tuguna

Just another WordPress.com site

>Havuz

with 15 comments

>Havalar cok cok guzel! Keyifler de tabi…

Sabah erkenden kalkip dunden beri disinden dolayi huzursuzlanan bebegimizi kaptik ve onu ennn sevdigi yerlerden biri olan havuza goturduk. Yanimizda Umud’un babaannesi, halasi ve halasinin guzel kizi Selin de vardi.
Gittigimiz havuzda hem kapali, hem acik alanlar bulunuyordu ve biz genelde kapali alanda risksiz bir eglenceyi tercih ettik. Kapali havuzda hem bebeklerin tek baslarina oynayabilecekleri bir bebek havuzu, hem buyuklerin bebekleriyle girebilecekleri bir havuz hem de buyukler icin derin bir havuz, ayri bir bolumde de su kaydiraklari vardi.

Umud mayosunu giyip havuzu gorunce cok icten gelen bir sevincle “Ayyy” dedi ki gorulmeye deger. Acele edip hemen girelim diye kipirdandi, huysuzlandi. Biz genelde bebekle beraber girilen ve bir bucuk metre derinligi olan havuzda vakit gecirdik. Umudcuk yarim metrelik bebek havuzunda pek eglenemiyor.

Bebegimizi kucagimiza aldik ve dans edip, oyun oynayip, onu suyun icinde hoplatarak saatlerce havuzda kaldik. Umud sevgilimden ya da benden hic uzaklasmak istemedi, biz de uc kisilik bir yumak halinde donduk durduk:) Bir sure sonra bebegimin cok cok uykusu geldi ve acikti ama havuzdan cikmamak icin sesini bile cikarmayip omzuma yatip parmagini emmekle yetindi. Havuzdan karinini doyurmak icin ciktim, doyduktan sonra uyuyakaldi. Yarim saat sonra doymus, uyumus ve cok enerjik bir sekilde uyandi, biz de hoop havuza atladik. Ellerimiz burus burus olana kadar da cikmadik. Sonra Umudcuk babaannesiyle jakuzi keyfi yaparken biz sevgilimle (tamamen onun fikriydi) su kaydiraklarina yoneldik. Ben normal iki metrelik kaydiraga bile supheyle yaklasip, boyle ekstrem seylere ne gerek var diye dusunen bir korkagim:P Sevgilimin ikna gucuyle -tabi ki onun kugacina oturup ve omuzlarimdan siki siki tutmasini yuz kere tembih ederek- kaydim. Sevgilim de benimle uc yasindaki cocuklar boyle babalarinin kucaginda kayiyor diye dalga gecti:) Ama sonra hosuma gitmez mi:) Sevgilimden daha cok eglendim, simdi bile yine canim istiyor, adrenalin bagimlisi oldum sanirsam:P
Soyleyin bakalim bebegimiz hangimize daha cok benziyor?:)
Aksama dogru eve donmeden havuz cikisi bir fotograf da today’s outfit kosem icin cektirdim, onu da araya sikistirmakta bir beis gormuyorum:P

Buyrunuz bugunku ben ve kucagimdaki guest star da Umudcuk:)

Elbise:Koton(ne zaman aldigimi bile hatirlamiyorum en az uc yillik)

Ayakkabi:Steve Madden(bu da en az iki yillik)
CantaH&M(bu yeni yazik daha bir haftalik)
Gozluk:Topten(gozluk dedim de kayinvalidemin benim icin satin aldigi, gercek bir vintage Ray-Ban Wayfarer gunes gozlugum vardi ki artik yok. Turkiye’den donerken valizin icinde paramparca olmus)

Neyse eve dondukten sonra da bebegimiz uyudu ben de ne zamandir canim cok feci istiyordu diyerek Israil yemegi Shoarma yaptim. Fotograftaki de kendisi.

Simdi Turkiye’den aldigim cok cok sevdigim Murathan Mungan’in Kadindan Kentler adli kitabina baslayip, biraz okuduktan sonra uyumayi planliyorum.

Gorusmek uzere, herkese sevgiler.

