tuguna

Just another WordPress.com site

>Tatil – Holiday – Vakantie

with 9 comments

>Bir onceki yazimda size kisa tatilimiz hakkinda yazacagimi soylemistim. Maalesef uzun uzun yazacak vaktim yok. Birkac gun once on gunlugune okulum tatil oldu. Bu donem arasi rahatlama tatilinin bir hafta kadarini Turkiye’de gecirme planim vardi ve bu aksam itibariyle oglumla birlikte Turkiye’ye gidiyorum. Oley😛🙂

Sevgilimin isleri cok yogun, gelmemeyi tercih etti. Zaten cok kisa kalacagim icin gerek yok, yazin hep birlikte uzun bir tatil yapariz. Acikcasi Umud’la yaklasik dort saat surecek ucak yolculugu fikri biraz korkutucu, bakalim nasil olacak. Umarim sorunsuz gideriz.

Henuz valizimi bile toplamadim, az sey almayi planliyorum ama bu konuda son derece yeteneksizim, o onla olmaz, bu bu olmadan giyilmez diye diye koca bi valiz oluyor ki Umud’un kiyafetleri icin de ayni sekilde davraniyorum. Kendime hakim olmam lazim.

Bir sonraki postumu vaktim olursa Tukiye’den yazarim artik. Hadi bana iyi yolculuklar:)

Written by tuguna

Nisan 28, 2009 6:12 am

kisisel kategorisinde yayınlandı

9 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Tuguna, geliyor olmana çok sevindim!! Şimdiden iyi yolculuklar ve iyi tatiller dilerim🙂

    Shopaholic

    Nisan 28, 2009 at 10:10 am

  2. >Cok tesekkur ederim Shopcum:)

    tuguna

    Nisan 28, 2009 at 1:07 pm

  3. >Once kolay bir yolculuk, ardindan guzel bir tatil dilerim :)Hangi sehirde olacaksiniz?*Asli*

    Anonymous

    Nisan 28, 2009 at 1:16 pm

  4. >Cok tesekkurler Asli. Antalya’ya gidiyoruz.

    tuguna

    Nisan 28, 2009 at 1:18 pm

  5. >bebek ne kadar küçükse yolculuk o kadar kolay olur🙂 kolay gelsin ,iyi yolculuklar🙂

    kocasını seven kadın

    Nisan 28, 2009 at 7:57 pm

  6. >aaaaaaa nedir benim bu şanssızlığım! önce serrose sonra sen! paketin büyük ihtimalle sen Türkiye’deyken Hollanda’ya gidecek😛 Eşin Hollanda’da kalacak mı? Kim teslim alacak paketi😥 Umarım kaybolmaz. Canımcım bu arada paketin takip kodunu emaille gönderiyorum sana, bir problem olursa filan ordan bakarsın. Türkiye’de güzel bir tatil geçirirsin umarım🙂 Çok öptüm🙂

    Marjo on makeup frenzy

    Nisan 29, 2009 at 6:09 am

  7. >Ksk bebegım kucuk olmasına ragmen cok cok zor bır yolculuktu umarım donus kolay olur.Marjo esim evde canım o alır artık, tüh tam da denk gelmiş hey yareppim. Simdiden zahmetlerin ıcın cok cok tesekkur ederim. XO

    tuguna

    Nisan 29, 2009 at 9:06 am

  8. >İyi tatiller🙂

    MODA CADISI

    Mayıs 1, 2009 at 11:38 am

  9. >Tesekkurler:)

    tuguna

    Mayıs 2, 2009 at 5:36 am


Bir Cevap Yazın

