tuguna

Just another WordPress.com site

>Haftasonu Belcika-Amsterdam; Part 2:Amsterdam

with 15 comments

>

Fotolar:Google
Haftasonu maceramiz devam ediyor:P

Pazar gunu sabah, cumartesinin aksine son derece yagmurluydu. Bizim de Amsterdam’a gitme planimiz oldugundan bu durumdan hic hoslanmadik ama sevgilim internette ogleden sonra havanin gunesli olacagini okudu da gitmeye karar verdik. Gercekten de biz yolu yarilamisken hava birden guzellesti.

Ben Amsterdam’a bayilirim, hatta asigim. Arada boyle Amsterdam krizine giriyorum, bi kosu gidiyoruz da rahatliyorum:P Amsterdam’da bulamayacaginiz hicbir sey yok, cok eglenceli, cok buyulu, cok guzel bir sehir. Bu sefer belli bir amacimiz yoktu, biraz dolastik, bir seyler yedik, ben biraz alisveris yaptim, sevgilim sagolsun sabirla beni bekledi. Aslinda Madame Tussaud muzesine gidip, Brad Pitt’le fotograf cektirme planim vardi ama biz gittigimizde kapanmasina bir saat vardi ve bir saat icin girmeyi gereksiz bulduk. Oraya tum gun ayirmak lazim bence.


Gecenlerde icimde onlenemez bir ayakkabi alma istegi oldugundan bahsetmistim. Magazalari gezerken Mango’da 30% indirim oldugunu gorup bunlari aldim. Sanirim 90 eurodan 30% inmisti. Bircok seyle rahat kombinlenebilecegini dusunuyorum. Mango demisken, Hollanda’da nedense Mango cok pahali, Turkiye’dekinin nerdeyse iki katina satiyorlar her seyi. Ama sunu da soyleyeyim, dun biraz inceledim cok cok cok guzel seyler var, ben Turkiye’deyken genelde bir sey bulamaz, gicik olur cikardim. Zara ise tam tersi, tam bir pazar yeri burda. Tum kiyafetler yerlerde, asiri kalabalik, sanki bedava dagitiliyor. Bizim girmemizle cikmamiz bir oldu.

Eve donerken Umudcukla bota bindik, bebegimiz bayildi:)

E gelenek bozulmasin bunlar da secimlerim; son fotograf yeni kolyelerimi gormek isteyen Sevgili Justmakeup icin gelsin. Biri bu:P

Ust, Kolye ve Canta:H&M

Jean:Levis(Yeni-Son Turkiye gezisinden)

Kemer:Accessorize

Babet:Aldo

Written by tuguna

Haziran 15, 2009 6:49 pm

alisveris, ayakkabi, bebegimiz, gezi, kisisel, today's outfit kategorisinde yayınlandı

15 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >sevdim ben burayı🙂 büyülü biyer // ve umudu benim için öp😀

    Fashioncholic Girl

    Haziran 15, 2009 at 9:16 pm

  2. >Guzeldir gercekten:) Operim:)

    tuguna

    Haziran 16, 2009 at 6:19 am

  3. >mango ilk açıldığında öyleydi, pahalı ve çok farklı şeyler vardı. Sonra Mango'da ki kıyafetleri pazarlarda görür olduk ve artık orası çığırından çıktı:)Yeni ayakkabıların çok güzelmiş, güle güle giy;)

