tuguna

Just another WordPress.com site

>Blair&Chuck

with 6 comments

>

Bir suredir vakitsizlikten ne film izleyebiliyordum ne de sevdigim dizileri. Gecen sabah erken kalktim, evimi toparlayip guzellestirdim, okula gittim geldim, bebegimle sevgilimi doyurdum, bebegimi uyuttum, biraz kitap okudum ve sevgilime ben Gossip Girl izliycem, dedim. O da dalga gecmemeye calisarak -kendisi nefret ediyor da bu tarz dizilerden- iyi ben de muzik dinliyim calisma odasinda, gibi bir seyler soyledi. Ben salona yerlestim, kacirdigim son dort bolumu arka arkaya izledim. Keyiften patlayacaktim hehe. Ben finali cok cok begendim, gelmis gecmis en favori bad guy Chuck kesinlikle harikaydi ve tabi Blair.

Hadi itiraf edelim, final sahnesinde kac kisi ellerinde cicekler, kapisinda sirilsiklam bir Chuck gorup, onunla ”Seviyorum” “Bir daha soyle” yapmak istemedi?😛

Adamimsin Chuck! Edward Cullen bile senin kadar karizmatik degil dostum!

Written by tuguna

Haziran 6, 2009 7:41 am

dizi kategorisinde yayınlandı

6 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Çok yakıştılar birbirlerine çook:)))

    ebvata

    Haziran 6, 2009 at 10:57 am

  2. >Alcak senaristler diger sezon bes yuz kere ayirir baristirir ama kesinlikle:@

    tuguna

    Haziran 6, 2009 at 6:55 pm

  3. >Off off tam Chucktan umudu kesmiştim beni yine kendisine bağladı. C-B çifti sonunda günyüzü gördü, Chuck 2 sezon sonra nihayet ily deyince ben de kendime denilmiş gibi sevindirik oldum. Sahne, giysiler, müzik ( shiny toy guns sanırsam ) çok güzeldi.

    XOXO Kayra

    Haziran 14, 2009 at 7:28 pm

  4. >Kayra kesinlikle katiliyorum ben de aynen deli gibi sevindim nedense:P

    tuguna

    Haziran 14, 2009 at 8:37 pm

  5. >aaaa bunu da nasıl gormem :)))benım canım evil çiftim! bayılıyorum size… burdan senarıstlere seslenmek ıstıyorum! elınıze kolunuza kalemınıze dıkkat edın, sakın zırt pırt ayırmaya kalkmayın evil çiftimi!!! derek meredıth bıle kavustular uleyn :))

    caramel macchiato

    Haziran 16, 2009 at 8:42 pm

  6. >:):) ayy bence de.boyle firildak, seytan bi cift olamaz, bayiliyorum:)

    tuguna

    Haziran 16, 2009 at 9:04 pm


Bir Cevap Yazın