Written by tuguna

Mayıs 24, 2009 8:08 pm

bebegimiz, kisisel, today's outfit, yiyecek kategorisinde yayınlandı

15 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Güzel anne…Ay maşallah diyorum. 41 kere maşallah. Allah mutluğunuzu daim etsin her zaman. Ne kadar mutlu bir bebek. Kulakları babasına benziyor ((:

    Vespa GirL Make Up

    Mayıs 25, 2009 at 1:03 am

  2. >Havuz sefanıza bayıldım:))Hep gülsün yüzünüz canım.Gözlüğe üzülme,nazar çıktı de geç.Ben öyle yapıyorum değerli bişeyim hasar görünce(teselli işte)Yemeğin tarifini de verseydin ya,lezzetli bişeye benziyor😉

    ebvata

    Mayıs 25, 2009 at 6:24 am

  3. >Tubiş gözlerinin içi gülüyor;) Maşallah diyorum ailece size. Umudun yanaklarından ısır benim için;)

    JustMakeup

    Mayıs 25, 2009 at 3:33 pm

  4. >Vespacim cok tesekkurler, bence her yeri babasina benziyor malesef:PEbvata cok tesekkurler, valla ben de napalim cana gelmesin diyorum ama herrr gun bir sey kiriyorum, ya bende cok nazar var ya da cok sakarim. Ikincisi daha yuksek ihtimal.Yemek oldukca basit, shoarmalik et alip(bulamazsan normal dana etini ince uzun seritler halinde keserek de yapabilirsin) agzi kapali sekilde pisiyorsun. Bir taraftan da sevdigin baharatlarla harmanladigin patatesleri tereyagiyla birlikte firina veriyorsun. Et ve patateslerin yanina gobek maruldan yaptigin salata iyi gidiyor. Ben ustune yogurt ve mayonez karisimiyla yapilmis sos ilave ettim harika oldu:)Derya sagol canim, isirmam mi isiririm:)

    tuguna

    Mayıs 25, 2009 at 3:55 pm

  5. >3ünüzün birlikte oldugu fotograf çok tatlı gözüküyor,maaşallah!🙂

    yasemin

    Mayıs 25, 2009 at 7:12 pm

  6. >Yasemin cok tesekkurler:)

    tuguna

    Mayıs 25, 2009 at 7:50 pm

  7. >umud aynı babası bişey demiş burnundan düşmüş diyorlardı ama şimdi unuttum:p:p:P

    esra

    Mayıs 26, 2009 at 9:39 am

  8. >Hik:)? Bence de cok benziyor.

    tuguna

    Mayıs 26, 2009 at 10:09 am

  9. >Çok tatlısınız, maşallah! En kötü gününüz böyle olsun, guest starı görmek bizi mutlu ediyor. Kıyafetin yine çok hoş, yemek de ayrı bir güzel duruyor🙂 Dolu dolu bir post anca bu kadar olur :))

    Z FASHION

    Mayıs 26, 2009 at 10:14 am

  10. >Z tesekkur ederim:) Bir posta her seyi sikistirmis oldum usengecligimden:)

    tuguna

    Mayıs 26, 2009 at 10:22 am

  11. >Tugunacım, tatilde imrendiğim tek bir şey varsa havuza bebeğiyle giren annelerdir:) Aynı havuzda olsak bu tosunu kapardım elinden. Maşallah, Allah aileni nazarlardan saklasın:)

    beetlejuice

    Mayıs 26, 2009 at 3:33 pm

  12. >Bebeginiz cok tatli nazar degmesin!🙂 Böyle sicak havalarda yapilabilecek en güzel sey havuza gitmek. Bizde havalar baya bozdu bugün, Hollanda’da öyledir herhalde o yüzden iyi degerlendirmissiniz diyorum.. Nesli

    Styleseeking Zurich

    Mayıs 26, 2009 at 4:47 pm

  13. >Beetlejuice tesekkurler, gercekten cok hos bebekle havuzda eglenmek:)Nesli tesekkur ederim. Burda da bugun hava berbat, cok fena firtina var, zaten malum buralarin yazi kac gun surer ki:)

    tuguna

    Mayıs 26, 2009 at 5:55 pm

  14. >amanınnnnnnnnnn herife bak sennnn :)) ay bu tam yemelik olmuş tugunam yaaaaa!!! maşallah canım benimm, keyfe bak sen ya!

    caramel macchiato

    Mayıs 26, 2009 at 9:51 pm

  15. >caramel:)XO

    tuguna

    Mayıs 27, 2009 at 7:12 am


Bir Cevap Yazın