    MISSRED'S DIARY

    Haziran 16, 2009 at 6:31 am

  4. >Burda da dedigim gibi Zara cosmus nedense, belki de sadece Amsterdam magazasi oyledir bilemiyorum. Cok tesekkurler:)

    tuguna

    Haziran 16, 2009 at 7:33 am

  5. >Çok güzelmiş Amsterdam, görmek isteyip de hiç göremediğim bir yer.. İnşallah ben de gidebilirim bir gün🙂 Mango Avusturya'da da çok güzel bence, vay vay vay diyerek gezdim ama pahalı.. Gelmeden bir gün önce Bahariye Mango Outlet'ten 5 tl'ye tshirtler alınca 20-29 Euro'lar bana çok geldi. Ama şansım dönüyor galiba, bugün Ayşe (moda,makyaj ve ben) haber vermiş H&M'de indirim başladı diye, 1-2 hafta sonra gittiğinde bence orada da indirim olur Tuguna'cım😀 Ayakkabı çok güzel, kotların altına, elbiseyle, etekle, herşeyle uyumlu olur🙂 Umud'un dil çıkardığı foto çok tatlı, çok güldüm haline😛 Bluzüne ve kolyene bayıldım. Bugün de çenemi tutamıyorum niyeyse..

    Marjo on makeup frenzy

    Haziran 16, 2009 at 9:13 am

  6. >Ben de bayiirim Amsterdam'a, umarim gore fisatin olur. Marjom zaten burda oelde ve temmuzda cilgin indirimler olur. Ben 5 euroya harika parcalar aldigimi biliyorum. almak istedigim seyler var ben de temmuzu bekliyorum. Begenmene sevindim, ayrica tutma seviyorum ben uzun yorum okumak:)

    tuguna

    Haziran 16, 2009 at 10:04 am

  7. >Çok düzenli bir şehire benziyor amsterdam ve bir o kadar da huzurlu =) Umud her geçen gün daha hızlı büyüyor sanıyorum, fotoğraflarda bu çok bariz belli. Büyürken de daha bir şeker oluyor sanki.😀 Bakışlar, gülüşler, dil çıkarmalar. Allah nazarlardan saklasın, mıncırasım geldi şimdi. Bu arada kolyene ve bluzuna bayıldım. Ayakkabınıda iyi günlerde giy acayip rahata benziyor. =)

    Roxana

    Haziran 16, 2009 at 11:04 am

  8. >Roxanacim Hollandanin her yeri bazen insani yoracak kadar duzenli, Amsterdam huzurlu sayilmaz, daha cok eglence kenti diyelim. Utrecht ve Breda bence cok huzurlu. Buyuyor valla kucuk sipa:)Begenmene sevindim, tesekkurler:)

    tuguna

    Haziran 16, 2009 at 12:16 pm

  9. >Allahım ne güzel geziyosun yaa😦 Çok kıskanıyorum ben böyle yazılar görünce senden;) Ayakkabı,kolye,çanta,umud,sen,manzara,babet oyy ağzımın suyu aktı ;))

    JustMakeup

    Haziran 16, 2009 at 5:22 pm

  10. >Derya'm atla gel beraber gezelim canim:)Begenmene sevindim:) XX

    tuguna

    Haziran 16, 2009 at 6:05 pm

  11. >çok canım ıstıyor alıyım cantamı gıdeyım uzak yerlere, nasıl guzel geldı fotolar :)kolye super beybi :)umud çok tatlı oluyor her gecen gun maşallah!

    caramel macchiato

    Haziran 16, 2009 at 8:33 pm

  12. >mango ayakkabılar çok güzel ,güle güle giy :)) insan avrupada yaşayınca senin yaptığın gibi geziler yapması çok pratik oluyordur ,tadını çıkar :)))))))

    kocasını seven kadın

    Haziran 16, 2009 at 8:39 pm

  13. >caramelim ben de nasil tatile gitmek istiyorum anlatamam sana, begenmene sevindim:)ksk sagol:) evet o konuda sansliyiz gercekten:)

    tuguna

    Haziran 16, 2009 at 8:52 pm

  14. >AHHHH Amsterdam!….. yeterli mi?;) :-p

    Rumeysa

    Ağustos 26, 2009 at 6:07 pm

  15. >Ahh ah yetmez mi:)

    tuguna

    Ağustos 26, 2009 at 7:49 pm


Bir Cevap Yazın

