tuguna

Just another WordPress.com site

>Haftasonu Belcika-Amsterdam; Part 1:Belcika

with 10 comments

>

Yel degirmeni

Bahcedeki objelerden biri

Benim cumalari dersim yok, ev temizligini, market alisverisini, mani-pedi-kas virt zirt islemleri hep o gun bitiriyorum ki haftasonu bana kalsin. Bu haftasonu cumartesi kalktik Belcika’ya gittik. Onceden yazmistim biz gecen yil Belcika’da yasiyorduk ve ben Belcika’yi hiiicc sevmem, yani bir yer birisi tarafindan ancak bu kadar sevilmez:P Neden gittin o zaman derseniz, gezmeye gitmedim, esimin kizkardesi orda yasiyor da maksat ziyaret olsun dedik. Ogleden sonra evden ciktik, Hollanda’dan cikmadan bir yel degirmeninde yemek yedik, Umudcuga araba koltugu aldik. Dogdugunda aldigimiz araba koltugu artik kucuk geliyordu, bir boy buyugunu aldik, yerlestirdik beyefendiyi. Bu sanirim 2-3 yasina kadar kullaniliyormus. Hadi bakalim. Yalniz zaman gectikce sunu goruyorum ki bebekler icin olan her sey cook pahali, kaliteli kiyafetler, cart sandalyesi, zart masasi, zurt oturagi, bitmedi gitti valla:) Ki daha bebemiz bir yasinda bile degil. Bunlar eskimeden ikinci cocugu yapsam mi, bosa gitmez o da aynilarini kullanir:P
Bilirsiniz Hollanda’nin yel degirmenleri cok cok unludur, pek cogu restore edilmis ve genelde cafe-restaurant vs gibi kullaniliyor. Sansimiza o gun hava da gunesliydi, Turkiye gibi bir yerde yasiyorsaniz gunesli havada evde olmak sizi cok uzmez, nasilsa yarin yine aynidir ama burda gunes bulunca hemen sokaga kosulur, kacirdiysan bitmistir cunku. Yarin yine yagmur yagar. Ben burda agustosta kalorifer yaktigimizi biliyorum.


Umudcukla oturduk, guzel yiyecekler soyledik, beklerken sevgilim fotografciligimizi yapti:)

Yemekten sonra Umudcukla Selincik bebekler icin yapilmis oyun kosesinde oynadilar, yeni arkadaslar edindiler:)

Fotograf pek kaliteli olmasa da degirmenin icini gorebilirsiniz, ben dekoru cok sevdim.

Ve artik gidiyoruz:)

Bu kadar fotograftan sonra kiyafetler icin de bir seyler ekleyeyim:)

Elbise ve Canta:H&M

Gomlek:Zara

Corap:Calzedonia

Babet:Steve Madden

Kolye:H&M(Bu kolyemi yendi aldim ve cok hoslandim, su Kate Moss’un gecen yil sik sik taktigi gumus parali kolyeyi andiriyor. Bununla beraber 6-7 kolye daha aldim, aslinda fotograflayip size gostermek istiyorum ama useniyorum)

Written by tuguna

Haziran 15, 2009 8:10 am

bebegimiz, gezi, kisisel, today's outfit kategorisinde yayınlandı

10 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >avrupa şehirleri birbirinden sevimli yerler // ben de prag'a gitmiştim😀 çok güzeldi özellikle karlovy vary'ye git derim ama kışın kar yağdığında (;elbiseni ve çorapları sevdim ama topuklulara ağırlık versen güzel olabilir😉 annem her babet giydiğimde bana kızıyo // bacak kaslarını tembelleştiriyomuş🙂 ben de evde topuklu giyip dengeyi sağlamaya çalışıyorum (:

    Fashioncholic Girl

    Haziran 15, 2009 at 9:31 am

  2. >Prag'i ben de cok merak ediyorum, hic gitmedim umarim firsat olur da gorurum. Aslinda ben de topuklulari daha cok seviyorum ve daha hos durduklarini dusunuyorum ama kucuk bir bebekle zor oluyor acikcasi. Ozellikle boyle uzun surecek gunlerde babetler ya da yazsa sandaletler tercihim oluyor:) Ama madem istedin bir sonraki postumda kullanayim bir topuklu ayakkabi, hem de yeni almistim bi sey, hayirlamis olurum:P

    tuguna

    Haziran 15, 2009 at 9:54 am

  3. >Ohh sefan olsun gez gönlünce Tugunacım:))Umud'un arabayı sahiplendiği o haline bayıldım.Nasıl sıkı sıkı kavramış baksana,öpüyorum ikinizi de:**

    ebvata

    Haziran 15, 2009 at 11:49 am

  4. >Valla gezmek guzel Ebvatam:) Sen soylemeden fark etmemistim hakikaten yapismis arabaya:P

    tuguna

    Haziran 15, 2009 at 12:21 pm

  5. >Kuzum bu ne güzelliktir ya maşallah;)) Umudun ilk fotodaki tipine bayıldım, tam cino yaa yirim onu;)Kolyeleri görmek istiyoruz bu arada;)Üşenmeee;)

    justmakeup

    Haziran 15, 2009 at 4:51 pm

  6. >Derya cok sagol canim o senin guzelligin XO. Iyice sebek oldu fotograf makinasi cikinca oyle sevimli sevimli siritiyor.Kolyeleri ben takayim arka arkaya siz de gormus olursunuz olmaz mi:)

    tuguna

    Haziran 15, 2009 at 6:32 pm

  7. >tugunacım çook güzel bir annesin,maşallah,benim de idol annemsin;)

    "PRETTYCOOL"

    Haziran 21, 2009 at 5:01 pm

  8. >Tesekkurler Pretty'cim:) X

    tuguna

    Haziran 21, 2009 at 6:53 pm

  9. >Sen ne kadar güzel bi annesin ya. Hem Umud'a hem sana maşallah (:Umud'un mutluluğu gözlerinden okunuyor hep böyle mutlu olsun (:

    Vespa GirL Make Up

    Haziran 25, 2009 at 5:45 pm

  10. >Vespa cok sagol:)

    tuguna

    Haziran 29, 2009 at 12:07 pm


Bir Cevap Yazın

