tuguna

Just another WordPress.com site

>Aquavert

with 11 comments

>

Haziran geldi ama hala sicaklik 18-19 derece! Hirkalardan bi kurtulamadik, sandaletler oyle bekliyor. Bir de dun haberlerde Hollanda bu yilki gibi sicak(!) olmaya devam ederse on yil sonra okyanusta hic balik kalmayacagina dair bir haber duydum. Baliklara mi uzulueyim, en fazla bu kadar sicak olduguna mi bilemiyorum. Sevgili moda blogu olan arkadaslar, reca ederim koymayin yazlik kiyafetle post most, kiskaniyorum.

Bugun okula giderken buyuk hevesle aldigim aquavert farimi hic kullanmamis oldugumu fark ettim. Bir de yine uzun zaman once aldigim bu clutch geldi aklima, o zaman ne duruyorum dedim:P Gunluk okul kiyafeti iste, maksat post yapmis olmak olsun:)

Jean:Mavi(Yeni, Turkiye ganimeti)

Tisort-Hirka ve Clutch:H&M

Babet:Steve Madden

Written by tuguna

Haziran 9, 2009 3:34 pm

today's outfit kategorisinde yayınlandı

11 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >biz bu yaz çok terlicez // yaza doğru asıl şanslının sen olduunu anlıcaksın // demedi deme😉 ve bu halin yazın dışarda gördüüm biçok kişiden daha güzel😉

    Fashioncholic Girl

    Haziran 9, 2009 at 4:34 pm

  2. >Bende F.Gye katılıyorum, Haziran ayında bile bu kadar bunaltıcı bir sıcak varsa Ağustosu düşünemiyorum bile!

    Z FASHION

    Haziran 9, 2009 at 5:57 pm

  3. >Kizlar yalniz kucuk bir sorun var yazin zaten Turkiye'ye gelicem:) Yani bana simdi sicak lazim:P Neyse az kaldi gelmeme, geldigimde hep birlikte uf cok sicak be konulu postlar yayinlariz artik:)

    tuguna

    Haziran 9, 2009 at 6:28 pm

  4. >o zaman da soğuğun tadını çıkar derim =)) yazın tr çok sıcak =)) ve o postları bekliyorum

    Fashioncholic Girl

    Haziran 9, 2009 at 8:32 pm

  5. >Allahımmmm bugün burda bir sıcak vardı, tam ayakkabı deniyordum birden midem bulanmaya başladı kusuyordum herkesin ortasında, otur kalk otur kalk çok sıcaktı heralde ondan oldu. Lanet olsun ayakkabıya da sıcağa da deyip eve zor attım kendimi.Neyse bu gereksiz hikayeden sonra sana geçeyim;) Yine çok şeker olmuşsun, sonunda sen de far kullanmaya başladın helal olsun bize :PP

    JustMakeup

    Haziran 9, 2009 at 8:38 pm

  6. >Tugunacım,çok tatlısın her zamanki gibi:))Göz makyajı fotoları da isterim ama :))

    ebvata

    Haziran 10, 2009 at 6:32 am

  7. >Deryacim dikkat et valla, sicak carpmasi berbat bi sey:( Ben Umudu nasil gezdircem acaba oyle sicaklarda. Evet ben de gunluk hayatimda far surebilen insanlardan oldum ama oyle muhtesem golgeli filan seyler degil tabi, dumduz surdum gectim:PEbvata sagol canim da valla aquavert ve highlighterdan baska bisey yok, yani pek fotoluk degildi:)

    tuguna

    Haziran 10, 2009 at 7:32 am

  8. >Cantan cok guzel, vintage gibi bir havasi var.

    Esra

    Haziran 10, 2009 at 7:39 am

  9. >Ben de oyle dusunerek almistim, teskkurler:)

    tuguna

    Haziran 10, 2009 at 11:31 am

  10. >Tuguna'cım harika olmuşsun, babetine bayıldım. Tam istediğim gibi bir siyah babet. Çantan da harika, çok şık duruyor, güle güle kullan🙂

    Marjo on makeup frenzy

    Haziran 11, 2009 at 4:53 am

  11. >Marjocum tesekkur ederim, bu tarz bi babet gercekten cok kullanisli, ben cok sik giyiyorum, her seyle guzel duruyor. Begenmene sevindim, steve madden'e bakabilirsin genelde her sezon boyle bir sey cikariyor.

    tuguna

    Haziran 11, 2009 at 7:43 am


Bir Cevap Yazın

