tuguna

Just another WordPress.com site

>Odul Surprizi

with 2 comments

>

Birkac gundur bir sey yazmadigimin farkindayim fakat bir sorun neden. Uc gunluk kucuk bir bungalov tatili yaptik birkac arkadasimizla birlikte. Bol bol gezdim, bisiklete bindim, bebegim ve sevgilimle havuzda eglendim, bebegimi hayvan ciftligine goturdum hosca vakit gecirdim ve must have aktivitem guzel yemekler yedim. Evime henuz yeni geldim cok feci yorgunum. Izledigim bloglara soyle bir goz attim ve pek sevgili Cadi’nin blogunda benim icin bir odul gorup sevindim. Kendisine cok tesekkur ediyorum, cok da opuyorum.

Su valizimi bosaltayim, dinleneyim bir sonraki post konum gezimiz olacak, takipte kaliniz.

Herkese opucukler.

Written by tuguna

Nisan 26, 2009 6:47 pm

mim kategorisinde yayınlandı

2 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >gezıyı 4 gözle beklıoorum arkadasım.ben de bloguma beklerim sevgiler

    Bir Mimarın Hobisi

    Nisan 27, 2009 at 8:51 pm

  2. >hersyi bilen kadın beniimkileri de bildi:) ben de bloguma beklerim bu arada .sevgiler

    Bir Mimarın Hobisi

    Nisan 27, 2009 at 8:52 pm


Bir Cevap Yazın

