekı gomlek-hırka-kemer uclusune gercekten bayıldım :)perfectooo🙂

    caramel macchiato

    Nisan 18, 2009 at 11:09 am

  6. >Hellocum sagol canim cok tesekkur ederim:)Caramelim anne olmak demek pacozluk degil ki, insan istesin yeter.Cok sagol canim:)

    tuguna

    Nisan 18, 2009 at 4:45 pm

  7. >Bisiklete binebildiğin için ne kadar şanslısın, Amsterdam’da milleti görünce ben de çok özenmiştim🙂.Rahat ve hoş seçimler, kendini salıvermeyen annelerden olduğun için sana kocaman bir öpücük🙂

    MODA CADISI

    Nisan 19, 2009 at 7:51 pm

  8. >Hem bisiklete binip hemde bu şıklığı korumak harika… Hırka gömlek kemer çanta uyumunu çok beğendim (:

    Vespa GirL Make Up

    Nisan 19, 2009 at 10:51 pm

  9. >Cadi bisiklet konusunda ben de sansli oldugumu dusunuyorum keske Turkiye’de de bisiklet yollari olsa. Ayrica tesekkur ederim XOVespa cok tesekkurler, begenmene sevindim:)

    tuguna

    Nisan 20, 2009 at 6:55 am

  10. >Tubacım, laf olsun diye söylemiyorum ben senin giyim tarzına gerçekten bayılıyorum ♥Çok yakıştırıyosun kendine, süper olmuşsun yine! Blazer harika!

    JustMakeup

    Nisan 20, 2009 at 5:50 pm

  11. >Ayy boyle dusunmene cok sevindim Deryacigimmm. Ben de bebek ve okuldan dolayi artik siradan ve sikici giyiniyor oldugumu dusunuyordum. Mesela ne zamandir topuklu giyemiyorum Umudcuk kucagimdayken zor oluyor diye. Sagol moralimi duzelttin:)

    tuguna

    Nisan 20, 2009 at 6:24 pm

  12. >nerdesin tugunacım😦 hersey yolunda mı?

    Marjo on makeup frenzy

    Nisan 22, 2009 at 10:03 am

  13. >Marjocum pek canim istemior bu ara yazmak ama bi sorun yok merak etme:)

    tuguna

    Nisan 22, 2009 at 5:05 pm

  14. >tuguna hanım çok merak ettim, kaç yaşındasınız:) blogunuzu modacadısı’nın linkinden keşfettim, oldukça küçük duruyorsunuz bebeğiniz olduğunu öğrenince baya şaşırdım:)

    melek

    Nisan 25, 2009 at 9:08 pm

  15. >Cok yasli sayilmam, cok da minik degilim, hala 20lerimin ilk yarisindayim:P Evet erken anne oldum sayilir, oyle tercih ettim. Bir de genetik faktorlerden dolayi da biraz kucuk gosterdigim soylenir. Hele annem saka gibi, en fazla 35 gosteriyor:)

    tuguna

    Nisan 26, 2009 at 8:23 pm


Bir Cevap Yazın

