tuguna

Just another WordPress.com site

>New Sandals

with 8 comments

>

Bir kadin neye doymaz? Genelde ayakkabiya. Ben ihtiyacim olmayan seyleri pek almamaya calisirim vicdanen, ama bu ara feci ayakkabi alasim var. Gecen gittim bu Topshop sandaletleri aldim. Henuz giyme firsatim olmadi ama evde denedim, oldukca rahatlar. Bu yil puskulun ne kadar moda oldugunu biliyorsunuzdur, ben de geri kalmadim tercihimi bu modelden yana kullandim.Ozellikle sortlarla hos olacagini dusunuyorum. Kendim fotograf cekmeye usendim, internetteki bu fotoyla idare ediverin, ilerleyen zamanlarda zaten giyince gorursunuz.

Written by tuguna

Haziran 5, 2009 2:12 pm

alisveris, ayakkabi kategorisinde yayınlandı

8 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >güle güle giy canım en yakın zamnda ayğında görelim:)

    ozerella

    Haziran 5, 2009 at 3:23 pm

  2. >Tesekkur ederim, firsatini bulunca giyicem hemen:)

    tuguna

    Haziran 5, 2009 at 6:34 pm

  3. >güle güle giy çok rahat görünüyolar gerçekten.ayağında eskisin:))

    Amethyst

    Haziran 5, 2009 at 7:56 pm

  4. >Tesekkur ederim:)

    tuguna

    Haziran 5, 2009 at 8:16 pm

  5. >güle güle giy tugunacım, çok güzel görünüyor.🙂 ben de istiyorum sandalet almayı, betada var dedi arkadaş (her yoruma aynı cümleyi yazdım içimde kalmış😛 ), ama bizim okulda sandalet giymemiz yasak😦 lab.da çalışırken üstüne kimyasal (asit fln) dökülür diye izin vermiyorlar.

    Marjo on makeup frenzy

    Haziran 6, 2009 at 7:47 am

  6. >Marjom sagol, aaa dusundum de mantikli labda giyilmemesi, kazayla bi sey olur filan mazallah. Ama haftasonu filan giymek icin bir tane al bence icinde kalmasin ya da tatilde giyersin. Ben bu sezon Topshoptakilere bayildim hepsinden alasim var neredeyse:P

    tuguna

    Haziran 6, 2009 at 7:54 am

  7. >güle güle giy bıtanem🙂 çok şıkmış!ben de aldıgım gladyatorlerı gıymeye nıyetlenemedım henuz pof :S

    caramel macchiato

    Haziran 16, 2009 at 8:45 pm

  8. >Sagol canim, aa Turkiye cok sicakmis, giy vala. Ben de bunlari hala giymedim hava buz gibi. Boyle giderse ancak agustosta Turkiyeye gelince giyebilicem:S

    tuguna

    Haziran 16, 2009 at 9:06 pm


Bir Cevap Yazın

