tuguna

Just another WordPress.com site

>Mim – Masaustu

with 7 comments

>

Caramelcigimden bir mim geldi, masaustunu goster bakalim demis:) Benim bu mim hosuma gitti acikcasi. Benim masaustum sik sik degisir, zaman zaman sadece bebegimin fotografini koyarim, zaman zaman sevgilimin, zaman zaman ucumuzun, zaman zaman narsist bir kimse gibi sadece kendimin. Bugun sevgilimle bebegimin bir fotografi var. Bu benim laptopumdaki masaustu goruntum, evin bilgisayarinda bu ara sadece Umud’un fotografi var.

Written by tuguna

Mayıs 28, 2009 10:10 am

mim kategorisinde yayınlandı

7 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Ayy ben onun kasketini yerimmm.Umud Agaaaa:)))

    ebvata

    Mayıs 28, 2009 at 11:15 am

  2. >ay canım yaa nazar degmesın size…maşşallahh umut beyler de pek şirinler :))

    caramel macchiato

    Mayıs 28, 2009 at 11:24 am

  3. >Ebvata, caramel:)XO mucx

    tuguna

    Mayıs 28, 2009 at 11:25 am

  4. >Çok tatlıymış Umut Bebek…

    Recep Hilmi Tufan

    Mayıs 29, 2009 at 6:31 am

  5. >Tesekkurler:)

    tuguna

    Mayıs 29, 2009 at 10:58 am

  6. >çok şirinler,Allah mutluluğunuzu daim etsin,her gününüz altın olsun canım,çok öpüyorum..

    "PRETTYCOOL"

    Mayıs 30, 2009 at 6:22 pm

  7. >Prettycigim sagol, tesekkurler. Ayni sekilde sizin de canim:)

    tuguna

    Mayıs 30, 2009 at 7:05 pm


Bir Cevap Yazın

