tuguna

Just another WordPress.com site

>Indirim Zamani

with 25 comments

>
Gunluk kullanilacak kadar genis siyah clutch ihtiyacimi karsilayan bu cantayi,

Hasir olusunu ve rengini sevdigim bu clutchi

Daha evde etiketiyle duran bir jean sortum olmasina ragmen bu jean sortu


Yaz gunlerinde cok rahat kullanilacak bu keten sortu

Bu yilin hit parcasi bu tulumu

Ve yine yazin cok kullanacagimi dusundugum bu elbiseyi aliverdim.

Dun Umudcuk hava alsin, bi de gidip ekmek alayim diye dusunup disari ciktim. Bir de baktim H&M’de indirim var, hem de ikinci gunu muymus ne. Cok guzel seyler cok komik fiyatlara dusmus, ben de eli bos donmedim tabi. Epey bir sey begendim ama hepsiyle bir sorunum oldu. Mesela beyaz bir etek denedim, cok transparandi, cesitli elbiseler denedim cok minilerdi. Mini etek ya da elbiseyle sorunum yok ama bunlar tam kalcanin altinda biten ve daha cok uzun bir bluz gibi gorunen cinsten olduklarindan sevmedim. Zaten haziran ortasi bu kadar indirim varsa temmuzda dusunemiyorum diyerek, ara ara gidip bakmaya karar verip bunlarla ciktim.

Bu kadar cok parcaya odedigim para, indirim disi odeyecegim paranin nerdeyse dortte biri kadardi, ne kadar az oldugunu soylemeyeyim de bana gicik olmayin. Ama cok cok az:)

Written by tuguna

Haziran 17, 2009 6:27 am

alisveris kategorisinde yayınlandı

25 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Harikalar özellikle tuluma, clutchlara bayıldım güle güle kullan kombinleri bekliyoruz artık🙂

    Z FASHION

    Haziran 17, 2009 at 10:15 am

  2. >Hangisini daha çok beğendim hangisi daha güzel karar veremedim:) Sanırım mavi hasır clutch en gözümün takıldığı:) Mutluluk dolu günlerde giy canım. Fiyatları yazarsan ben gıcık olmam:)

    beetlejuice

    Haziran 17, 2009 at 10:33 am

  3. >Canım güle güle kullan.Hasır olan clutcha bayıldım ben yaaa.XXL çantalardan başımı alabilsem ben de alıcam hanım hanım gezicem ama nerdee:)))

    ebvata

    Haziran 17, 2009 at 10:34 am

  4. >güle güle kullanın.

    Dolunay

    Haziran 17, 2009 at 10:41 am

  5. >Merhabe Tugunacim. Ben sizi ufaktan ufaktan takip edenlerdenim. Cok tatli cekirdek bir ailesiniz. Fazla uzakta degilim: almanyadan yaziyorum bende. Umudcuk da seker mi seker. Benzer kiyafet zevkine sahip oldugumuzu anladim. Kirmizi yaz elbiseyi bende H&M den aldim. Yanliz elbisenin kendisi cok ince, böylece icini gösteriyor.Yani en azindan bende. Sizde de öyle ise, bir fikriniz var mi? Benim aklima gelen astar elbise yanliz uygun birsey daha bulamadim. belki siz benden daha yaraticisinizdir. Hoscakal… LeylaNaz

    LeylaNaz

    Haziran 17, 2009 at 11:34 am

  6. >Z tesekkur ederim:) Valla giyicem de havalar soguk burda malum, biz hala ceket giyiyoruz. Sanirim Turkiye'ye gelmemi bekleyecek bunlar da.BJ sagol:)Mavi clutch benim de favorilerimden:)Valla epey az verdim diyeyim:)Ebvata sagol canim, begendiysen senin icin de alayim bi tane yollarim sana. Buyuk cantalar daha kullanisli ama arada boyle clutch kullanmayi da seviyorum ben. Dolunay tesekkurler:)Leylanaz Merhaba:) Takip ettigin icin ve guzel sozlerin icin tesekkurler. Gercekten yakinmisiz:) Kirmizi elbisede oyle bir sorun var cidden, ben de ne yapabilirim diye dusunuyorum acikcasi benim de aklima astar gibi ice giymek icin kullanilan etek ya da elbiselerden geliyor. Hani su camasircilarda satilanlardan. Onun disinda ten rengi boxer filan da alternatif olabilir diye dusunuyorum. Ben de deneme yapacagim:)

    tuguna

    Haziran 17, 2009 at 11:59 am

  7. >cok zevklisin canım cok begendim..H&M Turkiyeye gelecek dediler ama oyle kaldı😦 merakla bekliyoruz bizde..tekrar gule gule kullan…:)

