tuguna

Just another WordPress.com site

>Evde Tek Basina

with 11 comments

>

Bu aksam esimin katilmasi gereken bir dugun vardi. Benim hic canim istemedi, hem de Umudcugu yormak istemedim gurultuyle. Zaten sabahtan beri disardaydik. Bugun hava cok cok guzeldi ama su an yagmur yagiyor yine:( Sanirim yarin gunduz de guzel olacak, biz de bebegimizi havuze goturelim diyoruz. Bakalim..

Ben de eli bosluktan su an bir post yazayim bari dedim ve gecenlerde giyip fotografladigim bu kiyafetimi gostermek istedim. Cok ozel bir sey degil, birkac misafirimizle evde oturdugumuz gunlerden biriydi. Bu elbisemi noelde almistim ama etiketi bile hala ustunde oyle bekliyordu. Hala giyilebiliyorken giyeyim dedim:)

Elbise ve Kolye:H&M
Corap:Calzedonia
Oxfordlar:Nine West

Written by tuguna

Mayıs 23, 2009 6:54 pm

today's outfit kategorisinde yayınlandı

11 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >vallahi 6 aylık bebek annesi olarak süper görünüyorsun hatta ZÜPPEERRR =) maşallah, ya hiç kilo almadın (ebru şallı gibi), ya da nasıl yaptıysan formül isteyelim de biz de uygulayalım. Emzirmedin mi? yemek mi yemedin ? koşuşturmadan mı? ne bu (: bebeğin de uslu görünüyor maşallah, seni yoruyor gibi de görünmüyor !!! ANLAT BANA =)

    Ece Nur'un Annesi "Mine"

    Mayıs 23, 2009 at 7:55 pm

  2. >Mine oncelikle tesekkurler:) Valla kilo aldim hamileyken tabi ki, toplamda 16 kilo almistim. Su an 12 sini verdim. Emzirmedin mi demissin ama tam tersi emzridigim icin bu kadar cabuk kilo verdim. Cunku asiri derecede enerji isteyen bir sey emzirmek. Bir de ben normal dogum yaptim, yani sezeryan olsa pek kolay verilemiyor kilolar. Onun disinda yemek cok cok yiyorum, hatta normal birinden daha cok. Ama okulum, evim, bebegim, su bu derken kendiliginden gitti kilolar, ozel hicbir sey yapmadim:) Bir tek haftada uc gun bisiklete biniyorum okula giderken, sadece onu soyleyebilirim. Bebegim her bebek gibi, malum bebegin kolayi olmaz ama bir tempo tutturduk diyebilirim.Ama hepsinden once sunu soyleyebilirim ki ben pek kiloya musait degilim, annem bile hala cok zayif. Genetik biraz da.

    tuguna

    Mayıs 23, 2009 at 8:03 pm

  3. >aaaa elbisenin aynısından bende de vaar:)tabi buralarda H&M olmadığından, İzmir bospadan alındı benimki:P 5 liraya almıştım eğer yanlış hatırlamıyorsam, senin üstünde gördüm daha da beğendim, yarın giyeyim bari hava hala atıştırırken:)

    fındıkfaresi

    Mayıs 23, 2009 at 8:46 pm

  4. >:D ne dersin işte bu da şand // o 6 kilonun da olmadıını hayal edemiyorum // ama yakışıyo sana giydiklerin // elbiseyi “yine” sevdim (:

    Fashioncholic Girl

    Mayıs 23, 2009 at 9:05 pm

  5. >FF:5 liraya mi cok cok sanslisin gule gule giy sen de:)FG:Aslinda pek bir fark yoktu arada:)Cok tesekkur ederim:)

    tuguna

    Mayıs 23, 2009 at 9:27 pm

  6. >Canım ne kadar zarif ve narinsin. Çok beğendim giydiğini kendine çok yakıştırmışsın

    SaR

    Mayıs 23, 2009 at 10:36 pm

  7. >Teşekkür ederim:)Sen de güle güle giy..

    fındıkfaresi

    Mayıs 24, 2009 at 7:36 am

  8. >Bayılıyorum şu ne giydim köşelerine🙂 Çok ıksın çok beğendim.Sevgiler..

    gardropfaresi / anka

    Mayıs 24, 2009 at 1:45 pm

  9. >Sar tesekkur ederim canim:)GF:Cok tesekkur ederim:) Bu koseleri ben de seviyorum acikcasi.

    tuguna

    Mayıs 24, 2009 at 3:26 pm

  10. >diyorum ben: taş gibi annesin :))

    caramel macchiato

    Mayıs 26, 2009 at 9:59 pm

  11. >Sagol canim:)

    tuguna

    Mayıs 27, 2009 at 7:33 am


Bir Cevap Yazın

