tuguna

Just another WordPress.com site

>Mac Lustreglasses

with 15 comments

>

Insant Gold, Beaux, Flusterose, Wonderstruck, Flashmode, Pinkarat, Venetian ve Little VI

Mac’in dazzleglasslarini ne kadar cok sevdigimi daha once anlatmistim. Lustreglasslari da bir o kadar seviyorum. Hatta belki daha cok. Tamam dazzlelar cok daha isiltili, cok daha kalici, kabi harika filan ama eksileri var. Cok cabuk bitmesi gibi. Bu durumda ben bitmesin hemen diye her dakika dazzleglass surmuyorum. Gunluk kullanim icin lustreglasslari cok daha uygun buluyorum. Isiltisi dazzlelar kadar yogun degil ve bu onlari gunluk daha surulebilir yapiyor, bir de ay simdi bitiyor, bitti demeden bol bol surebilirsiniz. Ayrica oldukca ekonomikler. Turkiye fiyati 28 tl sanirim, burda 15 euro mu 17 mi ne. Biz kaziklaniyoruz burda valla.

Bu glosslar fircali, -ki bence bu cok iyi bir sey-, cok opak degil, hatta oldukca sheer, bu da onlari ruj ustune kullanmaya cok uygun yapiyor, aklinizda olsun. Kaplari biraz dandirik, dazzleglasslar gibi camsi degil, bildigin plastik ama bu fiyata cok bile.
Gelelim bende olan renklerine. Bu renklerin hepsini istediginiz zaman gidip alabilirsiniz, sinirli uretim degil. Yalniz sadece Little VI uretimden kalkiyormus almak istiyorsaniz acele edin. Bende Insant Gold, Beaux, Flusterose, Wonderstruck, Flashmode, Pinkarat, Venetian ve Little VI var. Aslinda bir de Love Nectar olacakti ama onu okulda dusurdum sanirim. Ki oldukca az kalmisti cok icim acimadi. Koleksiyon satin almaktan bi firsat olsa yeniden almayi dusunuyorum.

Insant Gold:Lustre-shined light neutral gold. Tanim bu gloss icin cok uygun. Yaz icin cok cok uygun bir gloss bu, zaten gold demek yaz demek benim icin, en son bunu aldim sanirim. Bende bu gloss gold yansimali nude duruyor.

Beaux:Lustre warm beige brown. Bu gloss Victoria Beckham’in meshur nude-caramel dudaklarinin sirriymis. Ben bu glossu seviyorum, bronz pudra ve yanaklarda isiltili bir seylerle super duruyor. Adinda gecen brown tanimlamasi sizi korkutmasin, oyle brown filan bir hali yok. Hos bir karamel-bej tonu bu.

Flusterose:Mid-tone rosepink. Bu glossu tek basina pek kullanmiyorum, tipki Money Honey dazzleglass ya da She Loves Candy lipglass gibi cok lila duruyor benim warm cildimde. Altina Syrup lipstickle kullaniyorum, o zaman gayet guzel gorunuyor.

Wonderstruck:Lustred-up clean pink coral. Taniminda coral gecen bir gloss ya da ruj benim icin bir adim ondedir. Bu gloss bende cok coral filan durmuyor yalniz. Daha cok sicak bir pembe diyebilirim.

Flashmode:Fuchsia with white sparkle pearl. Bu glossun isiltisi dazzlelar gibi oldukca belirgin. Ben buna bayiliyorum. Zaten fusya tonlari bana hep yakisir, bu glossu da kendime yakistiriyorum acikcasi. Icindeki beyaz isiltilar da dudaklari daha dolgun gosteriyor bence.

Pinkarat:Soft-toned pink with gold pearl. Icindeki gold isiltilar olmasaydi olduka siradan olabilecekken bu haliyle benim sevdigim glosslarimdan biri de bu. Gunluk makyajmda genelde elim buna gidiyor.Sade, hos bir gloss.

Venetian:Maraschino pink with pearl.Maraschino ne diye bir baktiydim, kiraz likoruymus ehehe. Ilahi MAC. Kiraz kiloru oldugu iddia edilen bu gloss benim tanimlamalarimla sheer tonda sicak bir isiltili kirmizi. Eger siz de ben gibi kirmizi ruj surmek istiyor ama cok iddiali buluyorsaniz bu tarz bir sey deneyebilirsiniz. Zaman zaman kullaniyorum.

Little VI:A waifish little mid-tone violet plum. Waifish ne demek bilen varsa beni bi aydinlatsin lutfen. Ben bilmiyorum. Ama mid-tone plum olayi dogru. Ben eskiden plum tonda olan hicbir seyin bana yakismayacagini dusunurdum ama yanilmisim. Artik bu tonlara bayiliyorum. Bu tonlari sevmem Date Night dazzleglassla basladi, Most Popular rujla surdu. Bu glossu da onlar kadar seviyorum, biraz da Date Night’a benzetiyorum. Ama dedigim gibi malesef uretimden kalkiyor bu ara.

Kisaca ben bu glosslarla mutluyum, size de denemenizi tavsiye ederim.