    Hello Kitty

    Haziran 17, 2009 at 12:13 pm

  8. >clutchlar çok güzel,güle güle kullan :))

    kocasını seven kadın

    Haziran 17, 2009 at 4:08 pm

  9. >Güle güle kullan tugunacım, bayıldım.. fiyatları bana fısılda, kimse duymasın😛 burdaki h&m'de de indirim başlamış, gitsem mi gitmesem mi karar veremiyorum, bir gitsem çıkamamaktan korkuyorum :Pp

    Marjo on makeup frenzy

    Haziran 17, 2009 at 5:43 pm

  10. >Hellocum tesekkurler, begenmene sevindim. Ben de ayni seyi duymustum ama bilemiyorum ki, ama besiktasta bi magazada epey bi modeli satiliyormus ilgileniyorsan.KSK tesekkur ederim, onlari ben de seviyorum.Marjom sagol canim. Valla en pahalisi 10 euroydu oyle diyeyim. Bence kesin git, begendigin bi seyler kesin vardir, bes parcayi gecerse hemen cik dukkadan:D

    tuguna

    Haziran 17, 2009 at 7:26 pm

  11. >Özellikle tuluma ba-yıl-dım!!! Hepsini güle güle giyin canım!Fiyatları ben duymak istemiyorum, yolarım vallahi ;))

    justmakeup

    Haziran 17, 2009 at 8:46 pm

  12. >Deryacim sagol canim:) Tulum giyince cok daha hos duruyor, soylemesi ayip:) Tamam soylemiyorum fiyatlari:P

    tuguna

    Haziran 17, 2009 at 9:27 pm

  13. >besiktasta hangi magaza? inanmıyorum hemen ogrenmem lazım.. nerden ogrenebilirim?

    Hello Kitty

    Haziran 18, 2009 at 1:38 pm

  14. >Sana mail atayim:)

    tuguna

    Haziran 18, 2009 at 1:40 pm

  15. >Ayyy hepsi harika canım güle güle kullan:) Bu arada Mimlendin Tugunacım bloğumda bekliyorum:)

    C-bell

    Haziran 18, 2009 at 1:54 pm

  16. >Hemen yanitliyorum cbelle'cim. Cok tesekkurler:)

    tuguna

    Haziran 18, 2009 at 5:57 pm

  17. >aynı jean sort tanben aldım.19.90 dan %50 indirim uyguladılar.rengi ve duruşu çok güzel.ve senin aldıgın tulumada bayıldım,güzel günlerde kullan:)

    modamakyajveben

    Haziran 20, 2009 at 10:44 pm

  18. >Ben de ayni fiyata aldim, sen de gule gule kullan:)

    tuguna

    Haziran 20, 2009 at 10:45 pm

  19. >çocuğunuzu sahiplenmeniz ve fedakar bir anne olarak yanınızdan hiç ayırmamanız öyle güzel ki..kendine anne diyen saskınlara ibret olmalı bence..sevgiyle kalın hep mutlu olun

    zeynep

    Haziran 22, 2009 at 3:24 pm

  20. >Ay Allah'ım fotolara bakınca kendimi kaybettim resmen hepsine tek tek ba-yıl-dım!! Güle güle güzel günlerde kullan canım benim :**

    Shopaholic

    Haziran 23, 2009 at 8:36 pm

  21. >Shopaholic cok cok tesekkurler canim:)

    tuguna

    Haziran 23, 2009 at 10:16 pm

  22. >Tuguna çok güzeller hepsini güle güle kullan. Bazen böyle şeyleri çok uyguna alınca insanın içine nasıl da siniyor di mi (:

    Vespa GirL Make Up

    Haziran 25, 2009 at 5:42 pm

  23. >Vespacim cok tesekkurler:) Kesinlikle indirim donemi alisveris harika:)

    tuguna

    Haziran 29, 2009 at 12:02 pm

  24. >çok geç! sana gıcık oldum bile :))çok guzeller canım yaaa, özellikle clutchlara ve kırmızı elbıseye bayıldım ben

    caramel macchiato

    Haziran 30, 2009 at 5:47 pm

  25. >ahahaa:) clutchlar benim de favorim ama elbise biraz sexy hehe, guneste cok transparan da ev elbisesi oldu bikac gundur:)

    tuguna

    Haziran 30, 2009 at 6:51 pm


Bir Cevap Yazın

