tuguna

Just another WordPress.com site

>Siyah – Beyaz

with 9 comments

>

Iki haftalik tembelligimin ardindan bugun okula ayaklarimi suruyerek gittim. Hic canim istemiyordu ve kendimi cok yorgun hissediyordum ki hala oyleyim. Biraz moral olsun, keyfim yerine gelsin diye yeni ciciler giydim. Elbise Turkiye ziyaretimden, cantayi da birkac gun once burdan aldim. Bu tarz lale formundaki etek ve elbiselerin kalcayi kocaman gosterdigi bir gercek ama bende bu formda hicbir sey yoktu, ilgimi cekti. Cantayi da hic beyaz cantam yok diye dusunerek aldim. Aslinda ben hicbir sey almamaya karar vermistim, cunku dolabimda aylar once alinmis ama etiketi bile sokulmeden asilmis, tarafimdan giyilmeyi bekleyen epey bir sey var. Demode olmadan ufaktan giysem onlari da diyorum. Gecen haftasonu bu mantikla tee noelde aldigim bir elbiseyi bir zahmet giydim, bir ara onu da yayinlarim.

Turkiye’de su an hava nasil bilemiyorum ama burda hala corapsiz elbise giyme zamani gelmedi. Sicaklik en fazla 20 derece oluyor. Gerci ben memnunum bu sekilde giyinmekten yeter ki gokyuzu gri olmasin:)

Fon olarak kullandigim kitapligimizin bir bolumu ve ben.

Elbise ve kolye:Koton
Hirka ve canta:H&M
Corap:Emin degilim ama penti filan olabilir
Babet:Steve Madden

Written by tuguna

Mayıs 19, 2009 6:51 pm

today's outfit kategorisinde yayınlandı

9 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Tuguna sıra size gelince elbette temanızı yapacağım. Siyah beyaz giyinmeyi çok severim hatta Safranbolu gezimin ilk ayağında geçen hafta siyah beyaz kombin giyinmiştim bende.

    Stil Direktörü

    Mayıs 19, 2009 at 9:20 pm

  2. >Elbise guzel ve oldukca degisikmis gule gule giy.

    Esra

    Mayıs 21, 2009 at 7:20 pm

  3. >Bence senin gibi zayif birisine gayet de guzel yakismis bu model elbise. Guzel gunlerde giy.:) *Asli*

    Anonymous

    Mayıs 22, 2009 at 7:57 am

  4. >S.D tesekkur ederim simdiden, heyecanla bekliyorum.Esra ve Asli cok tesekkurler:)

    tuguna

    Mayıs 22, 2009 at 8:11 am

  5. >Canım çok tatlı çıkmışsın yine;)! Yuvana döndün sonunda, yazılarını arttırırsın inş artık!xx

    JustMakeup

    Mayıs 22, 2009 at 1:54 pm

  6. >hey ! senin bloguna gün geçtikçe daha çok ısınıyorum (: herşeyin başında elbise yakışmış ama ben daha çok şu tarz elbiseleri seviyorum :”hani etek ucunda 2.ye katlanıp dikilmiş bazen aynı bazen farklı kumaştan yapılan diz üstü olanlar”

    Fashioncholic Girl

    Mayıs 22, 2009 at 2:21 pm

  7. >Deryacim dondum valla, artirmak istiyorum da ancak bu kadar oluyor. Hem bana diyene bak hani senin site nerelerde yine kac gundur?:)FG, oncelikle cok cicisin, daha da isinmana cok sevindim hep beklerim:) Sanirim color block elbiselerden bahsediyorsun evet bence de oldukca guzeller.

    tuguna

    Mayıs 22, 2009 at 8:24 pm

  8. >:D teşekkürler // şahsen moda blogları arasında 15 aşında biri olarak şaşırmadım dicem bu “cici”ye :D:D:D =))

    Fashioncholic Girl

    Mayıs 23, 2009 at 9:06 pm

  9. >Aaa cok gencsin ne guzeeeeelll:)

    tuguna

    Mayıs 23, 2009 at 9:25 pm


Bir Cevap Yazın

