tuguna

Just another WordPress.com site

>Sugar Sweet ve Sürpiz Hediyeler

with 8 comments

>

Malum Mac Sugar Sweet koleksiyonunu bir süre önce çıkardı. Bir çokları için bu koleksiyon üç renkli glosslar ve shadestikleriyle öne çıktı ama benim aklımda sadece her ikisi de repromote ürünler olan Lollipop Lovin ruj ve Aquavert far vardı. Dear Cupcake farı da begendim ama bence Sushi Flowerın aynısıydı, almama gerek yoktu. Bir de bu ikisinin yanına Sweet Thing adlı tatlı mı tatlı ruju ekleyip bu koleksiyondan yakamı kurtardım. Uzun bir süre de kozmetikle ilgili bir sey almayı düşünmüyorum. Feci bir doyum halindeyim. Gerçi bu hislerimde Rose Romance koleksiyonunu hiç begenmemem de etkili olabilir bilemiyorum.
Ürünlerden biraz bahsedersek;
Lollipop Lovin: Mid-tone coral with subtle green and gold iridescence diye tanımlanmış ve bu oldukça dogru bir tanım. Yalnız bu ruj bende hiç belli olmadı,zaten glaze finishli rujlar pek renk vermiyor ve ben bu finishi pek sevmiyorum. Ancak üstüne mimmy lipglassla denedim fena bulmadım. Eve döndükten sonra çeşitli kombinasyonlarla bakacagım nasıl duruyor. Dün ruju denedikten sonra erkek kardesime ”Rujum ne renk duruyor” diye sordum ”Yeşil” diye cevap verdi hehe.
Sweet Thing:Mid-tone magenta with multi dimensional pearl diye tanımlanan bu ruju oldukça begendim. Zaten böyle pembeleri filan severim ben rujda. Bu ton rujum yoktu güzel oldu. Bu ruj lustre finisli ve benim ennn favori ruj finishim budur. Hem sürümü kolay, hem fazla opak durmaz, hem dudakları yumuşacık yapar.

Aquavert:Soft mint with white pearlized pigments. Evet evet aynen böyle, çoook güzel bir renk bu. Benim gibi far sürmeyen, sürerse de dümdüz süren hehe, pek detaylı göz makyajı yapmayan biri bile sürmek için heyecanlandı.239 numaralı fırcam evimde kaldıgından henüz sadece elime sürüp baktım. Gidince hemen sürücem:)

Şimddiii bir de beni çok çok mutlu eden sürprize gelelim. Ben bu ürünleri Justmakeup sitesinin sahibesi sevgili Derya’nın benim için getirtmesiyle aldım. Sagolsun yardım etti ve adresime gönderdi. Paketin içinden de bu çok şeker küpeler ve Hellokitty Couture dazzlleglasslarında bulunan yüzüğümsü figür çıktı. Ki bu figür eve gidip bir dazzleglassa takılmak için sabırsızlanıyor:) Küpeler de kullanılmak için.
Sevgili Derya’ya bir kez de burdan çok tesekkür ediyor ve onu kocaman öpüyorum.

Written by tuguna

Mayıs 7, 2009 7:51 am

far, lipstick, mac kategorisinde yayınlandı

8 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >oo hanfendi güle güle kullanın aldıklarınızı🙂 süper seçimler… ben lollipopu sevdim ya, mesela bende kayısı rengi durdu, dudak rengıne göre demek baya farklılaşıyor.sweet thingi almadım inat edip, elimdekileri bitireyim diye😦 aquavert çok cici di mii :)küpeler güzelmiş, mutlulukla tak canım

    caramel macchiato

    Mayıs 7, 2009 at 9:35 am

  2. >Caramelcim sagol canım, bende de kayısı rengi gibi durdu da ben tam rujun kendi rengini vermesini dilerdim. Mesela bu ruj lustre olsa tadından yenmezdi:) İyi yapmıssın almamakla, abartmaya gerek yok:) Batcaz valla:PAquavert’e ben de bayılıyorum yav:)

    tuguna

    Mayıs 7, 2009 at 10:26 am

  3. >Sweet Thing’i sevdim // rengi hoş duruyor

    Fashioncholic Girl

    Mayıs 7, 2009 at 1:34 pm

  4. >Yaa ben sana karşı hala mahcubum. Çok ters bi zamanıma geldi Tuba’cım inan bu hafta, sinir oldum. Çok daha özenli bir paket yapmak isterdim sana ;( Neyse bu son paketim olmayacak nasıl olsa hehe.Tekrar güle güle kullan canım, öpüldün kocaman.

    JustMakeup

    Mayıs 7, 2009 at 1:36 pm

  5. >Güle güle kullan Tugunacım,hediyeler de süpermiş doğrusu🙂

    ebvata

    Mayıs 7, 2009 at 1:49 pm

  6. >Fashioncholic girl sweet sting gerçekten güzel evet.Deryacım mahcup olan benim.Hem o kadar yardım ettin hem bana sürpriz yaptın, dedigin gibi bu son paket olmaz nasılsa:P Ben de seni öptüm.Ebvatam sagol canım, en süperi hediyeler:)

    tuguna

    Mayıs 7, 2009 at 6:46 pm

  7. >bıdakka bana saka yapıorum de hem annesın bu kadar duzgun bı vucudun var hem okula gıdıosun ve evlısın kac yasında evlendın ve ne zaman cocuk sahıbı oldun cunku cok genc sın merak ettım o yuzden soruyorum canım yanlıs anlama

    zeynep

    Mayıs 10, 2009 at 11:11 am

  8. >Zeynep öncelikle tesekkür ederim begenin için:) Soruları cevaplarsam, üniversiteyi bitirince hemen evlendim, sonra hemen bebek sahibi oldum, evet halen okuyorum ve sanırım 30 yasına kadar öğrenci olucam, kader midir nedir:P Yasıma gelirsek 20lerimin ilk yarısındayım hala anlayacagın üzere:)

    tuguna

    Mayıs 10, 2009 at 11:38 am


Bir Cevap Yazın