Written by tuguna

Haziran 7, 2009 6:48 pm

gloss, mac kategorisinde yayınlandı

15 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Ayy harika bir yazı olmuş bu, parmaklarına sağlık! Yalnız bir o kadar da sakıncalı olmuş, şimdi herkesin aklına durduk yere lustreglass isteği sokucaksın;))Venetian bende yok, kendimi camdan aşağı atmalı mıyım sence?;) Harika durmuş dudaklarında, atsam mı ki sepete indirim günü püffff. Oyy ömrümü yedin;))

    JustMakeup

    Haziran 7, 2009 at 8:22 pm

  2. >Venetian ve de flashmode en güzelleri bence:)Özellikle venetian teninde çook güzel durmuş:)

    fındıkfaresi

    Haziran 7, 2009 at 9:41 pm

  3. >Tugunacım,harika olmuş fotoğraflar,renkler ellerine sağlık:)))Ben de fuşyacıyım ve Flashmode benim de başımın tacı<3Hepsini güzel günlerde sür canım :**Waifish,inc ve kırılgan demekmiş bu arada😉

    ebvata

    Haziran 8, 2009 at 6:44 am

  4. >Derya canim valla camdan atlatacak kadar essiz benzersiz degil acikcasi, kirmizi bir gloss yani neticede:P:P Love Alert filan da ayni isi goryor benim dudaklarimda. Ama tabi bol bol surmek icin lustreglass daha iyi, cok canin cektiyse ve oncelikli alman gereken bi sey yoksa al gitsin indirimde. Gaz vermek gibi olmasin da:P:)findikfaresi tesekkurler, o ikisi gercekten guzel:)ebvata flashmode harika di mi gercekten, sen de gule gule sur. Macin renk tanimlamalarina da hastayim yani:)

    tuguna

    Haziran 8, 2009 at 8:12 am

  5. >Hepsi harika ama ben en çok Flashmodeı beğendim hatta gidip aliyim, çok güzel durmuş sende!

    Z FASHION

    Haziran 8, 2009 at 11:37 am

  6. >tatlım hepsi birbirinden güzel görünüyor,Alinin tombik yanakları rengarenk öpücüklenecek desene;)

    "PRETTYCOOL"

    Haziran 8, 2009 at 12:47 pm

  7. >Z'cim tesekkurler. Bence de oldukca hos o gloss, al pisman olmazsin:)Pretty opmeden siliyorum ya, aslinda en fazla on dakika dudagimda kaliyorlar ama israrla satin aliyorum:P

    tuguna

    Haziran 8, 2009 at 12:55 pm

  8. >tugunacim harika bir yazı olmus eline saglik. sen de benim gibi "pale" pembecisin galiba😀 bugun de bir turlu "pale"in turkcesini hatirlayamadim tovbe tovbe.. venetian süper bir renk bence. benim kıymetlilerimden bir tanesi. blogger resmimde de var, herkes soruyo markasını, adını😛

    Marjo on makeup frenzy

    Haziran 10, 2009 at 6:00 pm

  9. >Marjocum begenmene sevindim, ya gloss konusunda pek sinir tanimiyorum:P Pembe, plum, gold, coral hepsini severim yakistirirsam. Senin resmindeki venetian miiii, sok oldum cok daha coral ve cok daha harika duruyor sende.

    tuguna

    Haziran 10, 2009 at 9:42 pm

  10. >Altında russian red ruj var, üst dudakta plus luxe, altta venetian🙂 russian red'i yumuşatacak bir gloss arayışındaydım🙂 doğru tabii her renkten denemek lazım ama benim için soluk😉 pembenin yeri ayrı🙂

    Marjo on makeup frenzy

    Haziran 11, 2009 at 4:51 am

  11. >Evet senin o tonlari sevdigini biliyorum:) Yalniz cok yaraticisin, cok hos karistirmissin glosslari.

    tuguna

    Haziran 11, 2009 at 8:41 am

  12. >Waif/ish benim bildiğim çıtkırıldım gibi bişey, zavallı terkedilmiş anlamında da kullanılır glossla ne alaka anlayamadım . Little VI'yı attım alışveriş listesine, güle güle sür hepsini =DD

    XOXO Kayra

    Haziran 14, 2009 at 7:32 pm

  13. >Mac'in ilginc tanimlamalari var zaten:) Tavsiye ederim, sen de simdiden gule gule sur.

    tuguna

    Haziran 14, 2009 at 8:34 pm

  14. >ya bu yazılarını g. reader'dan gormedıgıme ınanamıyorum!!!fotolar o kadar guzell cıkmıs kı, renklere bayıldım tugunam :)) pinkarat ve beaux en begendıklerım sanırım… bende de flashmode ve venetıan vardı.ellerıne saglık canım!!

    caramel macchiato

    Haziran 16, 2009 at 8:38 pm

  15. >Ben de bazi yazilari cok gec fark ediyorum nedense caramelim ya oluyor arada nedense. Begenmene sevindim, sen kahve tonlarini seviyorsun diye kalmis aklimda, beauxu begenirsin bence, dene bi ara:)

    tuguna

    Haziran 16, 2009 at 9:01 pm


Bir Cevap Yazın

